Ha a célnak megfelel akkor fajintos.
Asszem mindenféleképpen!
Ha a célnak megfelel akkor fajintos.
Asszem mindenféleképpen!
Egyáltalán nem rosszak. Szerintem jó kis üzlet volt.
És a kötelező tartozékok?
[ Szerkesztve ]
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
ÓÓÓÓ majd leszerelem az enyémről a "dinamót" meg a csomagtartót, olyan öreguras.
A GPS meg a tablet tok még nem tudom hol lesz!
Thx!
(#5) lsebestyen
sztem 31ért nagyon megérte, szval jó üzlet volt. mit kell rajta még állítani?
én is most kaptam bringát, kicsit más kategória...annyira hiányzott már 1évig nem tudtam rendesen bicózni
Az enyémen már semmit, ülést meg kormányt emeltem fel. Apró kis kenés és mehet.
Páromén sztem teljes bovden csere kéne, rengeteg kenés, meg amibe a bovdenek mennek fekete cső, azok elöregedtek végig a bájkon. A váltó sem az igazi, meg régi, de alapjaiban jó. Gumik is töredezettet. Egyszerűen öreg minden.
Tudom nem itt kezdődnek a bájkok, de amire kell arra nekem jó.
[ Szerkesztve ]
akkor sikerült.
a célra megfelelnek.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
"alura nem tellett"
ha-ha ez vicces volt. sose legyen rosszabb brinyótok, pláne ne alu. jó tekerést.
mi a gondod az aluval? msot tök komolyan kérdezem...
Én ezt nem értem. Nem is vettem volna alut, a bájk nem tartozik azok közé amikre lelkiismeretfurdalás nélkül tudok költeni.
lsebestyen! Drága, azért már motorral hajtott járművet adnak.
[ Szerkesztve ]
az alut az eddigi tapasztalataim alapján nem lehet tartósra csinálni. nyilván nem is cél, hogy tartós legyen, így ez a gyártóknak nem nagy gond.
túl vagyok egy verseny előtti törölgetés közben észrevett alsócső-féligrepedésen, meg egy hajtókaron, ami boltból tekerés közben terhelés nélkül kettéesett. az előbbi egy kis szériás német aluváz volt, az utóbbi deore lx.
persze megjárta velem mindkettő tolnát-baranyát előtte, de ilyennel többet nem viccelek. számomra ezek egyértelmű figyelmeztetések voltak odafentről, nem szoktam ezeket ignorálni.
az én hitem szerint vázból csak cro-mo, amit még lehet kapni márkásat azt szerintem célszerű felvásárolni (innen jött a ha-ha). hajtókarból nekem ugyan megint alu deore van, de majd valamikor összekuporgatok egy rendes '92-es kovácsolt xtr-re, vagy netalán egy normális cro-mo syncrosra. csak ez utóbbihoz rövid a középcsapágy, meg gondolom el kéne adni a vesémet is.
a régi acél váz még ma is sokkal erösebb mint a mai hiper modern alu vázak. sajnos tömegtermelés van.
sok boldog ezer kilométereket
lánckenö és bowdenház olajozására én az automata válto vagy fürészbe a lánckenö olajat ajánlom. jobb nincs náluk. ~800ft 1 flakon nekem már negyedik éve egy flakont használok és még félig van.
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
esetleg ha már úgyis szervizelés van, akkor megérheti lecserélni a bowdenházat is. ha jól sejtem ezekben még nincs műanyag belső burok, ami a lebomlott külsővel nem szerencsés kombó. akkor meg úgyis új bowden, amit behúzáskor lehet zsírozni és akkor az az olajjal ellentétben benne marad pár évig. pláne jó lehet ez, ha végig bowdenkülsőben fut a bowden, ez eléggé megnöveli a súrlódást.
a méretre vágott (kormány kopptól koppig elfordítható) bowdenház végét rendesen le kell köszörülni (csiszolni fúróba rakott koronggal), aztán a műanyag belső burok (jellemzően kissé megolvadt) végét megigazítani. kis melegítés, fémkupak a végekre és kész.
