Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Duree


Duree
veterán

Csak gratulálni tudok ,remek a bemutató.Soasem hittem volna,hogy egy Pc kormány lehet 6-700 ezer forint.
Hát köszönöm a bemutatót és kellemes játékot és jó szórakozást kívánok a kormányodhoz.

duree54

(#2) schawo


schawo
titán

Köszi a cikket, nagyon alapos, és minden lényeges kérdésre kitér. :R

Következő kormányom egy T500RS lesz, azt már látom :)

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#3) proof88


proof88
addikt

Köszönjük, jó írás, jó volt elolvasni! :C :R

(#4) neilszab


neilszab
őstag

Szia!

Az igen szerény beharangozó ellenére nagyon tartalmas és izgalmas lett a cikked ;) , pont olyan dolgokról, benyomásokról, érzésekről írsz, amire egy szimulátoros kíváncsi! :D

Az is nagyon tetszik, amilyen részletességgel elemezed a konkurencia termékeinek egyes verzióit.

Ami engem így első körben zavar a kormányban az az, hogy ránézésre túl magasra tornyosul a háza (bár lehet, hogy csak a képek csalókák), én szeretem látni a kormány felső karimája alatt a monitoron a virtuális műszerfalon a mutatókat.

A pedál megoldása pedig technológiailag tényleg kicsit csalódás :( , volt alkalmam megnézegetni a tiédet, mikor elmentem a PT Racing pedálomért (cikk hamarosan... ;) ).

A kormányt meg ha nem tetszik, javaslom vidd el bőröztetni! ;) (bár látom teljes csere lesz)

Kicsit emésztenem kell még az olvasottakat, de addig bebiggyesztek pár pontosítás:

- A DFP átmérője csak 25 centi
- A DFGT érzékelhető belső tartalmi fejlődésen ment végbe a DFP-hez képest, tehát maga a volán inkább a G25-höz jár már közelebb
- A G25 volánja ~0,8-0,9 kiló
- A G25 legutolsó évjáratából is kerültek ki igen jó szériák
- Nálam is megfordult egy G27, azt a bizonyos holtjátékot én nem vettem észre, de lehet, hogy csak nem tűnt fel

[ Szerkesztve ]

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#5) bokrosolajos


bokrosolajos
őstag

Jó kis írás! :R Arra azért kíváncsi lennék, driftelni lehet-e vele
Fanatec Porsche GT3 RS V2 Clubsport pedállal ha jól rémlik, többe kerül, mint egy ilyen kompletten,de lehet még a TH8-as váltó is belefér.

DFP-t már nem lehet kapni

(#6) KaraDani


KaraDani
addikt

Köszönjük a cikket, tartalmasra sikeredett :R

bokrosolajos: Nem rémlik jól: 330 euró (<100E Ft) az a szett.

[ Szerkesztve ]

(#7) 00roli00


00roli00
aktív tag

Grat a cikkhez, a lényeg benne van azt hiszem. :)

(#8) bokrosolajos válasza KaraDani (#6) üzenetére


bokrosolajos
őstag

Valóban, most néztem, V2 kormány 179.95 EUR + Clubsport pedál 199.95 EUR, ami valóban nem drágább, de ugyanott van a TRS500 115 ezres áránál

Arra én is kíváncsi vagyok nagyon, hogy az óriási ház miatt feljebb került tengely miatt nem zavaró-e vezetéskor a monitorra látás, illetve ugyanabban az ülés pozícióban nem változik-e meg érzetre attól a szemre 5 cm magasság különbségtől.

[ Szerkesztve ]

(#9) KaraDani válasza bokrosolajos (#8) üzenetére


KaraDani
addikt

(#10) TESCO-Zsömle


TESCO-Zsömle
félisten

Ha az ecci7000 hez rendelsz még egy 3-pedálos szettet, akkor lesz két ecci7000-esed és egy 3-as pedálod.

Szóval a komplett 3-pedálos szett 700k.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#11) 00roli00 válasza TESCO-Zsömle (#10) üzenetére


00roli00
aktív tag

Akkor megnyugodtunk. :DDD De a kiigazítást azért köszönjük. Amúgy elgondolkodtam rajta/5 s/, miért kerül a pedál 30-kal többe a kormánynál.

