Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) válasza CB (#100) üzenetére



őstag

Németeknél komoly bírság jár ha elkap a rendőr mert nincs biztosítás a rolleren.

Teljesítmenyről meg annyit, hogy egy szóval durva. Persze a Kínából behozott cuccok max 350W de létezik 1000-2000-3000W-os motorral szerelt, ami akar a 100km/h is meghaladja. Erre mondtam hogy műszakilag akár forgalmit is kaphatna, de nálunk sosem fogják engedni. Vid [link]

(#102) Zé. válasza (#101) üzenetére


Zé.
tag

Nemcsak sík utak vannak, lejtősebb részeken lakóknak kell a még értelmezhető
sebesség, fölfelé. Nemcsak a 20 éveseké a világ! A középkorú, és idősebb, 100 kg
közeli embereknek, dombon fölfelé áldás ez a lehetőség, de azért nem csigatempóban, --
erre való az említett kategória. Ez lenne az értelme, a valós használati értéke! Ezek a
fiatalok simán felfutnak a domb tetejére, -- gyalog! Mindenben van extrém kuriózum,
pl. vannak traktor gyorsulási versenyek, de belátható, hogy a traktor nem erre kell.
Kerékpárral is föl lehet hajtani a hőségben parton, de kérdezze csak meg a középkorú, testesebb hölgyeket erről...

(#103) judas13 válasza (#101) üzenetére


judas13
addikt

Nem tudom, hogy törvényerőre emelkedett-e a tervezet már, mert ha ugen akkor igaz, hogy 500 watt lett/lesz a plafon (van egy kis mozgástér amúgy), nyártól kellene már rá matrica is ahogy írtad, valamint 20 km/h-ra vitték le a max seb.-et. (25-el nem mentem gyakran vele, de azért nyílt utakon nem lett volna rossz ha marad).
Kérdés, hogyan fog ott majd működni ez az egêsz, működik- e már egyáltalán? De ismerjük a németeket, ez bárhogyan is, bármikor is, de valahogyan mégis működni fog:)

[ Szerkesztve ]

"Aki nem hoz döntést, az hatalmas döntést hoz."

(#104) synar válasza (#101) üzenetére


synar
őstag

Végignéztem a linkelt videót, nagyon élveztem és irigyeltem is őket. Másrészt viszont sokszor a fejemet fogtam néhány veszélyes helyzetnél, pl a két srác bukása, csak a szerencsén múlott, hogy a vétlen gördeszkást nem pont egy autó elé lökték ki. Ilyen szinten ez más súrolja az extrém sport kategóriát, aminek viszont nem a közutakon a helye. A 20 km/h korlátozás a reális szint lenne szerintem is. Amúgy 55 éves vagyok, de nagyon gondolkodom egy ilyen roller beszerzésén, munkába járás céljából. Bár itt Pécsett elég rosszul vagyunk ellátva kerékpáros közlekedésre alkalmas utakkal, kevésbé dimbes-dombos települések biztos jobban állnak ilyen szempontból. A mountainbike-ok megjelenése után kezdett elterjedni nálunk is a kerékpározás és még azóta sem tudtunk igazán felzárkózni. Az utóbbi időben "építettek" ugyan néhány kerékpárutat, de ezt jellemzően sárga festékkel oldották csak meg. Több helyen az egyirányú utcában forgalommal szemben jelöltek ki kerékpársávot, ez szerintem fokozott kockázati tényező, még kerékpárral sem szívesen járok arrafelé, nemhogy elekromos rollerrel.

[ Szerkesztve ]

(#105) UnA válasza synar (#104) üzenetére


UnA
Korrektor

Több helyen az egyirányú utcában forgalommal szemben jelöltek ki kerékpársávot, ez szerintem fokozott kockázati tényező

Pedig ez már sok éve létezik Pécsnél sokkal nagyobb városokban is, és nem szokott probléma lenni. Annyi van csak, hogy utca elején kirakják, hogy "egyirányú - kivéve bicikli" ;)

(#106) CharlieDrop válasza UnA (#105) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Annyival kiegészítenék, hogy sok kerékpáros akkor is bemegy az egyirányúba szemből, ha nincs kijelölt sáv, akkor már elég veszélyes :(

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#107) UnA válasza CharlieDrop (#106) üzenetére


UnA
Korrektor

Nem véletlen, hogy sok városban szinte az összes egyirányú kisutcában engedélyezték a biciklis közlekedést mindkét irányban, és így meg van oldva a dolog...

