Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) Fitzgerald válasza Segal (#10) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Pont az adja a szépségét a műfajnak, hogy nem halmoznak el ezek a játékok erőforrásokkal. Egyébként még így sem túl nehéz a játék, én még emlékszem az első STALKER (a STALKER-t a METRO fejlesztői készítették) bétás beszámolókra, illetve azokra a játékmechanizmusokra, amelyeket terveztek a játékba tenni még 2003-2004-ben, ám végül development hell-be került a játék, és ezek közül rengeteg dolog nem került be a végleges verzióba 2007-ben.
A STALKER egy iszonyat HC túlélő horror/fps hibrid lett volna eredetileg, egy sokkal nagyobb, kevésbé fragmentált, nyílt világgal. És bár jó játék lett alapvetően, sokkal több is lehetett volna, mint ami lett végül.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.