(#12) mghltm


mghltm
addikt

az iras felelmetesen jo, latni benne a tobb eves "szakmai" tapasztalatot! :R

ehhez szeretnek par gondolatot hozzafuzni:

"Érdekességként megjegyezném, hogy az általam használt SST váltó is rendelkezik egy szerintem komoly tervezési hibával. Mégpedig: az üres sebességi fokozat a 8 sebesség közül pontosan középen a 3-s és 5-s fokozat között található. Ha előre tolod vagy hátra húzod szinte sohasem megy bele kétszer ugyanabba a sebességi fokozatba a váltókar."

mivel 8 fokozatu a valto, pont a helyen van a 3-4. es az 5-6. fokozat kozott feluton a valtokar, mert ott van "kozepen", akkor all fuggolegesen. ha 5 vagy 6 fokozatod van, akkor szokott a 3-4. fokozat kozott lenni az ures, lasd lambo vagy ferrari

still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc

(#13) TESCO-Zsömle válasza mghltm (#12) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Lehet velem van a baj, de én nem értem ennek az üresnek a lényegét.

A G25-ösömön abban a pillanatban üres van, ahogy kihúztam sebességből. Még a vízszintes vájatot se kell elérnem...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#14) KKK-007 válasza TESCO-Zsömle (#10) üzenetére


KKK-007
tag

Korrigáltam. Köszönöm.

(#15) KaraDani válasza TESCO-Zsömle (#10) üzenetére


KaraDani
addikt

Huhú, ha ezt előbb tudom :Y ...

...akkor se tudom megvenni :DDD

De amúgy tényleg nem mindegy.

[ Szerkesztve ]

(#16) KKK-007 válasza mghltm (#12) üzenetére


KKK-007
tag

Ez így is van. Akkor áll függőlegesen. Azonban nagyon kevés 8 sebességes autó van. Szerintem, úgy kellett volna megoldani, hogy az üres (függőleges állapotában!) vagy a 3. és 4. közé, vagy az 5. és 6. közé essen. Ezek után kioszthatom a játékban a hátramenetet ennek megfelelően. A Fanatec váltója 7 sebességes (ebben az esetben mindegy, hogy 7 vagy 8 sebességről beszélünk), de az üres a 3. és 4. között van függőlegesen.
Sajnos én csak akkor tudom pontosan használni a váltót, ha üresből egyenesen feltolva rögtön beletalálok a 3.-ba. Különben kínlódok. Nyilván ez az én problémám:)
Amúgy köszönöm az észrevételt.

(#17) KKK-007 válasza neilszab (#4) üzenetére


KKK-007
tag

- A DFP átmérője csak 25 centi
Ez az egy nincs már itthon, így csak emlékezetből írtam :B . Arra emlékeztem, hogy az is "nagy". Köszönöm, már javítottam.

- A DFGT érzékelhető belső tartalmi fejlődésen ment végbe a DFP-hez képest, tehát maga a volán inkább a G25-höz jár már közelebb
Ez is igaz. Tényleg nagyon egy kalap alá vettem őket.

- A G25 volánja ~0,8-0,9 kiló
Ezt holnap még egyszer megmérem:)

- A G25 legutolsó évjáratából is kerültek ki igen jó szériák
Ezért is írtam, hogy második félév. Akkor sem mind, csak gyakran előfordult. A kormány bőrözése is teljesen más egy 2007-eshez képest. Fogásra, látványra és illatra is van különbség a két széria között.

- Nálam is megfordult egy G27, azt a bizonyos holtjátékot én nem vettem észre, de lehet, hogy csak nem tűnt fel.
Minimális, de gondolom azoknak, akik komolyan űzik az íven autózást, problémát okozhat.

A perec teteje egy Fanatec GT3 RS tetejével lehet egy szinten.

[ Szerkesztve ]

(#18) rep3at


rep3at
őstag

Nagyon igényes teszt lett, csak gratulálni tudok. Bár teljesen nem olvastam végig, felkeltette az érdeklődésemet, pedig nem is szoktam játszani a gépen, erre a célra inkább iPhone-t használok.

