Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14) ::silk::


::silk::
csendes tag

Na ez finom lesz! :)

Ma felhívták egy haveromat a vodások, mivel átment egy ugyancsak vodás flotta csomagba (kiemelt ügyf.) és meglévő előfizetését felmondta.
Érdeklődtek bőszen hogy mivel nem volt megelégedve, meg egyebek, a srác elmondta nekik, hogy kedvezőbb díjszabással és egyéb kedvezményekkel így jobban jár.
Erre az ügyf.szolis csaj rögtön megkérdezte, mit szólna ha töredék összegért beszélhetne garantáltan a régi előfizetésének megtartása mellett!
Mire a cimbora megkérdezte, hogy ezt milyen apropóból ajánlhatja fel neki a voda. A nő meg szépen megmondta hogy a Vodafone Ügyfélmegtartó csoportjától hívta és szeretné lebeszélni az előfizetése megszüntetéséről... :)

Na ilyen ügyosztályról sem hallottam még, de ezek szerint létezi! :D

A haver elmondta a néninek, hogy ugyanúgy a voda ügyfele maradna, csak egy flottás csomagon belül, azért még győzködték egymást kicsit. :))
Mindenesetre a kis pénzéheseknek nem is fájna a hasuk, hogy az ügyfél rögtön két előfizut is fentartson, csakhogy jól menjen a bolt! :)

Na erről beszéltem, ill. erre célozhatott Beck úr is, idézem:
''''Tehát inkább az egy ügyfélre eső bevételek növelése a cél?
-Igen.''

no comment!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.