Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#90) haxiboy válasza Aprósólyom (#89) üzenetére


haxiboy
veterán

Egy minőségi fejhallgatón azért meg lehet hallani a tömörítést, de közel sem annyira szörnyű a helyzet mint amilyennek felvázolják egyesek.

A raytracing is hasonló technológia - legalábbis a terjedését és sebességét illetőleg - mint a tessellation. Az elején nagyon lassan futott szinte mindenen, és mozgás közben a halandó számára nemfeltétlen tűnt fel a használata, ma már ki sem lehet kapcsolni talán. Nem lesz másként a raytracinggel sem. Valójában olyan minimális extrának tűnik hogy sokan azt feltételezik hogy nem veszi észre az ember játék közben, ellenben ez a technológia - vagy valamilyen modernebb változata a későbbiekben - lesz szükséges a fotorealisztikus látvány megteremtéséhez. ~10 éven belül szerintem nem az lesz a kérdés hogy észreveszed-e a bekapcsolt effektet, hanem hogy észreveszed-e a különbséget a játék és a valóság között. A látvány megteremtéséhez minden apró részletre szükség van, sok ezek közül erőforrásigényes.

Bár lehet hogy technikai akadálya nem lenne a megvalósításnak, elég csak a mai modern, költségeket nem kímélő CGI-ra gondolni, nagyjából ez a cél a szoftvergyártók részéről, csak éppen real time, de halandóknak jelenleg csak borsos áron érhető el.

Az én személyes véleményem az hogy a raytracinget jelenleg olyan játékoknál kellene használni ahol van idő odafigyelni a részletekre, és nem valami hentelős, pörgős lövöldében.

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.