A célnak megfelel.
Nekem Cro-Mo vázas kecském van, 5 éve bírja az egykerekezést, és még könnyű is.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
megvolt az első nagy menet velűk, ufffffff
Hány kilométer?
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Bizony, nekem van egy nálam idősebb biciklim, acélvázzal, az olyan nehéz és masszív, mint egy tank. Az a mai átlag, teszkós bicajokhoz képest sokkal nehezebb. Ezt nem lehet elnyűni.
[ Szerkesztve ]
Valahol 12km felett. Pontosan nem fogom most kiszámolni. Lassan emeljük.
Nem tudom, hogy mennyire vagy(tok) edzett(ek) ilyen téren, de ez már egy szép táv azért.
Én napi 55-60 után kezdek fáradt lenni.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Előtte én éveken át még bájkon sem ültem, párom meg max a boltig gurult le (!) vele.
Tettünk egy kerülőt a duna két partja között (kompállomás) egy híd közbeiktatásával.
Következő terv egy oda vissza minimum 24km-es táv. Azt hozzá kell tennem, hogy én hegyen lakom és az utolsó fél km mindig meredek. Párom mondja is miért nem tudunk lent lakni.
Minél több idő telik el, annál jobb lesz.
24 km az már szép lesz, de néha nem árt megállni, mert az "edzetlen" hátsó fél elég hamar tiltakozni kezd.
(Ezt ne tessék félreérteni )
Szerk.:
De egy idő után az összes testrész hozzászokik.
Persze ez a nyeregtől is függ.
Öcsémnek 50 ezres Gepida kecskéje van, de a nyerge olyan, mint egy deszkára helyezett 1 mm-es szivacs.
5 km és inkább már állva teker.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Fúúú már tudjuk.
Ez puha. De ma sokat álltam, vagyis többet mint tegnap meg kerültem a hepehupákat.
Felétek sok bicikliút van? Ez a forgalomba járkálás nem kellemes dolog.
Debrecentől 40 km-re lakom egy kis faluban.
Szóval én úgy mondanám, hogy ott minden út (még a főút is) kerékpárút, annyira gyér a forgalom.
Mehetünk többen egymás mellett is, "egykeréken is, mer' mi így szeretjük'.
Plusz még több tíz kilométer földút, folyó/csatorna töltések, stb.
Amikor mész a töltésen, és a szélben csak a fák susognak, na az a legjobb.
Nyilván a városiaknak ez nem ennyire "leányálom".
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Én az egyik folyó mellett lakom, nem város hála égnek, de sajnos vannak olyan szakaszok ahol csak a főút marad, sőt járda sincs. Igaz sokat javultak a dolgok az elmúlt években.
A főút nagyon kellemes tud lenni, főleg amikor egy 23 tonnás kamion röpke 85-tel megelőz.
Ha szembe jön, akkor meg olyan szelet generál, hogy lelassít vagy 10 km/h-val.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
ja, ez jópofa volt tavasszal felpattantam a bringára, hogy akkor most már nincs marha sár, lehet vinni a kutyát bringával suliba. lefoglalt a manőverezés a 2 x 3-4 km-en, csak azt vettem észre, hogy utána egész nap alig bírtam mozogni.
egészen addig nem tudtam mi bajom van, míg következő nap megint fel nem pattantam a sportnyeregbe ismét kutyázási buzgalomban. na ott leesett a dolog, de nagyon.
egyébként a jó sportnyergek (szerintem) sokkal jobbak, miután az ember hozzászokott. én ha rajta vagyok a témán hamarabb dőlök el végelgyengülésben, mint a nyereg miatt. csak hát nem vagyok rajta a témán, de próbálok egyre többet tekerni.
Én igazából úgy vagyok a nyereggel, hogy azt használom, amilyen a bringán volt gyárilag.
Az alvázam már hozzászokott, 10-15 km után sem érzek semmi fájdalmat.
Nyárra én is tervezek valami jó hosszú túrát, így a falun belül.
Elsőre egy 100 km-rel megelégednék.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
bejegyzés Új vasak! Inkább acélok.