Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Z_A_P


Z_A_P
addikt

:R

A DLSS eljáráshoz az kell, hogy a fejlesztők az ehhez tartozó környezeten keresztül tréninggeljenek egy, az adott játékukhoz használható neuronhálót.

Hogyan treningelik? Ki/hogy donti el melyik teruletet kellene AA-zni?

Itt minden játékhoz másik szükséges, továbbá ahogy új tartalom kerül be, rögtön újra is kell kezdeni a tréninget, mivel a lementett neuronháló alapján lesz képes eldönteni a hardver, hogy a kép mely területeit kell máshogy kezelni.

Hova mentodik le a halo, konkretan visszamegy fejlesztohoz, es jon a jatekkal egyutt?

[ Szerkesztve ]

OK

(#2) Abu85 válasza Z_A_P (#1) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Hát a gép. Ezért gépi tanulás. Megtanulja a tréning során. Nem sokban különbözik ez, mint amikor közlekedési lámpákat kell felismerni, stb.

Persze a neuronhálót szállítják a játékban. Azt nem tudom, hogy milyen formátumban, de valószínűleg nem akarják szétszopatni a fejlesztőket, így DXML-ben futhat az egész, aminél eleve van interoperabiliti a DX12/DirectCompute API-val. Az a Redstone 5-től úgyis elérhető lesz.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#3) Cifu válasza Abu85 (#2) üzenetére


Cifu
nagyúr

De mennyire hatékony megoldás ez így?
Mert jól hangzik, hogy majd a gép tudni fogja, hogy a padlón nem kell foglalkozni az élsimítással, de a villanyvezetékeknél igen, de a hatékonyságot valahol csak mérni kellene, nem?

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#4) Duck663


Duck663
őstag

Ez a dolog hasonlít a Matrox-féle FAA-ra, ha jól rémlik, csak az képpontonként 16 mintával dolgozott, és még tréning sem kellett neki. :)

Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

(#5) arn


arn
félisten

valos teljesitmenyben nem lesz ekkora difi - szerintem olyan 30-40%, kb a 1080ti kornyekere esik, csak eppen 1.5x annyiba fog kerulni (600 vs 900 eur). a 2070 lassabb lesz, de hasonlo aru.

ilyen is regen volt, hogy az ujabb kartya jobb ar/ertek aranyu tagjai elmaradnak ar/ertek aranyban a korabbi generaciotol. vagyis ott a kulonbseg, ha a raytracet nezzuk, csak eppen az nem lesz tul fontos tenyezo a kov egyket evben. a regi kartyak arain kellene jonniuk - lehet lesz egy korrekcio, ha kiszortak a pascalokat.

[ Szerkesztve ]

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#6) Abu85 válasza Cifu (#3) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Amennyire hatékony az adott neuronháló. Ezt egyébként tudják mérni a tréningnél.
Ez nem egy abszolút megoldás. Arra ott az SSAA, vagy a DSR/VSR. De ha elviselsz pár hibát a teljesítményért, akkor elég nagy százalékban működni fog.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7) Z_A_P válasza Abu85 (#6) üzenetére


Z_A_P
addikt

Nade akkor ossze sem lehet hasonlitani a performance-t, hisz mas lesz a kepminoseg?
1+1=3 (en voltam gyorsabb)

OK

(#8) Cifu válasza Abu85 (#6) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ez lenne a kérdés. :)

Én már annyira ki vagyok ábrándulva abból, hogy mindent MI-vel, meg ML-el akarnak eladni, hogy óhatattlanul is felmerül bennem, hogy ez egy nagy marketinglufi csak, amivel az aktuális trendeknek akarnak csupán megfelelni...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#9) Duck663


Duck663
őstag

Mondom én, hogy mondom. :) [link]

Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

(#10) b. válasza Cifu (#8) üzenetére


b.
félisten

a bemutatón nagyon meggyőző volt minősége, talán az egyik legjobb ilyen jellegű megoldás, amit eddig láttam.Persze jó lenne látni független teszteken és más képeken/ játékokban is.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#11) Cifu válasza b. (#10) üzenetére


Cifu
nagyúr

Az őszinte bemutatók divatjamúltak, sajnos (függetlenül attól, éppen milyen cég bemutatózik).

