IMHO arról van szó, hogy ha az új képkocka kezdeti számításai alapján - főleg, ha új user input sem volt - nem változik a kép, akkor nem fejezi be a renderelést (az előző képkocka marad kint), és nekiáll egy új képkocka kiszámításának.
(#14) janeszgol: "Ha alacsonyabb, nyilván nem tudja, akkor képeket ismétel, hogy meglegyen az a frekvencia, amit a monitor kezel. De ezekben az esetekben mindent totál végig számolnak, végig vernek az utolsó lépcsőig bezárólag."
Ez itt picit félreérthető, a képfrissítésnél lassabb képgenerálás esetén pufferből olvassák ki az előző képkockát, miközben még megy a következő legenerálása.
"(Ha kikapcsolod a V-Syncet, akkor ha gyorsabban számol a VGA, képeket fog eldobni, mivel nem mindent tud megjeleníteni a monitor.)"
Képeldobás akkor van, ha ilyen esetben (gyorsabb a képgenerálás, mint a megjelenítés) bekapcsoljuk a V-Syncet, mivel ilyenkor csak azok a képek jelennek meg, amik tearing nélkül megjelenhetnek. Kikapcsolt V-Syncnél van, hogy a képfrissítéstől függetlenül minden új kép bekerül az aktuáls frame-bufferbe (ahonnan olvas a képmegjelenítés), ez okozza a tearinget, amikor a monitoron megjelenített kép különféle részei nem ugyanazon (sorszámú) képkockához tartoznak.
"Ez a Huawei eljárás nem veri végig az összes képkockát az összes lépcsőn. Kiszámolja a szükséges adatokat, de a csicsázást kihagyja és vár. Ha érkezik felhasználói interakció, akkor végig viszi a dolgot. Ha nem, jön a következő számtás."
Ez is lehet. Tehát, hogy csak akkor fejezi be a számításokat, ha user input is volt. De az előzetes számításokból már azt is tudhatja, hogy az usertől függetlenül változott-e valami a képen, és ennek függvényében is dönthet.