Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Jhonny06


Jhonny06
veterán

.

(#2) wwenigma


wwenigma
Jómunkásember

Amikor megvetted oda volt írva hogy refund csak visszaküldött termékhez van. Akkor ki a hülye?

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#3) Winner_hun


Winner_hun
félisten

Rossz a termék, eBay: Ha az eladó nem válaszol, írok az eBay-nek és 1 óra múlva a számlámon van a pénz.

Ez viccnek kicsit erős.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#4) dugo_ válasza wwenigma (#2) üzenetére


dugo_
veterán

Aki elvárja, hogy a hibás szarját a termék árának többszöröséért küldjed vissza 7000km-re...

________

Jobb híján most én is rendeltem onnan egy 7 dolláros fülest, mert csak ott volt készleten jó áron, bár elvből nem vásárolok olyan helyről, ahol nincs paypal.

________

Winner_hun:

Túlzott. 1 óra helyett 1 nap, mert átfut a bankrendszeren is. A többi stimmel.

[ Szerkesztve ]

(#5) XtremLor


XtremLor
őstag

Ebay-n is vissza kell kuldeni, a par $ vackokat ertelem szeruen nem, de ami dragabb azokat igen.
Jo pelda erre sincerity, szerintem neki kuldunk vissza itthonrol a legtobb tetelt.
A paypal igaz teriti a koltseget, de ez se evek ota van igy....
Plusz ott is elhuzodik ha baj van....bar a penzed visszajon ez tuti, de nekem ali-n se volt ebbol gondom.

"Legen...Wait for it...Dary"

(#6) wwenigma válasza dugo_ (#4) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Úgy vetted meg hogy oda volt írva, nem opcionális. Akkor ne sírj e miatt...Mindenki viselje szívén a saját hulyeségét.

[ Szerkesztve ]

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#7) Jhonny06 válasza Winner_hun (#3) üzenetére


Jhonny06
veterán

Konkrétan volt olyan, hogy nem válaszolt az eladó, írtam az eBay-nek és 1 órán belül jött az üzenet, hogy megvan a refund. A PayPal-on pedig azonnal ott van a pénz.

(#8) Chaser válasza Jhonny06 (#7) üzenetére


Chaser
titán

mázli, de nem általános, nálam nem fordult még elő olyan
aki vásárol és ott van, hogy a terméket vissza kell küldeni mért agonizál rajta? ebayen mindig meg tudtam beszélni, hogy ne kelljen, mikor olyanról volt szó aminél a pk kb többe került volna ( : alit soha nem használtam, nem is fogom

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#9) HUNited válasza Chaser (#8) üzenetére


HUNited
senior tag

A Paypal ugyan olyan kamu, mint a cégek egy része aki használja. Végbélsarat sem ér a Buyer Protection.
Engem a TinyDeal szívatott meg, de nincs még vége, most én szívatom vissza őket... (hiába áll melléjük a PayPal, mivel Németországból rendeltem, EU-s jogszabályok vonatkoznak rájuk)

(#10) Chaser válasza HUNited (#9) üzenetére


Chaser
titán

minden problémás ügynél visszakaptam a pénzem, legtöbbször sem ebayhez, sem pp-hez nem kellett fordulni

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#11) Jhonny06 válasza wwenigma (#2) üzenetére


Jhonny06
veterán

Nem volt odaírva. :) Ha pedig oda lett volna írva, az nyilvánvalóan abszurd egy ilyen értékű cuccnál. Szóval az Aliexpress a hülye, eBay-en ilyenek nincsenek.

(#12) grengor


grengor
csendes tag

Egyszer volt komoly gondom egy tizenpár dolláros akksival, amit a telefonomhoz rendeltem. Próbálgattam mennyit bír, hát kb másfél óra kijelzőidőt nem tartottam reálisnak, úgyhogy felvettem a kapcsolatot az eladóval, kicsit éttetlenkedett, de nem is problémázott, kért fényképet, és kész, elég gyorsan le is zajlott, visszaküldés nélkül full refound. Csak hogy pozitív példa is legyen.

(#13) HUNited


HUNited
senior tag

tizánpárdolláros termékekkel nekem sem volt gondom. A baj az, hogy ez egy 176$-os tablet. Ez volt az első 25$+-os rendelésem, meg is fogadtam hogy soha többet.

(#14) dugo_ válasza HUNited (#13) üzenetére


dugo_
veterán

Nem tudod EU-n belül visszaküldeni, ha már van raktáruk? Vagy mi a sztori hozzá?