Ahogy írod: független, valós körülmények közötti tesztekig nem lehet bizalmat szavazni neki.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#12) lezso6 válasza Z_A_P (#7) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Valami ilyesmi. :D De azért ennyire csak nem túl pontatlan, szerintem ilyen 1 + 1 = 1.96 pontosságú lesz a dolog. Ami teljesítmény / minőség arányban meglehetősen jó lesz.

Az viszont furán hangzik, hogy a játékmotorban kéne szállítani a tréninget. Driverből sokkal kézenfekvőbb lenne. Bár ha így lehet a HUD is DLSS-t kapna, s ugye a karaktereknél már a legkisebb pontatlanság is zavaró.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#13) Pipó


Pipó
őstag

"DLSS eredmény is van a GeForce RTX 2080-ra, de ez az összehasonlítás nem egységes, ugyanis enélkül a korábbi generációs hardver sokkal többet számol, így természetes, hogy a különbség nő."

Ezt csak úgy tudom értelmezni, hogy az 1080-on is futott egyfajta élsimítás és ezt hasonlították a DLSS 2080-hoz. (Mert ha semmilyen élsimítás nem volt az 1080-on, akkor miért számolna ez többet, mint az új kártya az új élsimítással.) Tudjuk, hogy milyen élsimítás volt az 1080-on?

Egyébként 4k felbontáson nem is érdemes már élsimítás nélkül játszani. :N Egyszer csinálhatnátok vizuális tesztet ugyanolyan monitorokkal egymás mellett 4k-ban különböző élsimításokkal, miközben harcol valaki a battlefieldben és a tesztelő a válla felettről nézi. Persze "vakteszt"-nek kellene lennie, vagyis ne tudja épp melyik élsimítás fut. Ez volna az életszerű, kiderülhetne, hogy vettél-e valami pluszt 400k-ért.

"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!

(#14) Gombair


Gombair
csendes tag

Ha egy modot telepítek a játékhoz (pl: új textúra vagy teljesen új modell) akkor ezeket is téningeztetni kéne a DLSS-sel? Vagy a tréningezés "Otthon" (mod készítője) megoldható, vagy ezzel bukom a moddolhatóságot?

[ Szerkesztve ]

(#15) Z_A_P válasza Pipó (#13) üzenetére


Z_A_P
addikt

Tudjuk, hogy milyen élsimítás volt az 1080-on?
Nyilvan SSAA toltak ra :D

@Gombair
Ha jol ertem, bukod a moddolhatóságot.

[ Szerkesztve ]

OK

(#16) #06658560 válasza Gombair (#14) üzenetére


#06658560
törölt tag

Esetleg a DLSS-t. Sok múlik szerintem itt azon is, hogy a játékfejlesztők mit engednek meg, mennyire kommunikatívak, partnerek. Az mondjuk nekem furcsa lenne, ha mondjuk egy rózsaszín AK skin miatt a komplett CS:Go-t kéne újra deeplearningeltetni a DLSS-hez. Szerintem NV-nek sem érné meg.

(#17) schawo válasza Pipó (#13) üzenetére


schawo
titán

Ennyivel gyorsabb a 2080+DLSS a 1080+DLSS-nél

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#18) Abu85 válasza Cifu (#8) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

AI nélkül van a hardverben egy rakás, tranzisztorzabáló, de amúgy hasztalan feldolgozó. Szóval persze, hogy erőltetni kell. De amúgy ez tényleg nem akkora hülyeség, mint amekkorának így elsőre hangzik. A kép jelentős részét igazából nem kell élsimítással kezelni, mert nem éri meg a befektet teljesítményt a nyereség. Persze lesznek benne hibák, de VSR/DSR-t leszámítva nincs olyan eljárás, amiben nincsenek.

