Azt remélem azért vágod, hogy itt almát körtével hasonlítasz össze. A Ray-Tracing egy leképezési módszer, a fizikai motor viszont általában az adott játékmotorba van integrálva, esetleg hozzáfejlesztve. Ráadásul önmagában a fizikai motor nehezen megfogható dolog, lévén különféle részei vannak, ütközésvizsgálat, clipping, cloth effect, hair effect, robbanások vizsgálata, rombolható környezet és a többi.
Az, hogy a Ray-Tracing mögé most felsorakoztak a gyártók, sacc per kábé semmit sem jelent. Láttunk mi már ilyet az elmúlt években, volt időszak már a 2000-es évek elején, amikor az RT-re akartak építkezni. Tech demo szintig akkor is eljutottunk. Nem lett belőle semmi. Korábban a vertex grafikát istenítették (a pixel ugye két dimenziós, a vertex 3D, és a vertex grafikánál minden 3D-s vertexekből épül fel), abból még játékok is lettek - majd tüntek el a sűllyesztőben.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.