(#108) atike válasza UnA (#107) üzenetére


atike
nagyúr

.....Hogy hol...? Részemről csak nagyon elvétve találkozom olyan kiegészítő táblával, hogy jöhet biciklis szemben... Debrecen / Kelet Magyarország.... :U

(#109) 485


485
aktív tag

Még július elején én is megkaptam, akkor írtam egy kis gyorstesztet én is:
Szépen becsomagolva, dupla dobozban. Adtak hozzá egy táskát, töltőt két dugóval eussal és háromágúval.
brutál súlya van, többnek érezni mint 12kiló. Összecsukva nagyon kényelmetlenül lehet hordozni, mert nem egyenesen áll a kézben, az eleje, nyilván a motor miatt lefelé húz.
A kijelző szép, jól olvasható napon is, a gombok, ameddig nem szokod meg, lehajolós, mert ugye az oldalán van az írás. a napi km számláló és idő bekapcsolástól kikapcsolásig mér, ez faszság. egy értéket tárol, a össz kmet. teljesen feltöltve 1es fokozatvab 16km/h, 2esben 24, 3asban 28, a 30at nem érti el, viszont a 28at lámpával is stabilan tartja. ha fél alatt van az akksi, ott már csak 24et tud. lejtőn lefelé max 32őt mértem. szerintem a kerék túl kemény, nagyon ráz, a lengéscsillapító érzésre csak dísznek van. egy kanyarban 28nál rámentem egy kis homokra, kurvára beszitált, de megtartottam, rohadt nagyot lehet vele esni. 20kmet mentem vele, nem merült le, és kb a harmadát 3asban nyomattam, tehát a 30km táv valószínű elérhető vele. szerintem ez az egy érték, amit tud a leírásból. a lámpa viszonylag jól világít. az indexet lehet villogóra vagy folyamatosra állítani. de x idő múlva lekapcsol, 10 perc kb. az alváz nagyon masszív, a kormány kicsit lötyögős, de még nem húztam át a csavarokat. a fék nagyon jó. mármint a karos fék. kitámasztó stabilan tartja. lábbal hajtani kényelmetlen, mert magasan van a padló. kb ennyi, a duda vicc, valami kis sípoló hang, mint valami gagyi kaputelefon. ha felgyorsult a max sebességre, aktiválódik a tempomat, ez hasznos, mert elég kényelmetlen nyomni, nagyon hosszú a kar és eléggé lent van, nem annyira ergonómikus. összességében megér 100ezret, viszont nagyon kell neki a sima út, érdesebb felületen hosszú távon zavaró. majd még tesztelem tovább, a melóhelyem 16kmre van, a héten valamikor begurulok vele.
Update: Mentem most a városban is 12 km-et. Majdnem végig hármasban, most elérte a 29km/h-t, de kb olyan 6km-ig, utána már visszaesik 24re a max sebesség. Próbálom kitapasztalni, hogy a legkomfortosabb, azt már érzem, hogy hátra kell tenni a lábat és ha azon van a testsúly nagy része, hátul elég jól csillapít és a kis keresztrepedéseket az aszfalton simán át lehet repülni, ha megemelem a rollert. Szóval alakul ez, egyre jobban tetszik, ja a csavarokat meghúztam a biztonság kedvéért de nem volt semmi gond, talán az egyik csavar volt picit lazábban.

(#110) UnA válasza atike (#108) üzenetére


UnA
Korrektor

Párizsban szinte mindenhol ez volt. ;)

De Szegeden is van elég sok.

(#111) Tschubi


Tschubi
tag

Egy újabb felhasználási terület: [link]
Tudom, tudom, majd jól elüti a trabantos mamákat. De nem. Ezt lehet ésszel is csinálni.

(#112) Kleroo válasza Tschubi (#111) üzenetére


Kleroo
veterán

Na ez viszont kicseszett jó. Sajnos sokat jártam ebbe a kórházba. Egy örökkévalóság volt még az én fürge lépteimnek is célbaérni, szerintem egy műszak végére óra környékén, vagy többet is megspórol, és nem merül ki olyan hamar. Kb minden orvosnak ezzel kéne járkálnia ekkora létesítményekben :)

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#113) Kapanyél válasza CharlieDrop (#59) üzenetére


Kapanyél
őstag

Booster Plus V.

De már itthon is kapható a GT, annak hosszabb a fellépője és 700W-os motorja van, ill. 36V helyett 48V-os az akkuja. Alig drágább, szerintem cserélem. :)

Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!

(#114) CharlieDrop válasza Kapanyél (#113) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Mennyi is pontosan az ára?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#115) sztanozs válasza CharlieDrop (#114) üzenetére


sztanozs
veterán

400K :Y

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#116) CharlieDrop válasza sztanozs (#115) üzenetére


CharlieDrop
veterán

örülne az asszony, ha kérnék kettőt belőle (2 gyerek van :D )

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#118) Zé.


Zé.
tag

(#119) #07746304


#07746304
törölt tag

IP54 védelmet mondanak a Kugoo-ra, de egy ipari hulladék. Az esőben szarrá ázott...
[link]

(#120) Aprósólyom válasza Zé. (#96) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Mennyi idős az útburkolat?
A kerékpárnyom/-sávon/-úton felül miért kellene külön bármi a rollernek?