(#7) Z_A_P: A különböző élsimítási eljárásoknak eddig se volt ugyanaz az eredménye. Függetlenül attól persze, hogy ugyanarra a problémára keresték a megoldást.

(#14) Gombair: Nem valószínű, hogy egy DLSS-es játék túlságosan moddolható lesz. Ha kicseréled a modelleket, akkor veszthet a hatékonyságából az eljárás. Szóval raknak rá egy DRM-et, hogy ne tudj a játékba nagyon mélyen beletúrni. Maximum a textúrák erejéig.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#19) #72042496 válasza Abu85 (#18) üzenetére


#72042496
törölt tag

Bennünket munkában egy más alkalmazása érinthet, de ott a deep learningnek éppen az a lényege, hogy tréning után új adatokon a korábbi módszereknél hatékonyabban működjön. Ez a játékokkal úgy analóg, hogy az új modelleket, pályákat stb. is hatékonyan kell kezelnie.

A tréning a kulcsa az egésznek. Brutális mennyiségű adatot kell betáplálni, hatalmas számítási kapacitást igényel, és minél tovább fut, annál hatékonyabb az algoritmus. (A hozadék az első szakaszban nagy, aztán idővel egyre csökken, ki kell tapasztalni, hogy meddig érdemes futtatni.)

Azt akarom kihozni belőle, hogy nekem fura leegyszerüsítve azt olvasni, hogy a DLSS meg gyakorlatilag letérdel a nagyon új dolgoktól.

[ Szerkesztve ]

(#20) Cifu válasza Abu85 (#18) üzenetére


Cifu
nagyúr

Azért gondolom érted mi a fő probléma ezzel: a játékfejlesztőnek kell egy csomó energiát és pénzt beleölnie egy új élsimítási eljárásba, amely korlátozásokkal jár (pl. modolhatóság elvesztése, DLC-k után lehet újra számolni az egészet, stb.), ugyanakkor a hatékonysága jelenleg még nem teljesen egyértelmű.

Nekem innen, a fotelből úgy tűnik, hogy az egész leginkább a nVidia pénze mozgatja, és nem a fejlesztők lelkesedése, vagy az, hogy hú de világmegváltó lesz a felhasználók szempontjából...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#21) #25954560 válasza #72042496 (#19) üzenetére


#25954560
törölt tag

en is azt gondolnam h a treningeles nem itt tortenik, hanem sokkal korabban, sokkal zordabb hardvereken. itt mar 'csak' hasznalni kell.
remelem lesz errol vmi reszletes info.

szerk: legalabb akkor szamomra ertheto lenne, hogy a jatekkal szallitanak

[ Szerkesztve ]

(#22) Abu85 válasza #72042496 (#19) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem térdel le, csak romolHAT a hatékonysága. Nem kötelező újratréningelni, de erősen ajánlott. Azért ez egy játék, tehát olyan nagy pénzt nem raknak egy effektbe. Az oké, hogy például az autógyártóknak iszonyatosan fontos, hogy a neuronháló hatékonysága jó legyen, de a DLSS-en nem múlnak emberéletek, maximum a kép egy kis része recés marad.

Később aztán lehet, hogy az NV összerak magának egy olyan adatbázist, amin letréningelnek egy általánosabb megoldást. Ha erre akarnak költeni, akkor tegyék. De ez eléggé hosszadalmas folyamat, viszont ha elég ideig tréningelnek, akkor idővel egy nagy hatékonyságú általános neuronhálót kapnak.

(#20) Cifu: Olyan félelmetesen nagy energiákat nem fognak megmozgatni. Ha lesz egy neuronháló, ami eléri a minimum kívánt szintet, akkor szállít és kész.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#23) velizare válasza #72042496 (#19) üzenetére


velizare
nagyúr

en bloc ez a neurális hálónak a lényege. mármint hogy tanítás után olyan inputot is jó eséllyel megfelelően szegmentáljon, amit még soha nem látott.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#24) Shing


Shing
őstag

Ansel-es felbontás növelés tök jó... a képszerkesztőim még most sem tudják (pedig most rákerestem és van online AI-s resizer), poén lenne ezzel felhúzni a minőséget, kíváncsi vagyok mit tud.

