Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) quailstorm


quailstorm
nagyúr

Eredeti állapot helyreállítását verd ki belőle, ergo helyettesítő alaplap, vagy az ára. Kondicsere rutinművelet megfelelő pákával. Ha meg annyi agya sincs, hogy milyet kell belerakni...
Kapacitást nem lett volna szabad csökkenteni, a névleges feszültség lehet nagyobb, ha fizikailag elfér a nagyobb kondi.

A nyák elbarmolására meg no komment.

(#2) kmisi99


kmisi99
addikt

Én egy teljesen amatőr vagyok, ha valami forrasztani valóm van azt megpróbálom meggányolni forrasztani. Úgy bánok a forrasztó pákával mint egy 3 éves a ceruzával, mégis valóban egy kondenzátor kicserélése kb csukott szemmel megy semmi nehézség nincs az ég világon, pláne az forr pont felszakítása kb akkor történhet meg ha kirángatja erővel úgy, hogy még meg se olvadt az ón. Van egy noname ultra fos 0 minőségű kínai egerem, kb 10 forrasztást élt meg míg bele döglött akkor se a forrasztástól és alkatrész cseréktől. Valószínű a bácsi a 40 éves "van benne anyag" rádiókon és efféléken tanulta a szakmát.

[ Szerkesztve ]

(#3) marositech


marositech
senior tag

Bezony ott a hiba, hogy nevlegesnel gyengebb kondit rakott bele...
Amugy lehet ugyesen forrasztani, ilyen gyilkossag akkor fordulhat elo, ha nem szivta ki az osses ont a lukbol es ezert kitepi.

Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)

(#4) tescodr


tescodr
tag

Nekem is van pakam meg is csináltam volna de gondoltam jobb szakira bizni neki van rendes forrasztó állomása gondoltam, nekem csak egy ceruzapákám, magamról tudom hogy ilyen hitvány munkát sosem adtam volna ki a kezemből..

[ Szerkesztve ]

(#5) tescodr válasza kmisi99 (#2) üzenetére


tescodr
tag

Igen a bácsi műszerész és tv szerelő a 60at tapossa, csak egy valamit nem értek ilyen kondik ugyan úgy megtalálhatóak a modern lcd tvk-ben, a nyák sem túlzottan különbözik, akkor azokat hogyan csinálhatja meg.. Rejtély... Vagy ha nem biztos a dolgában minek vállalja el.

[ Szerkesztve ]