Egyszer kipróbáltam. Nem volt nagy élmény számomra.
[ Szerkesztve ]
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
Egyszer kipróbáltam. Nem volt nagy élmény számomra.
[ Szerkesztve ]
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
És ezt próbáltad már ?
Na erre kíváncsi leszek. Nagyon jó kis játék egyébként. Tény, hogy utóbbi időben nem fejlődött azzal a kezdeti lendülettel.
Érdekes és vicces játék, jót szórakoztunk vele ismerőseimmel.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Nem bogoztam, hogy a cégtől mennek-e el vagy csak feladatot váltanak... de az teljesen normális, hogy ha elkészültnek tekintenek egy programot, akkor utána a maintenance team veszi át a stafétát.
Az egyetlen játék aminek a megvásárlását nem bántam meg. Évekkel később is ugyanúgy bele tudom ölni azokat az órákat amiket valószínűleg értelmesebben is eltölthetnék.
A PH-n mindenki mindig jobban tudja. Fél óra Google keresés után...
Jo jatek, de csak ha fogekony ra az ember, nalam hamar le lett torolve a geprol.
El kéne olvasni azt a 11 sort, a hír egyáltalán nem erről szól..
Because this is the "Oh no, you didn't say that!" generation, where a shocking comment has more weight than the truth..
A KSP fejlesztőcége egy mexikói marketing cég volt, amely interaktív weboldalakat és ilyesmiket fejlesztett különféle cégeknek. A Kerbal Space Program egy sideprojecte volt az egyik alkalmazottnak. Nincs más program, amire áttérnek, inkább távoznak.
Amúgy a döntés érthető részükről. Ciki a szituáció a játék körül. Addig poén volt, amíg poén volt, de gyakorlatilag hosszú-hosszú ideje csak a modok miatt ilyen hosszú életű a játék, és igazából évek óta nem tudnak tovább lépni.
Az nem fenntartható modell, hogy állandóan hoznak ki újabb és újabb verziókat, mert a fejlesztéseket pénzelni kell, és miután valaki megvette (én anno még 7 dollárért), az utána nem fog már rááldozni, nincsenek fizetős DLC-k, meg ilyenek. Ezt az irányt kimaxolták még a konzolos változattal, de kb. ennyi.
A Unity nem igazán jó partner a valódi fejlődéshez, lásd a hosszú ideje tartó CPU limitet, mert a program nem használ(t) többet egy szálnál. A fizikai motor korlátai miatt bármilyen izomgéped lehetett, egy több száz alkatrészből álló rakéta indítása diavetítés lesz. Ugyanígy iszonyú régóta képtelenek kezelni a túlságosan hosszú (egész pontosan: finenesse ratio-ú) rakéták túlzott oszcillációját. Vagy a mai naping nincsenek benne a Lagrange pontok, mert a motor nem lemodellezi a gravitációt, hanem fix értékekkel számol.
Lépni kéne, de a community aligha tapsikolna, ha a Squad fogná magát, és kiadná a KSP2-őt mondjuk Unreal motorral, persze immár 40 dolláros áron...
Ezzel együtt is erősen ajánlom mindenkinek a KSP-t. A világ egyik legszórakoztatóbb time sink játéka, és rengeteg segített, hogy megértsék az emberek, mi az a Delta-V, hogy működik a Newtoni fizika a világűrben, stb.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Valaki aki nálam sokkal türelmesebb és megfontoltabb szavakba öntötte a gondolataimat. Ámen!
A PH-n mindenki mindig jobban tudja. Fél óra Google keresés után...
Ők már nem jutnak el a Marsra .
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!