az alut az eddigi tapasztalataim alapján nem lehet tartósra csinálni. nyilván nem is cél, hogy tartós legyen, így ez a gyártóknak nem nagy gond.
túl vagyok egy verseny előtti törölgetés közben észrevett alsócső-féligrepedésen, meg egy hajtókaron, ami boltból tekerés közben terhelés nélkül kettéesett. az előbbi egy kis szériás német aluváz volt, az utóbbi deore lx.
persze megjárta velem mindkettő tolnát-baranyát előtte, de ilyennel többet nem viccelek. számomra ezek egyértelmű figyelmeztetések voltak odafentről, nem szoktam ezeket ignorálni.
az én hitem szerint vázból csak cro-mo, amit még lehet kapni márkásat azt szerintem célszerű felvásárolni (innen jött a ha-ha). hajtókarból nekem ugyan megint alu deore van, de majd valamikor összekuporgatok egy rendes '92-es kovácsolt xtr-re, vagy netalán egy normális cro-mo syncrosra. csak ez utóbbihoz rövid a középcsapágy, meg gondolom el kéne adni a vesémet is.