vagy csak simán az előd mapjait toldották meg
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
(#1) Mr.Csizmás
vagy csak simán az előd mapjait toldották meg
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Na vagy tényleg kapunk meg több órás kiegészítőket és akkor "best game ever" feeling.
“This is where the road crashed into the ocean...”
Ez a nyitottkapu-nemmehetszát dolog nagyon gáz. Olyan nehéz lett volna egy zárt kaput odatenni?
Annó mondottákvolt, hogy a DLC-k giga méretűek lesznek... mondjuk azért egész Cyrodiilt / Morrowindet kicsit túlzásnak érzem.
[ Szerkesztve ]
jó lenne, mert nekem a kritikákból az jön le, hogy oblivion + új map + új sztori = skyrim
(#3) DrTroglodyte akkor lockpickkel ki lehetne nyitni, az nem lenne korrekt
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
(#5) GypsFulvus2 válasza Mr.Csizmás (#1) üzenetére
Ha így is van, akkor is készen vannak a landmass-ek, ami óriási dolog. Szerintem ezzel a modderek munkáját akarják megkönnyíteni, hiszen az Oblivion moddolása és a Skyrim moddolása között várhatóan szinte semmi technikai különbség nem lesz. Ha viszont készen áll legalább két ekkora landmass (és kíváncsi lennék mi a helyzet High Rock-kal és Hamerfell-el), az óriási mértékben megkönnyíti a modderek dolgát. A Morrowindhez a Tamriel Rebuilt Team készített hatalmas modokat (az alapjátékkal megegyező részletességgel kidolgozott területtel, városokkal, questekkel), de évekig tartott nekik, míg ezt és ezt elkészítették. Ilyen landmass-ek legalább harmadával csökkentették volna az ilyen modok fejlesztési idejét, de lehet hogy felezték volna. Szóval, ha ez korrekt információ, akkor a Skyrim a modderek paradicsoma lesz. Ez pedig annyit jelent a Bethesdának, hogy a játékot még évekig életben tartják.
Szerk: Zárt kaput nem lehet kinyitni locpick-kel, ha az értéke 100. Az ilyen ajtókhoz kulcs kel. A locpick 99-ig működik, így csinálták meg a quesekhez kötődő ajtók/ládák védettségét.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
(#6) Mr.Csizmás válasza GypsFulvus2 (#5) üzenetére
a második linken mintha Dalí festményeket láttam volna
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Nem hiszem hogy a modderek miatt tették bele. Egyszerűen a konzolosoknak nem kell majd annyi dolgot letölteni ha ez dlc lesz. Szép területek lesznek
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
"Vagy esetleg már most tervezik, hogy később DLC-k formájában teszik elérhetővé Morrowind és Cyrodiil tartományait? És ha igen, akkor azok is ilyen részletesen kidolgozott, további több száz órányi játékidőt kínáló expanziók lesznek?"
Én erre tippelnék!
(#9) GypsFulvus2 válasza Mr.Csizmás (#6) üzenetére
A Morrowindben a Tevanni varázslók gombavárosai ilyenek. Nem hiába a kedvenc frakcióm.
Mukorka: Pedig nagyon úgy tűnik, hogy a Bethesda stratégiája a Skyrimmal kapcsolatban az, hogy "majd a moderrek befejezik..." Meglepődnék, ha ekkora DLC-ket terveznének. A Shivering Isles sem volt csak kb. harmada az alapjáték területének. De legyen nektek igazatok!
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
A konzolos verzióban is ott van ez? Szarnak a pc-re meg a moddolásra ezt vedd hozzá. 10% eladás se vagyunk, nincs itt szó semmilyen moddolásról
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
Basszus... Skyrimnek még a 10ed részét sem jártam be... Ha ehhez tényleg hozzácsapnak 2 ekkora területet, ennek a játéknak soha nem fogok a végére érni.
Legyen így!
Azért két ekkora területet élettel is meg kell tölteni.
Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
Kieg szagot erzek.
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
(#14) Mr.Csizmás válasza atidzsiforc (#13) üzenetére
lehet a konzolos lemezen rajtavan mint a nemrég kiadott valamelyik gamen, csak aktiválni kell a bankkártyáddal (= fizess érte ha játszani akarsz)
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
(#15) Sirandrish válasza atidzsiforc (#13) üzenetére
Hol laksz?
Mert itt felém, Szabolcsban is érződik
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Kieg már sajnos rég nem létezik,helyette van a hatszáz dlc.
(#17) atidzsiforc válasza Mr.Csizmás (#14) üzenetére
Mr.Csizmás:Ja majd €4.99-ert, atmehetsz a kapun, meg €4.99-ert textura is lesz, €14.99-ert meg mar lesznek npc-k is.
Sirandish: London, UK.
Mans20: Szep uj vilag.
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
(#18) Mr.Csizmás válasza atidzsiforc (#17) üzenetére
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Megprobaltam Riftennel atnoclipezni magam a hataron, de kapom, hogy you cannot go that way. wtf?
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
(#20) Mr.Csizmás válasza atidzsiforc (#19) üzenetére
gondolom a patchban azóta kijavították ezt, csak kussoltak róla
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
(#21) GypsFulvus2 válasza atidzsiforc (#19) üzenetére
Az Oblivionban volt egy ini sor, amit át kellett írni 0 értékre, és akkor megszűntek ezek a láthatatlan határok, és ez az üzenet is. Néhány mod igényelte. Este, ha hazaértem megnézem pontosan mi volt ez, hátha a Skyrimban is működik.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Ehhh... Ha valaki be akarja járni Skyrim-et, Morrowind-et, és a többit, szóval az egész TES világot, egyszerűen letölti a Daggerfallt.
Na jó, de az azért véletlen-generált.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Illetve, ha TES II-ben ellátogaszt Skyrim-ba, és figyelmesen összeveted a TES V-ös látképpel, némi javulás tapasztalható a TES V javára a grafikai kidolgozottság terén.
Ezzel egy a baj , hogy nem működik .
Elmentem keleti határhoz , beírtam a tcl parancsot (ez teszi lehetővé a falon átmenést) és nem tudok átmenni a határon.
Más no clip kódot meg nem találtam.
amint időm lesz én is megnézem, de az eddgiek alapján nem fog összejönni a dolog...
Az Oblivion ini-jében volt egy sor: bBorderRegionsEnabled
Ha ennek értékét 0 -ra változtattad, akkor átmehettél a szomszédos provinciákba. Pár landmass mod igényelte. Nálam most nincs fenn a Skyrim, de ha gondolod nézd meg az ini -jét, hátha itt is működik ez a módszer.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Hír Skyrim: Morrowind és Cyrodiil területe is benne van a játékban