Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) samfishR


samfishR
senior tag

aztaku :DDD bátor a tag, szó se róla.. mondjuk ha már ott van, bele is kapaszkodhatna nyugodtan :D

(#2) nincsisbéla


nincsisbéla
aktív tag

Bátor... Egy kis fékezés, és kb halott!

Mentalita'

(#3) Lauda


Lauda
félisten

Komoly a gyerek. :DD :DDD

(#4) föccer


föccer
nagyúr

Ezzel a technikával jelenleg 268 km/ó a világrekord.

No, az a nem gyenge. :)

üdv, föccer

mod: (#2) nincsisbéla

a kamionokon légfék van. A féklámpák levillanása és a tényleges fékezés megkezdése előtt van egy kis idő, ami pint elég arra, hogy a biciklis észrevegye és reagáljon rá.

üdv, föccer

[ Szerkesztve ]

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#5) Lauda válasza föccer (#4) üzenetére


Lauda
félisten

A legfek fekkesedelme kb 0.6 sec, az ember reakcioideje pedig 1 sec, tehat elobb kezd el fekezodni mint ahogy a kerekparos reagalni tudna. ;)

[ Szerkesztve ]

(#6) 8th


8th
addikt

Kellenek a szervdonorok. :D

(#7) samfishR válasza Lauda (#5) üzenetére


samfishR
senior tag

1 sec?:DDD max mikor hajnalban kikeltem az ágyból..

(#8) Huma válasza föccer (#4) üzenetére


Huma
addikt

Ilyen közel a kamion hátuljához ennél a sebességnél nem tudna érdemben reagálni. Ráadásul van egy olyan tippem, hogy a biciklisnek nagyobb a féktávja. Persze ez nem biztos.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#9) ABnormal


ABnormal
őstag

anno mikor még hasonló kerékpárral tekertem volt itt pár haver akik a busz után megcsinálták ugyanezt a 3-as úton,pár km után megállt a busz,mert a sofőr észrevette őket... lehet ez volt a szerencséjük :) hirtelen megállni csak úgy lehet,ha kiteszed az egyik kezed és az előtted lévőhöz támaszkodsz... és mondasz egy imát...

(#10) Lauda válasza samfishR (#7) üzenetére


Lauda
félisten

Mindenki ezt hiszi. ;)

(#11) horush válasza Lauda (#10) üzenetére


horush
addikt

Hát reálisan mondjuk csak cs-ben látom, de ott azért jól néznék ki, hogyha 1mp lenne a válaszidőm, annyi idő alatt már le kell lőni az ellenséget :D

(#12) Lauda válasza horush (#11) üzenetére


Lauda
félisten

Egy jo kepessegi ember reakcioideje 0.6-0.7 sec, az atlag 1 sec. De remelem nem kezdunk el vitazni a biologian. :U Mindenki schumachernek hiszi magat, de ez akkor is ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#13) samfishR válasza Lauda (#12) üzenetére


samfishR
senior tag

előbb teszteltem le vmi random reakcióidő tesztelőn, 0,22 sec jött ki átlagra de akkor biztos én vagyok superman... sztem te kevered azzal, amit a vezetésnél oktattak.: "az az idő amely alatt a vezető a veszélyhelyzetet felismeri és a féket működésbe hozza." itt az is közrejátszik, hogy átteszed a pedálra a lábad plusz be is nyomod..

[ Szerkesztve ]

(#14) Lauda válasza samfishR (#13) üzenetére


Lauda
félisten

Mert ott elore tudod mit kell figyelni es hogy kell ra reagalni, azert reagalsz/valaszolsz gyorsabban. Mint mikor a vezeto rateszi a labat a fekpedalra es fekkeszenletben van, nyilvan akkor nem igaz amit irtam, de nem is errol beszeltunk.

(#15) samfishR válasza Lauda (#14) üzenetére


samfishR
senior tag

jak, itt egy olyan bicajosról beszélünk, aki kamion mögött figyeli a féklámpát és nyilván a féken van legalább 2-2 ujja.. plusz az adrenalin is hajtja..

(#16) moha21 válasza samfishR (#15) üzenetére


moha21
addikt

Lényegtelen. Nem tud mit kezdeni, hirtelen nem is fékezhet és nem tudhatja a kamion előtt mi történik.

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#17) samfishR válasza moha21 (#16) üzenetére


samfishR
senior tag

tény, én csak a reakcióidő részére reagáltam.

(#18) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

Hogyan lehet ilyen szélárnyékba kerülni?

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#19) ABnormal válasza Dr. Romano (#18) üzenetére


ABnormal
őstag

gyorsulsz a kamionnal...

(#20) Dr. Romano válasza ABnormal (#19) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Oké, nekem 30-nál kb végem lenne és szépen el is távolodna tőlem. Vagy már ez a kis sebesség is elég, hogy ott tartson?

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#21) kmisi99 válasza Dr. Romano (#20) üzenetére


kmisi99
addikt

Szerintem teljesen más úgy gyorsulni hogy nincs légellenállás. Hisz szélben is sokkal nehezebb tekerni hát még ha szinte levegő sincs úgy aztán elég könnyű. Így még egy edzetlen ember is biztos menne vagy 60km/h val.

(#22) ABnormal válasza Dr. Romano (#20) üzenetére


ABnormal
őstag

ha síkon ki tudod tekerni a 30-at akkor busz-kamion mögött eljutnál sokkal tovább is,ha van elég bo/átorságod... húz magával már egy dobozos személyautó is,de akár az előtted tekerő is olyan vákumot csinál,hogy lehet mögötte pihenni,amikor többen menünk mindig váltottuk az elsőt,nem véletlenül mennek az országútisok egymás seggében...

(#23) Kunio


Kunio
csendes tag

Kicsit elavult a téma, de én, mint országútis, szoktam busz mögött menni. Persze csak olyan útszakaszon, ahol tudom, hogy milyen az útfelület, mert egy váratlan kátyú okozhat nagy balesetet. Volt egy próbálkozásom lakott területen kívül, azt a buszt nehezebb beérni, de van egy iskolabusz lakott területen belül, az mögött jó tartani a tempót. A lakott területen kívül menő busz mögött menés nekem csak úgy ment, hogy megvártam a busz a megállóban, szépen mögé mentem, beváltottam a legkönnyebb fokozatba és gyorsultam vele. Gyorsulásnál kell nagyon odafigyelni, mert ha ott elrontod a váltást, akkor már nem lesz erőd utána menni. A jó távolság az 1-2 m, ilyenkor nagyon könnyű menni mögötte, ha tartja a tempót a busz, akkor akár 100 métert is végig gurulok mögötte, nem is kell tekernem. Inkább mindig könnyebb fokozatban szoktam lenni, mint amikor rendes körülmények között tekerek, mert így könnyebb gyorsulni, és busz mögött nem fárasztó gyorsan tekerni sem. A rekordom 60 km/h volt így, nem ment gyorsabban a busz. :D
Egyszer talán ment gyorsabban is, de sajnos lehagyott. :/ Meg 60km/h-s tempónál az 52/14-es legnehezebb hajtásom is túl könnyűnek tűnt már, és a lábam nem bírta tartani a tempót.
Fékezéssel kapcsolatban pedig annyi, hogy figyelni kell nagyon a féklámpát és rá kell készülni mind a két fékre, és akkor nem lehet gond, ha van elég fékerő. Majd megpróbálom haverommal is a tandememmel, hátha azzal is sikerülni fog. :D
Előnyöm, hogy pehelysúlyú vagyok, bár a biciklim nem egy karbon bicikli, az 13 kiló, én meg 55.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.