Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Scrydhan


Scrydhan
aktív tag

Valaki aki okosabb nálam el tudná magyarázni hogy mit ábrázol a második grafikon? :(((

2011: "Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük."

(#2) ttamashu válasza Scrydhan (#1) üzenetére


ttamashu
aktív tag

Mennyire fontos az adott szolgáltatás típus az átlagjúzernek. Mennyit ad az élményhez?

Tea az élet!

(#3) Scrydhan válasza ttamashu (#2) üzenetére


Scrydhan
aktív tag

Köszönöm :R

2011: "Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük."

(#4) nullpoint


nullpoint
senior tag

Azt sajnos nem említi a cikk hogy hiába mész másik szolgáltatóhoz, az sem lesz jobb, csak épp sz@r helyett f@st adnak...... Amíg szabad nekik 0/0 sebességet garantálni addig nem fognak erőlködni hogy menjen a net.

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#5) lexter00


lexter00
őstag

Kisvárosban lakom,Vidanetnél van már évek óta előfizetésem 5mb/4990ft,váltani akartam nagyobb csomagra erre mondja a nő ok 5600ft a 10mb 2év hűséggel!!!Mondom mi a f@szom már évek ota náluk vagyok fizetem rendesen és még leakar kötni újabb 2évvel,nem kértem erre azt mondja hogy hűség nélkül valami 9ezer ft lenne a 10mb.Elmehetnek ezek ahova gondolom.

[ Szerkesztve ]

(#6) Lars


Lars
őstag

" Y-generációs okostelefon használók (18 – 24 éves korcsoport) elsöprő többsége arra kíváncsi a szolgáltatókkal kapcsolatban, hogy a kedvenc közösségi média- és videó-streaming alkalmazásai hogyan működnek a hálózaton, és kevésbé érdekli őket a hálózati lefedettség mértéke és kiterjedtsége. "

Magyarul nem érdekli hogy működik, csak menjen rajta a yutub.
Szép új világ ...
Mély tisztelet az Y generáció azon tagjainak, akiket még érdekel, hogyan működik a világ.

(#7) macilaci78 válasza lexter00 (#5) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Jobb lesz, ha leülsz...
La letelik a meglévő hűségidőd, a 4990 is felugrik 7-8 ezerre.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#8) janeszgol válasza lexter00 (#5) üzenetére


janeszgol
félisten

Ha az a dupla mennyiség valóban előrelépést jelent (mert akármennyi megabitet rá lehet írni, sok buktatója van a dolognak), akkor szvsz megéri az a havi plusz 700ft. Meg nem értem mi a baj a hűséggel. Kell az, mivel te is és a szolgáltatói bebiztosítjátok magatokat.
Itt a fórumon sokan úgy félnek a hűségtől, mint a tűztől.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#9) r3dsnake


r3dsnake
nagyúr

Én Telekom hálózatán a környékünkön csak romlást tapasztaltam javulás helyett mostanában. Napi 2x30 percet buszozok, eddig lazán mentek a sorozatok 720p 4mbit-es streammel, mostanában viszont vissza kell fogjam 2mbit-re, és még így is van egy szakasz ahol több perces a kimaradás.

(#10) Lars válasza r3dsnake (#9) üzenetére


Lars
őstag

3G vagy 4G ? Nekem dual sim-es a telefonom, csak 3G-t támogat, és úgy veszem észre, hogy a telekom bizony a 3g-t eléggé elhanyagolja. Gyakorlatilag bármerre járok, 1 számjegyű főút mellett néha Edge van max.

(#11) r3dsnake válasza Lars (#10) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

4G

(#12) nuke7


nuke7
veterán

Y-generáció? Már ne is haragudjon senki, de az Y-generáció tagjai most 20-30 évesek.
(1980-as évek elejétől kb. 1996-ig van az Y-generáció...) :U

https://youtube.com/user/nuke7

(#13) Lars válasza r3dsnake (#11) üzenetére


Lars
őstag

A 3G-is hitvány, tudom nem nyugtat meg :)

(#14) r3dsnake válasza Lars (#13) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Szeged-Pest vonaton fél órás kimaradás is előfordul. :U

(#15) Lars válasza nuke7 (#12) üzenetére


Lars
őstag

Érdekes, a wiki úgy írja ahogy te mondod, valami keveredés lehet, mert valamikor az én generációmat X-generációnak hívták, ( 70-es évek vége, 80-as évek közepe )
Mondjuk így hogy van a cikkben korcsoport, azért nem egy húsbavágó kérdés :)
Ahogy dr House is mondja, mindenki hazudik :D

