Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) leviske válasza Abu85 (#2) üzenetére


leviske
veterán

Nem teljesen értem a dolgot. Ha az API azonos, akkor már nincs annyi vesződség a portolással, nem? A jövőbeli játékok már nem a DX9/10/11 érába jönnek, ahol az OpenGL limitáló tényező volna. Az EA is azt nyilatkozta anno, hogy esetleg Mantle alapon hoznának Linux-os játékokat is és ez a Vulkan formájában gyakorlatilag az egyik oldalról megvalósult.

Abból ítélve, hogy a SquareEnix látja értelmét a 2013-as Tomb Raider linux portjának, gondolom a nagyobb kereslettel rendelkező játékokat áthozhatják ők is idővel. Nem?

Persze itt most nem azt írom, hogy egycsapásra 100%-os átjárás lenne a két rendszer között, de azok a játékok, amikkel kaszáltak (vagy úgy látják, hogy fognak) Windows-on, nem tudom miért ne hozhatnák át, ha esetleg eleve Vulkan-ra rakták össze. A DX12 gondolom a nagyobb kiadóknak már csak a W10-hez kötöttség miatt se fog kelleni. Elvégre WDDM2.0 ide vagy oda, valamilyen szinten a Vulkan képes W7-en is elfutni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.