Jevons paradox

(#121) Aprósólyom válasza #07746304 (#119) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Elnézve a videót, szinte biztosra veszem, hogy nem az akkupakk csomagolásának a hibája, hiszen ezt a pakkot is bele kell tenni a roller testébe. Gyanítom nem erre az akkupakkra van ráírva az IP54, hanem a rollerre, mint egy komplex termékre. Másrészről arra figyelj, hogy eső ide vagy oda (nem tudom milyen hasmagassága van egy ilyennek) de az IP54 csak fröccsenő víztől véd, így ha átgázolsz vele egy mélyebb pocsolyán, amibe belemerül a roller teste, benne az akkuval, olyankor nem szavatolható a víz kizárása. Másrészről az jut eszembe, hogy talán az IPx4-nél az sincsen kizárva hogy csekély víz bejuthat, ellenben nem károsíthatja az eszközt (Kb. ki tud folyni, vagy ki tud párologni az a pár csepp víz, ha mégis bejut valami).

Jevons paradox

(#122) sztanozs válasza Aprósólyom (#121) üzenetére


sztanozs
veterán

Ja, a csomagolás alapján szinte kizárt, hogy a telepekhez bejusson a víz (vagy én nem láttam valamit a videón, aminek egyértelműnek kellett volna lennie).

[ Szerkesztve ]

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#123) Kapanyél válasza CharlieDrop (#114) üzenetére


Kapanyél
őstag

389, talán pici kedvezményt is adnak, de ahogy hallottam, viszik mint a cukrot és amúgy is tart a szezon még.
Múlt héten kipróbáltam, egy igazi állat! :) Ja, és nem ázik be, mint a fos kugoo, ill, rendesen működik a futómű rugózása és csillapítása. Az összesnek, nem csak a GT-nek.

Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!

(#124) CharlieDrop válasza Kapanyél (#123) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Király. Ha megvan írsz beszámolót?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#125) Napfénysüti válasza Napfénysüti (#98) üzenetére

Ma végre láttam két e-rollerest aki használt bukót. :R
De még mindig ritkák mint a fehér holló.

Més que un club!

(#126) synar


synar
őstag

KUGOO ES2 [link] kapott néhány ésszerű újítást, tetszik.

(#127) 485 válasza synar (#126) üzenetére


485
aktív tag

igen, néztem, de visszaestek a saomi szintjére. sajnos. max sebesség, max hatótáv és max súlyban.

(#128) Kapanyél válasza synar (#126) üzenetére


Kapanyél
őstag

Ez meg véletlenül nem a Segway Ninebot ES2 koppintása? Nem csoda, ha visszalépés, mert az eleve gyengébb cucc volt, mint amiről az S1-et lopták.

Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!

(#129) synar


synar
őstag

Változik a KRESZ.

[ Szerkesztve ]

(#130) samujózsi válasza synar (#129) üzenetére


samujózsi
tag

Nem változik. Két nappal később bejelentették, hogy a kormány/parlament/stbb. előtt nincs ilyen téma.

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#131) refrigerator


refrigerator
csendes tag

Sziasztok. Kugoo s1 rolleremnél észrevettem, hogy hiába kapcsolom ki,a hátsó lámpa folyamatosan világít. Mit lehet ilyenkor tenni? Így éjszaka szépen meríti az akksit.

(#132) BerserkGuts válasza refrigerator (#131) üzenetére


BerserkGuts
őstag

:DDD lehet késtem pár hónapot a válasszal de nekem is ilyen szerintem ez ilyen széria hiba rosszul is van bekötve nálam ha kormány túlforog még el is szakítja vagyis már alig működik nálam.

Szervízbe kell vinni sajna hogy rendbe tegyék mert kínai és náluk a mennyiség számít nem a minőség.

+pro tipp a kérék mérete kisebb mint az alap beállítás ez nem 8" colos hanem 7.6" pontosabban

sebesség mérőnél "trafipax"
+meg kerékpár mellett is lemértem ha normál set van akkor csal +2-3km/h-t
27-28-at csak ritkán éri el kicsit leejtősebb jó úton és 25-öt is csak full akksival tartja meg ha már merül akkor inkább 23 a végsebesség.

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#133) Tiger.


Tiger.
nagyúr

Sziasztok. Mi a különbség ekozt és a kugoo kirin s4 közt?

Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.

(#134) fatalista22


fatalista22
tag

Mennyire növeli kátyús járdáknál az elesés esélyét, ha nincs lengéscsillapító? Még soha nem volt rollerem, s nagyon tépelődöm, milyen típusú az, amelyikkel nem esem el a szétszakadt aszfaltburkolaton. Az is gond, hogy esőben is szeretném használni. Egyáltalán létezik az én igényeimre középkategóriás?

[ Szerkesztve ]

(#135) Vladislav


Vladislav
tag

Sziasztok!

A geekbuying-nál most nagyon kedvező az ára:
[link]

Megállja a helyét még a mai napig?

Még ezzel szemezgetek:
[link]

Minőségben, anyagkidolgozásban melyik lehet a jobb választás?

Üdv: Vlad

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.