A javukra legyen mondva: hogy nem ez a jellemző rájuk. Sőt. Én már évek óta náluk vásárolók, és még 1 problémám nem volt velük (a pepecselős Szervíz módszereik meg már más tészta).
All→M8
A javukra legyen mondva: hogy nem ez a jellemző rájuk. Sőt. Én már évek óta náluk vásárolók, és még 1 problémám nem volt velük (a pepecselős Szervíz módszereik meg már más tészta).
All→M8
Én nem csípem ezt a csapatot, de legalább egy napon belül vissza szóltak, hogy sorry.
Sok helyen még egy hét után is neked kell nyomozni, hogy mi akkor a szitu.
nos én is ugyan így jártam. Egy komplett gépet rendeltem meg, pénteken írtam is nekik, hogy tuti van-e az a VGA amit szeretnék mert az volt a mérvadó árban + játékok jártak hozzá. Vissza is írtak (délután kb) hogy van, rendelhetem nyugodtan jár hozzá minden. Meg is rendeltem nagy örömmel és boldogsággal, erre reggel kapom az emailt, hogy hát a VGA nincs, egész Európában nincs raktáron, azt a tételt törlik a többit küldik... Írtam hogy, köszönöm szépen de nem kell a többit küldeni.
Először akartam itt rendelni, de többet nem is fogok.
Ha szép nem vagy, hülye ne legyél!
Sziasztok,
utoljára pár éve vásároltam Aqua-ában, de többször is eljátszották hogy a webshopos rendelés szinte nem is számított, akkor kezdte keresgélni a csávó hogy van-e a cucc mikor már ott voltam vidékről.
Holnap felhívom az ügyfélszolgálatot hogy manapság hogy van ez náluk. Kiszállítás egyelőre (amíg van diákbérletem) nem játszik; de a felutazással eltöltött idő az nagyon is számít. A másik játékos, az iPon pedig elég sajátosan értelmezi a jogszabályokat.
Lehet, hogy a helyi kiskernél fogok kikötni.
Egy nagy fekete pont rögtön kettő,
Hét elején rendeltem egy egeret és egy egérpadot.
Csütörtökön jött az értesítő, hogy beszerezték mehetek érte.
Mai napon azaz 20151212-én mentem is,
Bemondtam a rendelési számot,
Eladó srác, oké hozom...10 perc múlva.
- hát sajnos nem találja az egérpadot de helyette ajánl egy SS QCK-t 1.xx-es áron, hát köszönöm, de nem.
Egérpad: Visszaigazolt termék nincs a boltban. Ez vagy a rendszer hibája vagy a raktárosoké, vagy csütörtök óta amikor visszaigazolták szépen eladták másnak, utóbbira gyanakszom.
Mivel lejárt a parkolásom és nem szerettem volna még egy büntetést is a nyakamba ezért egérpad nélkül jöttem el.
Egér:
Este hazaértünk nézem, hogy átlátszó fóliába van csomagolva a doboz, az a saját ragasztása helyett igénytelenül celluxszal visszaragasztva, gyanús...
Oké, bár ajándékba lesz, azért inkább leellenőrzöm mert nem szeretnék valaki által visszavitt hibás terméket karácsonyra adni senkinek.
Bontás folyamán beigazolódott a gyanú:
A belső ragasztás szintén rongált, USB aljzat használatra utaló karcok, fémcsúszólapkán karcok.
Eléggé felmegy bennem olyankor a pumpa amikor kifizetem az ÚJ termék árát, és valaki által HASZNÁLT, visszavitt termékkel lep meg a kedves bolt.
Ha lenne időm, energiám, kedvem, fixen visszavinném az üzletbe, és kérném vissza a vételárat és ugyanezt megvenném máshol.
Az AQUA másodszor és utoljára játssza el velünk, hogy használt terméket értékesít nekünk újként.
Persze jöhet a duma, hogy nagykerből jött az oda visszaküldött xyz termék. Vagy csak a boltban lett megmutatva a vevőnek.
NEM érdekel, újért fizettem újat kérek. Nekem nem mutatták meg anno amikor kértem az A4tech 474H-t csak dobozból.
Visszavitték...nem rakétatudomány. Ha valaki visszaküldött valamit-valamiért azt küldjék vissza a gyárba, MEO-zzák le, csomagolják újra majd mehet a felhasználóhoz, ahogy az jobb helyeken szokás.
Nem pedig majd jó lesz így is valami hülyének.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
bejegyzés Egy fekete pont az AQUA-nak