Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:39:48

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18151) 2o1i válasza Maacaw (#18149) üzenetére


2o1i
senior tag

Ez egy screenshot! :DDD

(#18152) peppppa


peppppa
csendes tag

Sziasztok, a hónap végén szándékozok egy Sp-t venni, végigolvastam a fórumot (totál laikus vagyok).
Ezt a 4.3-as frissítést amit annyira vártok(várunk) a telefonra azt hogyan fogom tudni megoldani a telefonon?
Köszönöm és sorry ha nagy marhaságot kérdeztem, de ettől függ hogy SP-t veszek-e...na jó tuti Sp-t fogok venni... :)

(#18153) Maacaw válasza PAINfájdalom (#18150) üzenetére


Maacaw
tag

:R

Szerintem toltam már párszor, egy "csöppet" tényleg elszámolta magát |:))|

czky:
Örök hála :R :DDD

peppppa:
Telepíted a SUS-t (Sony Update Service), és mikor megjelenik a szolgáltatódnál a frissítés, akkor simán frissíted azzal. :C

[ Szerkesztve ]

(#18154) counterbill válasza peppppa (#18152) üzenetére


counterbill
senior tag

Lehet ,hogy már azzal fogod megvenni. Ha meg nem akkor majd a telefon lefrissíti. Vagy a sony update programjával frissíted le.

Everything not saved will be lost. -Nintendo "Quit Screen" message

(#18155) peppppa válasza counterbill (#18154) üzenetére


peppppa
csendes tag

Ha továbbra is nézem a fórumot és itt azt látom, hogy megjött a frissítés akkor szerinted a t-...szolgáltatónál is tutira a frissített készüléket tudom megvenni? Ők rögtön frissítik a náluk raktáron lévő telefonokat? Vagy ez készletfüggő?

(#18156) Maacaw válasza peppppa (#18155) üzenetére


Maacaw
tag

Nem frissítik azonnal, egy pár napot ülnek rajta, mert ráteszik a saját marhaságaikat/szoftverüket (T-s appokat). De ha felteszel egy független ROM-ot (pl. eXistenZ), akkor rögtön tudod frissíteni ;)

sutszi:

Lehet hülye kérdés, de ha nem bontják ki hogyan teszik rá a saját szoftverüket?

[ Szerkesztve ]

(#18157) sutszi válasza peppppa (#18155) üzenetére