Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz werszomjas #6012 üzenetére

    Nem teljesen értek egyet veled.
    Attól még, hogy bolti garis a boltnak is ugyanúgy kötelessége megjavítani vagy cserélni a készüléket hiba esetén.

    Volt már pár ilyen problémám az elmúlt években és mindegyik gond nélkül meg lett oldva. A különbség maximum ott lehet, hogy a 2 év eggyel több, mint az egy év. De számomra az, hogy bolti vagy gyártói a garancia teljesen mindegy, hiszen mindkét esetben kötelesek a garanciaidőn belül a garanciális hibákat javítani vagy cserélni a készüléket.
    Nekem pl nem érne plusz 30 ezer forintot az a tény, hogy nem a bolt szervizeli, hanem a gyártó. Őszintén én mint júzer sz...rok bele. Ha nem lesz megfelelő a javítás úgyis addig viszem vissza, amíg ki nem cserélik vagy meg nem csinálják rendesen.

    A plusz egy év gari már lehet érv. De tapasztalatok alapján a legtöbb meghibásodás a használat első hónapjaiban előjön (nem megy gps, nem megy a wifi, szar az akksi, szar a kijelző stb). De ha nem is, akkor 1 éven belül biztosan. De speciel nekem ez se ér meg plusz 30k-t.

    Néztem ilyen telefont még szeptemberben a VIP-nál. Meg is lepődtem, mert 75 ezer volt a készülék egyéves bolti garival. Aztán felhívtam őket és kiderült, hogy ez csak a készüléket tartalmazza. Ami azt jelenti, hogy se doboz, se töltő se headset se semmi nem járt hozzá, csak a nyers készülék. Viszont kb 86 ezer forintba került volna, ha rendes dobozos verziót kérem szintén 1 év bolti garanciával. És 100k fölött volt 2 éves gyártói garival.

  • sssz

    őstag

    válasz werszomjas #6012 üzenetére

    gondolod hogy a gyártói garancia bármit is ér ha egy gsm boltból veszed?

    Annyit meg talán nézzetek már ki belőlem, hogy nem egy sufni gsmbe vásárolok, csak hogy megspóroljak ezer ft-ot.

    A gsm bolt, ahonnan vettem teljesen megbízható! Évek óta vásárolok ott telefont, jól ismerem a tulajt. Rendes srác. A bolt pedig jól megy, nincsenek bajban.

    A másik, hogy én sose veszek gyári garis telefont. Egyrészt az is lehet szürke import és máris nem fogadja el a garanciális szervíz. Aztán se a bolt nem javítja, se a szervíz. A boltnak ugyanugy kötelessége a javítás és a csere.

    De kérlek, ahelyett, hogy lehúzod a terméket, amit árulok, inkább kérdeztél volna meg privátban minderről.

    [ Szerkesztve ]

    szabályok:1. privátra illik válaszolni. 2. ha TE jelzed,hogy venni szeretnél tőlem valamit, de utána meggondolod magad, legalább írj egy privit!!!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés