Imádtam a játékot , ezt is nagyon várom .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Imádtam a játékot , ezt is nagyon várom .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
(#2) [Prolixus]
Hát erről én nem si tudtam...
Várós nagyon!
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Ideje lenne már végig vinnem mind a három karaktert, ha már jön az anime sorozat. Az első két karakter története megvolt, A2 -vel nem vittem végig.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
(#4) markknight
Érdemes játszani a játékkal? Nekem az eset le, hogy az egész a seggmutogatásra van felhúzva, persze valszeg tévedek.
Én kb. 6 óra után abbahagytam, mert valahogy steril volt, nem állt kézre és végig untam is. Lehet, hogy nekiállok majd újra, (többször) végigjátszva kikerekedik állítólag.
Baromira tévedsz.
kicsit bővebben: [link]
Ez a játék egy klasszikus szerintem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Szemeztem már vele, de PS-en mindig olyan drága volt mint állat. Demót kipörgettem, de annyira nem mozgatott meg. Megnézem majd meló közben amit írtál, köszi!
[ Szerkesztve ]
(#8) [Prolixus] válasza markknight (#7) üzenetére
Kb nem sok mindenhez hasonlítható a játékélmény, nagyon egyedi hangolatú, változatos, és fantasztikus sztorival bíró játék. SZóval jah, eléggé tévedsz.
Eleve már az fura hogy úgy épül fel, hogy van egy A végigjátszás, az egyik karakterrel, akkor másodjára (B), kb ugyanazt játsod végig, de mégsem, mert egy másik karakterrel vagy, akinek a szemein keresztül más megvilágításba kerülnek a korábban látott események, meg vannak új mellékküldetések is, és akkor van a harmadik (C) végigjátszás ami gyakorlatilag egy teljesen új storyline (a korábbi folytatása), egy harmadik karakterrel, és nyilvén még inkább más megvilágításba kerülnek a korábbi események is. És amúgy egy eléggé szomorú, nehezen kibogozható története van (kissé mindfuck is), de megvan mindennek a helye, it makes sense, hogyha úgymond a játékos megdolgozik érte, figyel arra hogy mit mondanak, megcsinálja mellékküldetéseket, elolvas 1-2 üzenetet a játékban stb.
Szóval nagyon jól ki van találva, de nem kínálja tálcán az összes kincsét. De az biztos hogy ha valaki olyan elvárásokkal meg neki, hogy ez egy seggmutogatós fun-service csapkodós játék lesz és ennyi, semmi extra, az nagyon pozitívat fog csalódni. Csak itt tényleg végig kell játszani, ami itt teljesen mást jelent mint egy átlagos nyugati játéknál.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
(#9) markknight válasza [Prolixus] (#8) üzenetére
Köszi az infót!
Egy dolgot nem találtam egyikőtök leírásában se, hogy ez a játék kb mennyi idő alatt játszaható ki? Mivel szeretem az animéket nyilván meg fogom nézni, de nulla tudással azért nem ülnék le elé.
De a B és C végigjátszás rövidebb, mint az első? Valahol hallottam ilyet elejtve, a konkrétabb leírásokat viszont a spoilerek miatt alapvetően kerülöm. (Engem az is riasztott, hogy soktíz óra (én lassan haladok a játékokban), amit ráadásul többször rá "kell" szánni, hogy megértse az ember a történetet.)
[ Szerkesztve ]
Olyan 50-60 óra az egész játék, ha nagyjából mindent megcsinálsz (beleértve mindhárom végigjátszást és a legtöbb mellékküldit). Szóval egy A vagy B vagy C route kb ennke a harmada. De hangsúlyozom hogy a harmadik végigjátszás igazából nem is a "harmadik", mert az már egy teljesen új storyline, a 2B utána 9S féle végigjátszás során megismert történetnek a folytatása A2-val.
HOgy egymáshoz képest hogyan alakunal időben azt nem tudom már, de én nem mondnaám hogy a 9S féle második vagy a A2 harmadik végigjátszás drasztikusan rövidebb mint az első, amikor 2B-t lehet irányítani.
Szóval nem rövid játék, de "meghálálja" a belefektetett időt szerintem.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
(#12) Luck Dragon válasza [Prolixus] (#8) üzenetére
“ És amúgy egy eléggé szomorú, nehezen kibogozható története van “
Scarlet Nexus után felüdülés .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
(#13) [Prolixus] válasza Luck Dragon (#12) üzenetére
Jah hát nem megugorhatatlan, szerintem pont az a kategória ami ideális: Nincs a szádba rágva minden, figyelni kell a beszélgetésekre, elejtett nyomokra, meg visszaemlékezni, hogy áhá, X órával ezelőtt ezt mondták akkor ez most kapcoslódik ehhez a másidk dolgohoz, de azért nem kell egy géniusznak se lenni hogy fel tudja fogni az ember hogy akkor mi is történik/történt pontosan.
Persze maradnak megválaszolatlan kérdések, de egy ilyne alaposan kigondolt játéknál az ember már hajlamos arra gondolni, hogy szándékosan hagytak pár kérdőjelet, hogy legyen min teoretizálni.
A játék zenéje meg csillagos ötös, ha valaki szereti a nagykórusos epikus soundtrack-eket, akkor ezt imádni fogja. Én azóta is heti szinten hallgatom és nem tudom megunni.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
(#14) Luck Dragon válasza [Prolixus] (#13) üzenetére
Egyetértek veled
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ez az a játék, amit talán sosem fogok végigjátszani, mert esztétikailag nekem túl japán, és sajnos túlságosan nyugati agyam van ahhoz, hogy el tudjam ezt viselni hosszabb távon.
Tisztában vagyok vele hogy ez egy hatalmas kult klasszikus, hogy sokak szerint a valaha készült legjobb játékok egyike, meg tökre el is hiszem.
De 1-2-3 óra után én eddig mindig feladtam.
Olyan 3-4 éve vettem meg bagóért valahol, 3x is nekiugrottam, de nem ment...talán majd egyszer megváltozik bennem ez a dolog.
[ Szerkesztve ]
(#16) [Prolixus] válasza Fitzgerald (#15) üzenetére
Én nem mondnaám anynira kifejezetten japánosnak a látványvilágot, bár tény hogy nagyon nem nyugatias. Simán csak olyan...különleges.
Nekem friss felüdülés volt, mert a karakter/boss design azért eléggé egyedi, sokszor in a does not make any sense but it's cool kinda way. A világ meg picit olyan üres de mégis szép, és tele van bizarr de érdekes dolgokkal.
Az biztos hogy a művészeknél a hangsúly más dolgokon volt mint egy klasszikus nyugati játéknál, ahol manapság már minél részletgazdagabb környezetre törekednek, még akkor is ha teljesen elpocsékolt erőforrás mert amit csinálsz benne az haláli unalmas vagy semmi interakciód nincs vele csak egy szép, de jelentéktelen dízslet az egész.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando