Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#28) e-newsee válasza Öcsipók (#1) üzenetére


e-newsee
addikt

Hát nem tudom. Ez egy összességében normális ügyintézés volt az emagról hallott egy-két sztori ellenére.
Oké a kommunikáció a vásárló felé hagyott némi kívánnivalót maga után, de az év végét is kalkulálva, amikor az ajándékvásárlások miatt jó eséllyel a garanciális ügyek mennyisége is megnő, szerintem rendben volt.
Ellenben, ha ugyanezt próbálod elintézni mondjuk a kék alapon sárga csillagos, segítőkész "szakértőkkel" operáló üzletláncban (a sarkon), akkor kb így alakult volna a történet:
-bemész, hogy hibás
-megkérdőjelezik, hogy nem te tetted-e tönkre a tévé alaplapját, és "illedelmesen" felhívják a figyelmedet, hogy ha úgy ítéli meg a szerviz, hogy nem jogos a garancia, akkor a javítást neked kell állni, szóval vallj színt, vagy így jártál
-ott hagyod a cuccot, megígérik, hogy szólnak, ha változás van
-egy hét múlva érdeklődsz, hogy mizu, de az üzletben:
a) Nem tudnak semmit az ügyről, az üzletvezető pedig "nincs bent"
b) Azt mondják, hogy elküldték, de lehet, hogy még ott porosodik az üzletvezető irodájában a sarokban
c) Azt mondják, hogy "mondtuk, hogy szólunk, ha van valami, nem kell feleslegesen érdeklődni"
-újabb egy hét múlva már biztosra mondják, hogy elküldték, de az állapotról nem tudnak semmit, mert ők csak elküldik a szerviznek. Ha kivered a hisztit, és fenyegetsz a fogyasztóvédelemmel, akkor "telefonálnak" egyet, majd közlik, hogy igen, tényleg megérkezett, már javítják.
-újabb egy hét után érdeklődsz (mikor még mindig semmi infó), hogy akkor adják meg a szerviz elérhetőségét, amire azt mondják, hogy a partnereikről nem adhatnak ki ilyen infót
-egyszer csak kapsz a szerviztől egy emailt, hogy ma kapták meg a cuccost, és nekiálltak javítani
-az üzletben azt mondják, hogy nem értik, miért csak most ért oda, ők már régen elküldték
-újabb hét (esetleg 2-3), mire nagy nehezen utoléred a szervizt az e-mailben lévő elérhetőségek valamelyikén, ahol közlik, hogy kész a cucc, már rég visszaküldték a boltba
-bemész a boltba, ahova nem érkezett semmi. Biztos a futár, meg csúszás, meg hát nemzeti ünnep, oké, hogy szombat, de tudod, na.
-pár ilyen napi szintű üzletbe járás, és reklamálás/vitatkozás után egyszer csak felhívnak, hogy megérkezett, átveheted.
-bemész, hazaviszed, működik, boldog vagy
-megnézed a szervizlapot, és látod, hogy a telefonokban bemondott dátumokból semmi sem igaz
És mindez országon belül zajlott le, magyar forgalmazó által magyar kereskedelmi egységen keresztül egy magyar szervizzel.
Ehhez képest a cikk leír egy viszonylag gördülékenyen lezajlott jogos garanciális ügyintézést pozitív végeredménnyel, ami határokon átívelt, ráadásul a két fél magyar és román volt. Szerintem ez bőven jó. :)

"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.