Forward thinking. كرر

(#19) bbbcars válasza bokrosolajos (#5) üzenetére


bbbcars
csendes tag

Nekem akad egy jo kis DFP-m elado soron :D szivem szerint nem valnek meg tole de a penz nagy ur

Apple iPhone X

(#20) AMD_ok


AMD_ok
őstag

Szépen összeraktad a bemutató cikket, nagyon szép kormány,meg minden, de: gumi borítás egy ilyen kaliberű kormánynál, hát enyhén szólva gáz (Te is írtad, mint negatívumot), a másik dolog pedig, hogy nálam ez a fix váltófül nagyon nem jön be, valamint a G27-nél megemlített holtjáték hibát én nem tapasztalom, nálam a DxTweak2 programban ugyanaz a helyzet,mint Nálad, egy érintésre látszik a kimozdulás.
Biztos egy fokkal magasabb szinten van, mint a G25/G27, de vannak olyan negatívumai, ami miatt akkor se venném meg, ha egy árban lennének :(

(#21) proof88 válasza AMD_ok (#20) üzenetére


proof88
addikt

amúgy sok autóban fix váltófül van

(#22) HUNPSP válasza proof88 (#21) üzenetére


HUNPSP
aktív tag

Nagyon jó cikk lett, gratulálok hozzá, csak így tovább! :R
Lehet, hogy nem vagy benne a cikk írásban, de a többi komment alapján is eléggé jóra sikerült... :)

DFP tulaj voltam a PS3 mellé, szerettem, de sajnos alig volt időm használni, így meg kellett tőle válnom. Legközelebb egy G25-öt szerzek szerintem, bármennyi idős is a kormány, szerintem nagyon melléfogni nem lehet vele.
És akkor egyszer majd lehet hogy egy T500RS is hozzám kerül... :)

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=

(#23) N€T0X|N


N€T0X|N
őstag

Fajintos cikk lett, tényleg benne van az, amire egy szimes arc felkapja a fejét.

Viszont engem a cucc nem nagyon győzött meg, azaz ha jól értem a szettből a pedál nálad is a sarokban pihen és a clubsport van helyette, miközben azért a kormánynak is vannak bosszantó hibái (pl. a csavarok). Bár én olyan nagyon magas szinten nem űzöm a szimezést, így talán ezért is soknak tűnik kicsit 110K egy kormányért, amihez még csak nem is a legújabb technológiájú pedálsor jár, legyen bármilyen robosztus is a csupa fém sok kilójával (amúgy szépnek szép) és akkor meg váltót még hírből se ismer, kivéve a füleket, ami nem túl reális historic versenyekhez, de még egy wtcc-hez sem...

[ Szerkesztve ]

Sent from my keyBoard

(#24) Suker10


Suker10
aktív tag

Nagyon jó kormány, csak azok az apró hibák ne lennének... :U

Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

(#25) AMD_ok válasza proof88 (#21) üzenetére


AMD_ok
őstag

Lehet,de én akkor is szeretem mindig az ujjam ügyében tudni váltót :U

(#26) $paceman


$paceman
csendes tag

Hát ez nagyon király cikk lett, jó volt olvasni, gratulálok hozzá :)

T2288-> 3310-> C45-> 5510-> 3510i-> 6100-> Z520i-> K510i-> K550i-> N82-> iPhone 3G-> N97-> S8500 Wave-> N900-> WT19i & N- Gage

(#27) Suker10 válasza AMD_ok (#25) üzenetére


Suker10
aktív tag

Korábban valamiért úgy emlékeztem, hogy ehhez külön van a váltó. :DD
Ez meglepett. Eléggé elnéztem.

Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

(#28) proof88 válasza AMD_ok (#25) üzenetére


proof88
addikt

amúgy én is :D csak mondtam. De ki tudja, 1 próbát megérne, ha ingyen lehetne, h milyen egy olyan fix állású váltó :D

(#29) fatallerror


fatallerror
addikt

jókis cikk bár én 1 g27nek is örülnék, annyira rossz nem lehet az sem, úgyis csak szimeseknek szar dirt, f1 sorozattal játszom :]

don't tell me what i can't do!

(#30) AMD_ok válasza proof88 (#28) üzenetére


AMD_ok
őstag

Nem azt mondtam, hogy nem próbálnám ki :DDD , de megvenni, használni egész más tészta. Volt már olyan eset (nem is egy), hogy akkor kellett váltanom,mikor majdnem keresztben volt a 2 kezem.

