Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#89) Chaser válasza Peak (#84) üzenetére


Chaser
titán

Akkor mondok egy példát. Élelmiszergyártásban hasonló horderejű cégnél dolgozom mint IT-ben az intel, ha éppen nem nagyobbnál. Nálunk is szokott lenni baki. Az alap, hogy a hibázók megkapják a hatályos seggberúgást, de ezenfelül maga a cég tesz meg mindent, hogy kárpótolja a vevőt. Igaz kisebb összegű dolgokról van szó általában, de megesik olyan is, hogy összességében akár több 10 milliós tételeket visszahívnak és akár megsemmisítenek, ami mindennel együtt duplázza is a ktsg-eket. Pofátlan hasznot rakunk mi is a termékekre, de ha egy vevő reklamál a cégnél mindent megtesznek hogy kárpótolják és nem a nagykerre meg kiskerre mutogatnak, mert a mi cégünk gyárt, vagy ad ki alapanyagot tovább gyártásra, mint jelen esetben az intel a chipet. Mivel globál szinten több mint 60 gyár van így el lehet képzelni milyen tételek kijöhetnek ebből, de mindent a vevőért és nem a másikra mutogatva - ha csak tényleg nem ő hibázott, pl szállítás közben összetörte a dobozokat- elven a gyártó cég vállalja magára a felelősséget és az ezzel járó ktsg-eket. Az inteltől is csak ennyit várnék el és igenis soroljanak fel minden alaplapot és notebookot amit az esetleges probléma érinthet, ne annak kelljen nyomozgatnia utána aki vett valamit, ugyanígy az adott típusok legyenek fedésben a gyártónál is. Ne a vevő parázzon ha bizonytalan, hogy az ő gépét csak kifelejtette a gyártó. Én csak ennyit meg a fentebb említett dolgokat várnám el tőlük.

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.