Nekem a legnagyobb refundom egy 28ezres telefon volt az 1949deal-ről (ahogy látom már nem is létezik az oldal). Úgy indult, hogy kedvezményt kérek csak az árból, de mivel nem jött reakció a nyitott ügyre, így a paypal automatikusan visszautalta az egészet.

(#15) HUNited válasza dugo_ (#14) üzenetére


HUNited
senior tag

Hamarosan megjelenik a Tékozló Homáron remélem:

Szia Hilda!

Csak azért ragadtam billentyűzetet, hogy elmondjam, nem minden védelem, ami annak hirdeti magát.

Ma jelent meg egy post, amiben PayPal fizetésre bátorít (http://homar.blog.hu/2017/02/03/kitartott_januar_vegeig_a_black_friday-es_vasarlas_ugyintezese_a_guppinal).

Ezt szeretném cáfolni, ugyanis a PayPal Buyer Protection szintén nem ér végbélsarat sem (ahogy az újfent kiherélt fogyasztóvédelem és a békéltető sem).

Történt hogy vettem egy Tabletet decemberben a TinyDeal-től, ami egy ismertebb kütyüs bolt. Természetesen véletlen sem Kínából, hanem Németországból, un. EU Stock-ról.

Hagyján hogy nagyon lassan jött meg. Annak ellenére hogy karácsonyi kiszállítást vállaltak, a rendelést +4 napra adták át a DHL-nek (a német postának), és persze a magyar királyi posta is hitvány módon működik egy ideje, szóval meg sem lepődtem, hogy csak karácsony után jött meg. A csomagot igazolvány és mindenféle aláírás nélkül (könyvelt küldeményről beszélünk) átadták az első szembejövőnek (szerencsémre a feleségem volt, de lehetett volna a szomszéd is, sőt le is tagadhattam volna hogy átvettem).

A készülék pixelhibával (1 db) érkezett, és gyárilag előtelepített vírusokkal. Csatoltam róla képeket.

Ezt követően felvettem velük a kapcsolatot, és levelezésbe kezdtünk. Én kértem hogy vigyék el a készüléket és adják vissza az árát (hibás teljesítésről beszélünk, és nem elállásról, hogy nekem kelljen saját költségen visszaküldeni a terméket!), vagy adjanak részleges visszatérítést (50$). Ők meg erre csak akkor hajlandóak, ha saját költségen visszaküldöm a készüléket Kínába, és majd ők jól küldenek egy másikat ha visszakapták + 1 hónap múlva Kínából. Ez nekem 95$-ba fájna (odaút költsége - erre is csatoltam egy képet, a Posta árai hogy is mondjam... viccesek + visszafelé vám, áfa, vámügyintézés), és várhatnék a kütyüre minimum 2 hónapot. Ergo van egy 176 dolcsis tabletem amit ne használjak, várjak rá hónapokat, és fizessek ki rá még egy százdolcsist.

Ez nekem nem tetszett, és élni akartam a PayPal Buyer Protection védelmével, és ez a postom fő tárgya. "Természetesen" elutasították, ők is azt írják küldjem vissza a vackukat Kínába. Szóval ne üljetek fel a marketing bullshitnek, mert a PayPal ugyan olyan csaló bagázs, mint azoknak a kereskedőknek egy része, akik használják...

Szóval soha többet PayPal.

Ui: Természetesen nem hagyom ennyiben a dolgot. Mivel az áru Németországból érkezett, az EU-s jogok érvényesek rá. Az Európai Fogyasztói Központhoz fogok fordulni, és el fogom nekik intézni, hogy a termékeket kitiltsák az EU-ból (gyárilag fertőzött rendszer, biztonsági kockázat, stb.). Most már csak arra várok, hogy végre visszajelezzenek, mert privát üzenetben (PayPalon kívül) már meglebegtették a részleges visszatérítést. Van az a jóváírás, amiért hajlandó vagyok elviselni a pixelhibát, és hogy a tablet Androidos rendszere egy átlagfelhasználónak használhatatlan (vannak törölhetetlen programok amik mellett nem szívesen bankolnék mondjuk, de mivel amúgy ilyesmivel foglalkozom, ezt is meg tudom oldani). Mivel ez egy Androidot és Windowst is futtató eszköz, ha más nem, használom a Windowst.

Köszi ha megjelenteted: Sanyi.

Postai díjszabás
Pixelhiba
Kártevők

(#16) lezso6


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Soha többé logoutbejegyzésolvasás

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#17) wwenigma válasza Jhonny06 (#11) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Linket.