Suker 10: Hát bizony itt még azért is külön fizetsz, így meg főleg nem best buy kategória :)

fatalerror: Azokhoz tényleg bőven elég lenne, nálam egy G27 teljesít szolgálatot a G25 után, és jobbnak is érzem. Persze a tények önmagukért beszélnek: a T500RS 65535 különböző pontot tud érzékelni, ez sokkal több,mint a G25/G27

(#31) neilszab válasza AMD_ok (#30) üzenetére


neilszab
őstag

Hehe...nekem meg pont az jutott az eszembe, hogy mikor keresztbe áll a kezem és közben épp gyorsan váltanom kéne, akkor fél pillanat mindig azzal megy el, míg kilogikázom, hogy ilyen kormányállásnál melyik oldalon is van a nekem kellő váltófül :)) Aztán van hogy tévedek! :DDD

Ezzel ilyen gondom nem lenne, szóval lehet nem is olyan hülyeség... ;) :U

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#32) schawo válasza neilszab (#31) üzenetére


schawo
titán

:K dettó

Mindig ezt a megoldást vártam.

(#33) neilszab Volánt. Perec alakja van. :)

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#33) neilszab válasza KKK-007 (#17) üzenetére


neilszab
őstag

Mit értesz perec alatt? A kormányházat, vagy a volánt?

A G25 súlyát illetően meg nagyon remélem, hogy nem az én mérlegem a rossz :DDD

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#34) fatallerror válasza AMD_ok (#30) üzenetére


fatallerror
addikt

bár megjegyzem h szerintem az idei f1 már közel szimulátor és kormányigényes ha valós köridőt akarsz menni

don't tell me what i can't do!

(#35) KaraDani válasza neilszab (#31) üzenetére


KaraDani
addikt

Ismerős, ezért használtam szinte mindenhol a botváltót a DFGT-n. :DDD (kivétel forma autók, és RBR ahol az kézifék volt) Szerintem abszolút autó függő, hol melyik lenne a jobb, forma autónál ahol meg nem nagyon veszi le az ember a kezét a kormányról fix lenne nagyon idegesítő.

fatallerror: közelített, de lenne még hova... A kormányigényesség jogos, de valami "egyszerűbb" kormány is elég hozzá, szerintem, úgyis nagyon kicsi az autóban a steering lock (még F1 es mércével is).

[ Szerkesztve ]

(#36) JColee válasza fatallerror (#34) üzenetére


JColee
őstag

:D

(#37) schawo válasza KaraDani (#35) üzenetére


schawo
titán

Nekem formaautónál is hiányzik a fix váltófül. (Meg GT-nél, meg túraautónál, mással meg nem versenyzek :D)

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#38) AMD_ok


AMD_ok
őstag

Úgy látom, ezzel a váltófül kérdéssel teljesen megosztottam a társaságot :)) . Nálam egy biztos: nekem sokkal könnyebb, ha nem kell logikázzak ezen, bármilyen pozícióban van a kezem, a bal levált, a jobb meg fel, és kész :)

(#39) neilszab válasza AMD_ok (#38) üzenetére


neilszab
őstag

Na de mikor átfogsz a kicsavart kormányon, akkor egyáltalán nem biztos, hogy a bal a le, a jobb meg a fel... ezt ugatjuk itt, héló! ;) :DDD

[ Szerkesztve ]

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#40) KKK-007 válasza neilszab (#33) üzenetére


KKK-007
tag

perec=volán
A kormányház takarhatja a képernyőn a műszerfalat. Én például sohasem látom a kormány teteje alatt egyik játékvezérlő esetén sem a monitort. Nincsen olyan közel a Samsungom, hogy úgy kukucskálhassak. Valószínűleg alacsonyabban is kellene hozzá ülnöm. Nekem mindig az államnál van a kormány teteje.

(#41) 00roli00 válasza N€T0X|N (#23) üzenetére


00roli00
aktív tag

Én is erre gondoltam. Ennyiből kijön a G27, meg egy CS pedál, vagy load-os G. Ennyi gubáért igazán csinálhattak volna "teljes" értékű cuccot, főleg ha az induló árát nézzük.

