Na, ez a mai nap messze legkönnyebb kérdése - nem.
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
Na, ez a mai nap messze legkönnyebb kérdése - nem.
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
ha összejön hátha felmennek a régi vázak ára
A Rostoc kezében van a krasnogorski optika üzem
“A writer needs a pen, an artist needs a brush, but a filmmaker needs an army.” - Orson Welles
Amikor ezt a hírt először láttam, elgondolkoztam, mi lehet a következő, talán luxuskategóriába nevező Trabant (ja nem, az keletnémet, akkor inkább Zaporozsec vagy Moszkvics, esetleg Lada)?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Most nagyon megy a retro láz, bár kicsit hamarabb is kapcsolhattak volna.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Ha egy cikk címében eldöntendő kérdés van, a válasz rá biztosan nem.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Zenit mint luxusmarka?
Az 6 evtized, hogy jott ki 2004-ota?
Buy books not gear.
Hat??? nem írnak ilyet.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Függetlenül attól, hogy mennyi valóságtartalma van a hírnek, ha a Zenitet a Trabanttal teszed egy minőségi kategóriába, akkor eléggé kevés emléked maradhatott abból a korból, vagy egyáltalán nincs valós emléked.
Amugy nem gyengén jol néz ki.
[ Szerkesztve ]
Ha az tetszik ez még jobban fog: [link]
30 vagyok, én már csak kiállításon láttam körlámpás Volgát, de ezt bizony megvenném, nagyon bejön
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
A Trabant sokkal jobb müszaki szint, mint a közvélemény szemében él.
Jajj ne, azon tanultam vezetni, azzal vizsgáztam 17 évesen.
Tudom, hogy az idő mindent megszépít, de azért mindennek van határa.
Nem az idö szépítésén múlik, müszaki szempontból sok része kifejezetten jó megoldás. Amiért szidni lehetne, az a kétütemü motor egyedül.
Ergonómia? Sebességváltó? Utasok védelme? Üzemanyagtartály elhelyezése? Zaj/zajszigetelés?
Semmivel nincs benne kevesebb ergonómia, mint a kortársaiban, sebességváltó semmivel nem rosszabb, mint más, maximum kevésbé megszokott, Utasvédelem dettó.
Személyeskednék valamit, de ez akkora marhaság, hogy nem tudnálak eléggé megsérteni...
Tsókolom, kétballábbal tetszett kelni, vagy sok volt a humorgátló tabletta?
Abban igazad van, hogy nekem nem volt és nem is használtam Zenitet (nekünk egy nyugatról behozott Minoltánk volt), de láttam, és szerintem eléggé beleillett a szovjet filozófiába: még ha gyengébb technikai megoldásokkal is, de egy széles rétegeknek elérhető olcsó népautót/-kamerát tömeggyártani, konzisztens és magas minőség helyett mennyiségre és árra koncentrálva (n.b.: most a Zenit vázról van szó, nem a rendszerről, amit elsősorban a Leica- és Zeiss-másolat objektívek emeltek fel). Nehéz vele azokat a fogalmakat asszociálni, mint amit egy luxusmárkával, mert gyakorlatilag pont az ellenkezője volt. Ez így eléggé kutyából szalonna, fából vaskarika, a Zenitet luxusnak beállítani.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Én a 12XP-t használtam, azért ha annak a keresőjének, fénymérőjének "szolgáltatási színvonalát" veszem alapul, akkor nehezen passzol mellé az üzemanyagszínt-mérő pálca.
A Zenit nyugati szemmel nézve tömegcikk volt, de a Szovjetunión vagy a KGST országokon belül baromira nem a trabant megfelelője. Volt több szovjet márka, ami valóban az "eléhető" kategóriába tartozott, egy tükörreflexes/cserélhető objektíves gép már a működési elvéből adódóan sem ezt képviselte.
Ez egy nagyon-nagyon rossz hasonlat.
Tedd, hülyének és gondolkodni lustának jogod van lenni.