Ha így volt, dispute esetén a javadra dönt Ali. És abszurd vagy sem, szabály amit elfogadsz a vásárlással. BTW, nem fogsz hiányozni nekik, de blődségeket nem kellene írnod ..

HUNited: sajnos ez a homár új színvonala....1 pixel hiba nem hiba. Garis postázás esetén nincs vám visszafelé, úgy kell feladni. Az úgynevezett kártevők meg rootolas után eltavolithatoak de kétlem hogy valóban azok.

Nem utolsósorban elállás esetén a visszaszállítási költség a vevőt terheli...

[ Szerkesztve ]

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#18) BITBOYS válasza lezso6 (#16) üzenetére


BITBOYS
addikt

Soha ne mond hogy soha :D ésatöbbi..

Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.

(#19) Kasya válasza wwenigma (#17) üzenetére


Kasya
nagyúr

Eloretelepitett kinai appok, amik a kinai romokon megszokottak. Semmikeppen sem virusok.
Debloater (PC kell hozza), vagy root, esetleg EU-s rom es kesz.

Szomoru, hogy a homar tenlyeg egyre lejjebb adja. De minek is homar, mikor itt is szembe jon az emberrel :D

[ Szerkesztve ]

(#20) nemlehet


nemlehet
őstag

Hát nem tudom, de nekem meg pont az ebay nem vált be. Úgy látom a termékek minősége is sokkal rosszabb a kommunikáció csapnivaló a legtöbb eladóval és a visszatérítés meg teljes agyhalál.

Én alin 600 dolláros terméket is simán dispute-oltam, azt vissza kellet postázni ugyan, de ezen kívül semmi vita nem volt. Sőt 2 telefont is kicserélt az eladó, kért egy rövid videót a hibáról, és amint elküldtem neki a tracking számot már adta is fel a cserekészüléket.

Talán 2 eset volt amikor az ali döntött, de javamra. Egyszer nem reagált az eladó, a másikban pedig egyértelmű volt az időhúzás a levelezésből.

Nem tudom mibe futottál bele, de nagyon fura ez a bejegyzés. Gondolom a legolcsóbbat vetted, nem figyelve, hogy mondjuk mennyi és milyen értékelése van az eladónak. Én pl olyantól nem veszek akinek nincs legalább 1000 üzlete és 98%-os értékelése. Nekem megér ez a "garancia" plusz 1-2 dollárt.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#21) HUNited válasza wwenigma (#17) üzenetére


HUNited
senior tag

Sajnos rosszul tudod, nincs megkülönböztetés ilyen téren, ha vámra veszik (röntgen után esélyes), az értéke után kell fizetni. Megint más dolog hogy hosszas mizéria után talán ha tudod bizonyítani, csak a vámügyintézlst kell fizetni.

A hibás teljesítés pedig nem elállás.

(#22) Chaser válasza nemlehet (#20) üzenetére


Chaser
titán

Én pl olyantól nem veszek akinek nincs legalább 1000 üzlete és 98%-os értékelése. Nekem megér ez a "garancia" plusz 1-2 dollárt.
én 99% alá nem adom, ha van már legalább 10k üzlete akkor mehet 98,5-ig, de azt is mindig meggondoltam

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#23) HUNited válasza Kasya (#19) üzenetére


HUNited
senior tag

Tudtommal nincs root ami jól megy intel z8300as eszközökön, és a vírusok kipucolása után is vannak eltávolíthatatlan bloatware programok. Arról nem beszélve, hogy az unióban nem lehet ilyen eszközöket forgalomba hozni, és én innen rendeltem. A szokásos kínai progikról meg annyit, hogy pl a xiaomi telómon nincs ilyen.

(#24) kmisi99 válasza HUNited (#15) üzenetére


kmisi99
addikt

Egyéb iránt a paypal fizette volna a visszapostát szóval bukni nem buktál volna. Én se vettem volna jó néven egyébként, de a paypal helyében én is így döntöttem volna. Ugyan 1 pixel hiba is hiba de én is inkább visszaküldés és csere esetét alkalmaztam volna. Ettől eltekintve, ha olyan korrekt volna a legtöbb bolt mint a paypal akkor mindenki boldogan menne a vevőszolgátlathoz.

(#25) Kasya válasza HUNited (#23) üzenetére


Kasya
nagyúr

Tiltani kell mindent, ami nem tetszik Debloater-rel.
A TinyDeal, Ali, Ebay es tsi. kinai telefonokon pedig eleg gyakori az eloretelepitett program. Az, hogy neked ez uj, meg nem jelenti azt, hogy virusos.

