Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

(#45) micafighter válasza micafighter (#18) üzenetére

micafighter
nagyúr

farena fórumtársunk felvette a kapcsolatot a Oneplus supporttal. A kérdésünk lényege az, hogy miért érkeznek úgy a telefonok, hogy a tampered bit értéke true, ugyanis a tampered bit true azt jelenti, hogy már legalább egyszer nyitva volt a bootloader. Ezt írtuk nekik pontosan:

Dear Oneplus,

i bought a Oneplus One from you with an invite. I have NOT unlocked the bootloader, but it seems the device is already has been "tampered" as you see in the next image:

As far as i know, my device is supposed to ship from you as:
Device tampered: false
Device unlocked: false

Could you explain this to me? As far as I know Device tampered: true means my device has already been unlocked at least once. As i have stated, i have NOT unlocked the bootloader, not even once. A couple of my friends have bought the One from you with invites, and they experience the same thing.
Thank you for your time and help,

Megérkezett a válaszuk, pontosan ezt írták:

Hi (név)
Thanks for getting in touch with us. Due to the production process, there has nothing to worry. If there has anything I could help you with please feel free to contact us again. We will look into it. Hope you have a nice day.

Regards,
Sasi

Köszönjük hogy kapcsolatba lépett velünk. A gyártási folyamatnak köszönhető, nincs ok aggodalomra. Ha bármi segíthetek, kérem nyugodtan vegye fel velünk a kapcsolatot ismét. Igyekszünk segíteni. Kívánok önnek kellemes napot,
Üdvözlettel,
Ebből sajnos nem derül ki sok minden, tehát nem lettünk okosabbak semmivel, de azt tudjuk hogy nincs ok aggodalomra :)

bár ezt már eddig is tudtuk erősen sejtettük..

Szerk.: egyébként úgy lett volna helyesen, hogy but it seems the device has already been ... ezt én írtam el :)) Bár az ő válaszukban több hiba van :U

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.