Pont az adja a szépségét a műfajnak, hogy nem halmoznak el ezek a játékok erőforrásokkal. Egyébként még így sem túl nehéz a játék, én még emlékszem az első STALKER (a STALKER-t a METRO fejlesztői készítették) bétás beszámolókra, illetve azokra a játékmechanizmusokra, amelyeket terveztek a játékba tenni még 2003-2004-ben, ám végül development hell-be került a játék, és ezek közül rengeteg dolog nem került be a végleges verzióba 2007-ben.
A STALKER egy iszonyat HC túlélő horror/fps hibrid lett volna eredetileg, egy sokkal nagyobb, kevésbé fragmentált, nyílt világgal. És bár jó játék lett alapvetően, sokkal több is lehetett volna, mint ami lett végül.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Fitzgerald
veterán