(#16) lexter00 válasza macilaci78 (#7) üzenetére


lexter00
őstag

Már letelt évek óta és nem emeltek semmit,kb 10 éve egy szolgáltatónál vagyok csak adják veszik a felhasználóbázist és néha azt se tudom h melyik szolgáltatót kell hívnom ha baj van.Hűséget meg nem akarok újra kötni mert ki tudja hol leszek fél év múlva

Amúgy vonalas netről beszélek nem mobilnet,régebben képlékenyebbek voltak lehetett velük egyezkedni de úgy néz ki h már más szelek fújnak.Mert megtehetik :(((

(#17) nimfas válasza lexter00 (#16) üzenetére


nimfas
addikt

Én épp mobilnetre váltás közben vagyok... ADSL 10/0,5 MBit/s ez kerül nekem 3.900 Ft-ba havonta mindenféle kedvezménnyel (Netmánia S) Van mellette Sat-Tv (az legalább jó, 2 beltérivel)

Szóval rendeltem egy mobil sticket, tettem bele egy Telenor flottás 4G Sim kártyát, korlátlan adatforgalom ha jól rémlik 4.600 Ft/Hó, sebesség 30-40 Mbit/ 20-30 Mbit.

Kedves T-home aki meg baszik fejleszteni, hajára kenheti az ADSL-t, Siófokon lakom és errefelé nincs más alternatíva, kábeltv is analóg az utcában, net nuku.

(#18) macskea


macskea
őstag

Vicces ez az egy százalékos hűségjutalom értékelés, mert hát mire adnának a felhasználók magasabb százalékot? Arra, hogy a több éves szolgálói hűségre két évente jár pár ezer forint engedmény? Vagy arra, hogy ugyancsak a hűségidő függvényében hajlandóak neked eladni egy telefont a piaci ár fölött úgy, hogy hálózatfüggő a készülék?! Nevetséges az egész...

''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

(#19) Ceree


Ceree
senior tag

Bár y generációhoz tartozom, de leginkább mégsem a stream határozza meg a szolgáltatóról kialakított minőségérzetemet... Inkább az, hogy a 4-5 évvel korábbihoz képest (de akár mondhatnék nagyobb távlatot is) egyre többször találkozom hálózati hibával sima telefonkapcsolat közben: szakadnak meg hívások, szaggatnak, vagy "robotosodnak" el, vagy akár létre sem jönnek. És sajnos a cégnél sokan panaszkodnak ezekre a bosszantó hibákra.

Bár az tény, hogy ahol van lefedettség, a net valóban hasít. Csak telefonálni ne kelljen. :DDD

Másolat_eredetije

(#20) nuke7 válasza Lars (#15) üzenetére


nuke7
veterán

stimmel, Y előtt az X volt :K (70től 80as évek elejéig)

https://youtube.com/user/nuke7

(#21) kymera válasza lexter00 (#5) üzenetére


kymera
senior tag

Ne csodálkozz. Én is ugyanígy jártam a trémobilnál :(((

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

(#22) ttamashu válasza Ceree (#19) üzenetére


ttamashu
aktív tag

Azért ez nem - mindig - a szolgáltató sara. Tapasztalatom szerint vadászni kell az olyan okoseszközt, ami telefonálásra is jó. Egyre kevesebb a hely az antennának, egyre spórolósabbak a gyártók, az op. rendszerben, pedig a telefon csak egy app a sok közül, míg régen volt a telefon ami tudott mást is. Ezek is belejátszhatnak.

Tea az élet!

(#23) Ceree válasza ttamashu (#22) üzenetére


Ceree
senior tag

Biztos vagyok benne, hogy amit mondasz, az is közrejátszik, de sajnos a céges tapasztalatok szerint a jól bevált Nokia butatelefonokkal is jelentkeznek a problémák. A céges flotta nagyobbik része amúgy nem okostelefon.

Másolat_eredetije

(#24) kalifa777


kalifa777
tag

Nekem az automata ügyfélszolgálattal van bajom.
Végig kell hallgatni az összes hülyeséget (idő)
utánna mire egy kezelőhöz kerülök el szoktam felejteni mi a
panaszom és csak hebegek habogok :(

(#25) Tacsi18


Tacsi18
csendes tag

Még jó hogy nincs mobilnetem legalább nem panaszkodhatok rá :D !

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.