Ugyan a tableted tipusat nem irtad, de TechTablets es XDA altalaban tartalmazza a megoldast...

[ Szerkesztve ]

(#26) KISDUCK válasza HUNited (#15) üzenetére


KISDUCK
addikt

Ne haragudj, de szerintem benned van a hiba. A pixelhibára is van tűrés, volt egy döglött pixel és az nem nagy ügy, gondolom az eszköz legalább 1280*720-as kijelzővel rendelkezett tehát kicsit túlzásnak tartom ezt a részét. Aki kínai tabletet rendel és agyf###t kap, mert tele van felesleges kínai appal az megint nem normális. Jobban jártál volna ha több pénzt szánsz rá valamivel és egy megbízható kereskedőtől rendelsz megbízható márkájú készüléket amit megbízható futárral visznek ki.

[ Szerkesztve ]

(#27) HUNited válasza kmisi99 (#24) üzenetére


HUNited
senior tag

Ajánlottam nekik hogy saját költségükön vihetik, nem éltek vele.

(#28) HUNited válasza Kasya (#25) üzenetére


HUNited
senior tag

Az eset szerint is vírusos. Egy Onda Obook 20asról beszélünk. És nyomatékosítanám, németországból rendeltem, nem kínából, a német (pontosabban eus) szabályok érvényesek rá.

(#29) Narxis válasza BITBOYS (#18) üzenetére


Narxis
nagyúr

Soha többé sohatöbbézés :D

Thanos was right.

(#30) kmisi99 válasza HUNited (#27) üzenetére


kmisi99
addikt

Nem a cég, hanem a paypal. A paypal fizeti a vissza postát. És pontosan nem tudom de fel lehet úgy adni postán hogy neked lesz dokumentációd arról, hogy ezt te már feladtad, azaz nem vámolják meg kétszer.

(#31) HUNited válasza KISDUCK (#26) üzenetére


HUNited
senior tag

Mondj olyan tabletet, ami nem kínai. A samsungomon is a made in china felirat virított. A kütyü FHD. Hibás teljesítés pedig többek között, hogy könyvelten kértem és nem úgy küldték, az is higy nem felel meg a biztonsági előírásoknak, hogy karácsonyig kiszállítást ígértek de nem tartották (ezért részben a posta a hibás). Pixelhiba tűréshatárt pedig előre le lehet szabályozni, de itt nem volt ilyen kikötés. Ha mo.-ról rendelnék valamit, akkor sem fogadnám el a pixelhibát (elállással visszaküldeném, ha a leírásban bennevolt, ha nem akkor hibás teljesítés).

Az meg külön vicc, hogy kínába küldjem vissza amit németből rendeltem. A postai díjszabás meg főleg durva, 1x000 ft egy sima csomagot feladni...

(#32) HUNited válasza kmisi99 (#30) üzenetére


HUNited
senior tag

Nekem ilyet nem ajánlottak. De még ha ajánlottak is volna, több mint 2 hónapot akkor sem várok. Nem vagyok teljesen hülye (viszont roppant bosszúálló)

(#33) KISDUCK válasza HUNited (#31) üzenetére


KISDUCK
addikt

Nem a gyártás helyére értettem a kínait, hanem a brandre pl.: kínai: huawei nem kínai: samsung (mielőtt félreértés lenne, a példának felhozott brandekkel nincs semmi problémám). Tehát van egy döglött pixeled a 2 millióból 10 colon és nem volt külön kikötés ilyen hibákra vonatkozóan. A "szoftveres" problémád nyilván orvosolható lenne általad is. A gép nem időben került hozzád, ez tényleg kicsit kellemetlen lehet, de az eddigi írásaidból következtetve nem sérült meg, szóval éppen megkaptad csak később. Én nem értem a problémát...

(#34) HUNited válasza KISDUCK (#33) üzenetére


HUNited
senior tag

Nagyon egyszerű. 100%os termékért 100%os árat fizettem, és kb 70%ot kaptam. Ha ezt nem érted, felesleges beszélgetnünk, mert akkor te sajnos azok közé a vásárlók közé tartozol, akit ét lehet verni. Jómagam is kereskedő vagyok. Tisztában vagyok a szabályokkal. Elkeserít, hogy a vevők nagyrésze felhatalmazza a kereskedőket, hogy a vevői panaszokat nagyívben...