(#42) KaraDani válasza 00roli00 (#41) üzenetére


KaraDani
addikt

+1 Igazán beleférhetne az a load cell a pedálsorba ennyiért, meg valami alap szintű H váltó legalább.

[ Szerkesztve ]

(#43) schawo válasza KaraDani (#42) üzenetére


schawo
titán

A nyomásérzékeny pedálsor jól jönne, de a váltó nekem tök fölösleges lenne. Nem hogy a H-váltót, de még a karos szekvenciálist se használom. :)

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#44) proof88 válasza schawo (#43) üzenetére


proof88
addikt

mert automata váltóval mész? :F

(#45) AMD_ok válasza neilszab (#39) üzenetére


AMD_ok
őstag

Igen,de nem fogok át szinte soha, és akkor a bal kéz le a jobb meg fel.Nekem így a jó :K

(#46) N€T0X|N válasza schawo (#43) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Ilyen kaliberű eszközöknél szerintem alap kéne, hogy legyen a H váltó, ha a load cell már kimaradt. Akinek megéri ilyen szintű eszközt - azaz javarészt a kormányt - venni, mert (fél)profi szintű dolgokra képes, az kötve hiszem, hogy pl. egy GT Legendsben örül (és miért ne lenne olyan, aki azzal akar játszani, oda főleg jó lehet az 1080 fok), hogy szekvenciális váltófülekkel kell bajlódnia... de azon kívül is, mai pályaversenyzéshez legalább egy szekvenciális bot kellene rá a valósághűséghez. Az automata váltó meg szerintem az ilyen arcoknál eleve kizárt dolog. Más meg minek venne ilyen kormányt? Szóval egy kicsit ellentmondásos ez az egész cucc nekem.

Sent from my keyBoard

(#47) proof88 válasza N€T0X|N (#46) üzenetére


proof88
addikt

vagy lehet hogy jön majd a fasza váltó is meg pedál, csak egyelőre kidobták ezt h a pénz meg a tapasztalatok is jöjjenek :D

(#48) N€T0X|N válasza proof88 (#47) üzenetére


N€T0X|N
őstag

És akkor ott tartunk, hogy 110K után még 1x ennyi lesz a load cell mod + a váltó? :D

Sent from my keyBoard

(#49) bokrosolajos


bokrosolajos
őstag

TH8-ast kell venni annak, aki GT legends-szel szeretne játszani :)
Egyébként meg úgy megy ez lassan, mint a szoftvereknél a DLC, utólag vegyél hozzá ezt-azt! Fanatecnek van egy opciós váltója, H + Szekvenciális. Csak ott meg cserélgetni kell a szerint, hogy milyen szimulátorral nyomod, mert egymás mellett felcsavarozva zavaró lehet

A fix váltófülek most terjednek igazán az utcai autóknál is. Az én kocsimban még a kormányon van. Mind addig OK, amíg egyenesen vagy nagy ívű kanyarban autózok, de például egy szerpentines résznél, ahol át kell fogni, tényleg matekozni kell, hogy akkor most melyik is hova fordult el? Ugyanez van a mostani DFGT kormányommal is.

Először én is csodálkoztam, hogy miért viszik le a kormányról az oszlopra, például az új Ferrarik esetében, de most már tudom, hogy jobb az úgy...

Van még egy megoldás (ami csúnya egyébként), ahogy a Fabia WRC-kben volt, egy karika felül, egy alul. Az mindig kéznél van és mindiga felső a felváltás, az alsó a vissza :)

T500RS pedáljait eltolták, hogy spéci csatlakozója van és nem működik USB-n önállóan. Ha valakinek nincs rá szüksége, mint KKK-nak, akkor tovább adhatta volna, és vehetett volna mást pl. Clubsport, de így ...

[ Szerkesztve ]

(#50) KaraDani válasza proof88 (#47) üzenetére


KaraDani
addikt

Ez nem lehet, hanem jön "hozzá" thrutstmuster H váltó ~40k-ért.

schawo: Én pl. imádom, hogy végre az életben H váltós autókat tényleg élethűbben vezethetem, ha már egyszer szimulátorozunk, vagy mi a fene. :DDD

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.