Az, hogy növeli a raytracing minőségét is inkább marketinghez kell. A játékokban lévő photo mode is felszokta húzni a minőséget. Aztán a játékosok megosztogatják a gyönyörű screenshotot, hogy milyen gyönyörű a játék. Nope, az valós időben nem néz ki olyan jól.

(#25) Pipó válasza schawo (#17) üzenetére


Pipó
őstag

"A DLSS inkább egy újabb, arany középutat kereső megoldás a sok közül. Az elgondolás alapja az, hogy a GPU-ban található tensor magok megkeresik azokat a részeket a készülő képkockán, amelyeknél az aliasing probléma erősen látszana, és ezekre alkalmaznak többszörös mintavételt, vagyis az SSAA-hoz hasonlóan, a kijelölt területekre vonatkozóan számolnak több pixelt, méghozzá az eredeti pixelpozícióhoz képest mindig egy kicsit eltolva, ahogy az eredeti eljárás működik."

A tensor magok a Voltában debütáltak tudtommal, az 1080-ban nincsenek. Ha úgy lenne, ahogy írtad, akkor az 1080-on tök felesleges lett volna futtatni, mivel nem is tudja a DLSS élsimítást.

A grafikon alapján egyébként igazad lenne, mert úgy látszik, mintha ezt is összehasonlítanák. De akkor meg a leírt magyarázat nem stimmel.

"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!

(#26) schawo válasza Pipó (#25) üzenetére


schawo
titán

Nyilván 2080-ban a tensor magok, 1080-ban meg a cuda magok. Ne akadjunk fenn elnevezéseken. Szóval ahol van tensor, ott az, ahol nincs ott cuda, csak az sokkal lassabb ezen feladaton.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#27) K0vasz


K0vasz
aktív tag

hát, ez a DLSS egészen addig volt szimpatikus, amíg most nem olvastam ezt :D

mert nekem laikusként kurva körülményesnek tűnik ez a megoldás, hogy deeplearninggel előbb trenírozni kell az egész játékot, és ha jön hozzá egy DLC vagy akármi, akkor újra kell csinálni az egészet (ráadás emiatt ez is egy újabb olyan feature, ami nem működik egységesen minden játéknál, csak azoknál, amik erre külön fel vannak készítve)

számomra sokkal egyszerűbbnek tűnne az, hogy valamilyen algoritmussal megkeresné a cucc a kontúrokat a képen (mondjuk ahol két szomszédos pixel között a színeltérés meghalad egy bizonyos szintet), és azokon a területeken végezné el az élsimítást

[ Szerkesztve ]

(#28) atok666 válasza K0vasz (#27) üzenetére


atok666
őstag

Ezt a dlc es ujra az egesz tanitast azert ne vedd keszpenznek. Valoszinu, hogy a dlc-vel egyutt jon minden. Nem hiszem, h te fogsz barmit is tanitani a gepeddel :)

Atok

(#29) Raysen623 válasza K0vasz (#27) üzenetére


Raysen623
addikt

Nekem ezzel a DLSS eljárással semmi problémám nincs, azon kívül hogy egyenlőre gyártó specifikus, tehát a konkurencia kártyái megint nem tudják használni, akár a Physx-et (mondjuk arra voltak kerülő utak, és akkor ment Borderlands esetében).
Már pedig jelen esetben a paci megint a pirosak felé rúg egy jókorát. A rákász francnak fejlesztenek ők állandóan olyan irányba ami a konkurencia kártyáin is röhögve megy?! Simán megtehették volna, hogy pl. olyan Tress fx eljárást dolgoznak ki, ami csak radeonon fut komolyabb erőforrás veszteség nélkül. Úgy látszik az ilyen jóhiszemű fejlesztéseknek nincs érdemi hatása. Kivéve persze ha már ők is dolgoznak hasonló megoldáson, csak még nem publikus. Őszig megint várhatunk, ha addig nem kezdenek el szivárogtatni.

Erről egyébként semmit nem lehet tudni?

[ Szerkesztve ]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#30) Abu85 válasza K0vasz (#27) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem te tréningelsz, hanem ők. Te csak egy állományt kapsz a játékkal, illetve esetleges frissítést a patch-ekkel.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31) h_143570 válasza Cifu (#20) üzenetére


h_143570
addikt

Arról nem is beszélve, hogy ez csak a fölső kategóriás hardverek tudjak a közép es alsó kategóriásak nem. Tehát a piac meg kisebb az arákat is figyelembe véve.

(#32) Steve_Brown


Steve_Brown
aktív tag

"A DLSS eljáráshoz az kell, hogy a fejlesztők az ehhez tartozó környezeten keresztül tréninggeljenek egy, az adott játékukhoz használható neuronhálót. Itt minden játékhoz másik szükséges, továbbá ahogy új tartalom kerül be, rögtön újra is kell kezdeni a tréninget, mivel a lementett neuronháló alapján lesz képes eldönteni a hardver, hogy a kép mely területeit kell máshogy kezelni."

Engem konkrétan kiráz a hideg attól, hogy a videókártya kilogikázza magának azt, hogy mit is simítson el nekem. Ettől függetlenül nagyon király és tényleg ezekre a leglátványosabb használni a mesterséges intekigenciát.

(#33) hokuszpk


hokuszpk
nagyúr

nincs 4K monitorom, de nekem fura, hogy egy 4Kra renderelt kepet meg mindig elsimitani kell. sebaj, jon a 8K, problem solved.
addigis feltalaltam egy abszolut gyarto es platformfuggetlen megoldast : leveszem a szemuveget.

Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...

(#34) b. válasza hokuszpk (#33) üzenetére


b.
félisten

:DDD :DDD

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#35) Törzsúr


Törzsúr
senior tag

Off: RTX specifikációk között láttam valahol, hogy ezek az első fecskék 14Gb/s GDDR6 lapkákkal (valsz. Micron) vannak szerelve. Abu egyik cikkben írt arról, hogy a RT nagyon memória sávszél igényes. Kíváncsi leszek mennyit gyorsul a Samsung 18Gb/s memória lapkáival, szerintem azok később jönnek.

[ Szerkesztve ]

Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90

(#36) Abu85 válasza Törzsúr (#35) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Hynix, Micron és Samsung. Samsung főleg a Quadrókra. A Hynix leginkább kínára, mert oda Micront nem lehet szállítani. Zömében egyébként Hynix szállítja a legtöbb memóriát.
14 Gbps az optimális határ, ahol a "szemábra" még elég jó. Fölötte nagyon beszűkül. Emiatt ebben a generációban nem hiszem, hogy megkockáztatnak ennél nagyobbat.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#37) h-yle válasza Abu85 (#30) üzenetére


h-yle
addikt

Ezt nem lehet leosztani a kártyák között?
Mindenkinél fut a tréning, az eredmény felmegy a felhőbe, a legjobb verzióval pedig mindenki kezdi előről, és 1 hét alatt x ezer ember simán megoldja a DLC tréningjét.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#38) Törzsúr válasza Abu85 (#36) üzenetére


Törzsúr
senior tag

Nem mondom, hogy teljesen értem amit írsz, de a lényeg lejön. Viszont úgy tudom a GDDR6 18Gbps-re volt beharangozva annó. :U

[ Szerkesztve ]

Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90

(#39) zorrokalap válasza Cifu (#8) üzenetére


zorrokalap
tag

Roviden: A programozo egy lusta allatfaj ebbol kovetkezik hogy irtunk egy gepet ami helyettunk dolgozik -> algoritmusokat ir. Gyakorlatilag ennyi az M.I. vagyis konkretan a neuralis halok. Megadod neki mi az input es az output(a gyakorlatban sok ezerszer) es a droid megirja az algoritmust. Elonye hogy olyan dolgokra is kepes amire mas/mi nem vagy nem gondolnank, hatranya hogy igazabol mi se latjuk az algoritmust. Az eredmeny legtobbszor egy statikus algoritmus("neuralis halo nyelven") es az nvidia erre kinal egy "processzort".
Szoval nem tanul es nem gondolkozik, memoriaja sincs nagy valoszinuseggel. Kicsit olyan ez mint a kvantumszamiogep van amire nagyon hatekony van amire hasznalhattlan, kepfeldolgozasra a neuralis halok hatekonyak.
Konkluzio: Ezt nem neveznem marketing bullshitnek mert tenlyeg az ami, csak bullshitnek tunhet.

U.i.: Nem minden es mindig igaz abbol amit leirtam, de probaltam koznyelven, erthetoen fogalmazni szoval ennek fenyeben kossetek bele.

(#40) schawo válasza zorrokalap (#39) üzenetére


schawo
titán

Nem minden es mindig igaz abbol amit leirtam
Szóval még hazudsz is ;]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#41) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

FXAA azt jónapot. Minden blőr lesz, de leaglább nem marad ki egyetlen él sem és gyors ;]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#42) tilus válasza Z_A_P (#15) üzenetére


tilus
tag

Én is Ott voltam és beszéltem a fejlesztökkel, láttam a demot. Unreal engine volt, amiben egyébként csak TXAA van, az is bugos. Ahhoz Lett hasonlítva. 2x framerate és nagyon meggyözö volt.
Neuro network 64x oversamplingot használ sdkn keresztül és a driverbe kerül az algoritmuss.

[ Szerkesztve ]

(#43) tilus válasza Dr. Romano (#41) üzenetére


tilus
tag

És extra Ronda, ezt elfelejtetted emiteni.

(#44) Abu85 válasza Dr. Romano (#41) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

TPXAA: [link] , [link] , [link]

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#45) Dr. Romano válasza Abu85 (#44) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Na jó, de ilyet nem tud az R9-esem FXAA-t meg SMAA-t tudok kapcsolni reshéddel, de elvileg az SMAA okosabb.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#46) Abu85 válasza Dr. Romano (#45) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez is egy post-process eljárás. Bármelyik injektorba bele lehet műteni. Sőt, igazából magát a prédikációt bármelyik PPAA megoldással kompatibilissé lehet tenni. Csak senki sem foglalkozik vele.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#47) #06658560 válasza Cifu (#20) üzenetére


#06658560
törölt tag

Miért a fejlesztőknek kéne ebbe bármit ölni? Értelmezésem szerint fejlesztői oldalról annyi a feladat, hogy a textúrákat fel kell tolni egy NV tárhelyre, ahonnan majd az NV megeteti az egészet a saját öntanuló programjával, az eredményt meg a driverbe implementálja.

(#48) Abu85 válasza #06658560 (#47) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A fejlesztő szállítja a programban az eredményt. A többi így van, ahogy írod. A driver csak azt tudja, hogy mit kezdjen azzal a neuronhálóval, de nem lesz benne magában a meghajtóban, hanem majd a program odaadja.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#49) ribizly válasza Abu85 (#48) üzenetére


ribizly
veterán

Miért tűnik ez nekem kamunak? Úgy értem biztos lesznek olyan leszerződött fejlesztők, akik egy ilyet leimplementálnak, de ez nem tűnik általános megoldásnak és így kicsit erőtlen a meglévők mellett. Nekem legalábbis mindenképpen, pedig nvidia-m van és lesz is.

|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#50) Dr. Romano válasza Abu85 (#46) üzenetére


Dr. Romano
veterán

De ha jobb képminőséget produkál akkor miért nem foglalkoznak ennek az injektálásával? :F

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.