(#35) Jhonny06 válasza nemlehet (#20) üzenetére


Jhonny06
veterán

Mindig csak olyan eladóktól rendelek, akik jó értékeléssel rendelkeznek, valamint olyan terméket, amit már sokan megvettek. Volt olyan is, hogy kifutottam a dispute time-ból (soha nem kellett korábban használnom, így nem tudtam mi az), utána meg már nem tudsz reklamálni, meg értékelni sem. Csak addig segítőkészek az eladók, amíg tudják, hogy tudsz értékelni, utána már válaszra sem méltatnak. Ez a tapasztalat. Amúgy ez a rendszer is iszonyatosan szarul van kitalálva.

(#36) CaNNa3IS válasza KISDUCK (#26) üzenetére


CaNNa3IS
senior tag

ott a pont.

Stay up Stay humble Ride hard Get stoked

(#37) wwenigma válasza HUNited (#21) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Garanciális intezesnel a visszaküldött csomagra ragasztott CN23-as vagy melyik nyomtatványt kell lefényképezni és ha megfogják a cseredarabot arra hivatkozva NEM kell vámot fizetni megint.

Pixel hibára pedig ha nincs odairva hogy zéró, akkor ISO szabvány alapján lehet hivatkozni.

Szoftveresen te egy kínai terméket vettél amin szabvány programok voltak. Ez a csodálatos ESET pedig nem hivatkozási alap, nekem is talál 300 kártevőt a gepemen, nyomkövető cookie...Ráadásul valószínűleg fals riasztás.

Esetedben nem áll fenn a hibás teljesítés. A te eseted tipikusan az amikor a vevőnek egy cseszett nagy arca van, holott csak fillerbactató kategóriás, már elnézést.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#38) HUNited válasza wwenigma (#37) üzenetére


HUNited
senior tag

Megnéztem ezt a.nyomtatványt, olyan eszköznél használják ami egyszer már vámolva volt. Ez pedig nem volt, mivel NEM kínából rendeltem. Ergo nem tudok hozzá korábbi vám nyilatkozatot csatolni. A 13 ezres költség és min 2 hó várakozásra nem tértél ki. Eu jogszabályok alapján gari esetén (hivatalos nevén jótállás) minden költség a kötelezettet terheli. Nézz utána: Europai Fogyasztói Központ.

A hivatkozott iso szabvány 2001es. A cikk 2003as. 14-16 év. Azóta remélem változtak a célértékek, főleg hogy az akkori technologiákat nem használják. Ráadásul ez a szabvány is azt írja az áltaéad hivatkozott oldalon, ha nincs osztály megadva, az I az érvényes, ami nem enged egy pixelhibát sem.

A hibás teljesítés még a te érveid alapján is fennáll.

Az eset megbízhatónak számít, ha megnézed a screenshotot, kémkedő, automatikus telepítő programok. Meg nem is tudom mik. Cookiekat sem tehet le az eszköz az euban a felhasználó előzetes értesítése, és adatvédelmi nyilatkozat nélkül, de ez más tészta. Ezek nem sütik.

Vpnel lehet figyelni a tablet forgalmát, érdekes módon még az amúgy nem törölhető launcher is hazapofázik. Le is tiltottam Vpnel mindent, aminek semmi köze a nethez. De ez pl nem várható el egy átlag felhasználótól.

Az hogy én meg tudom előzni hogy a tablet kémkedjen utánnam, attól a termék még értékcsökkent. Ergo jogos a partial refund, vagy a hibás teljesítésre hivatkozás, és a pénz visszakövetelése. Szívesen vissza is küldöm, csak fizessék vissza a készülék árát és a postaköltséget.

Nincs értelme vitázni, mert igen fura a hozzáállásotok. Az eladó bármit megteheg mentalitás nagyon nem tetszik. Én a magam részéről soha többé PayPal, és minden fórumon hangot is adok ennek. Az EFK vizsgálatot meg már csak kibaszásból is végigcsinálom. Ennél kevesebbért is kivontak már terméket az europai forgalomból.

Azért megnézném hasonló esetben milyen képet vágnátok.

(#39) Chaser válasza HUNited (#38) üzenetére


Chaser
titán

1 pixelhiba sehol nem számít garos problémának - sajnos -, kivéve ha a gyártó zero politikát alkalmaz amit külön jelez
a visszaküldés belföldön biztos a vevőt terheli, eu tagállamok közti dolgot passzolom
visszaküldeni pedig jó kérdés, logikusan nem mondhatnák csájnát', nem onnan vetted, ráadásul ez így tényleg szopacs, ha vám nincs is mert nem vám köteles, áfa visszafelé lesz, és nyilván azért vetted eu-ból, hogy ne legyen

mindenesetre sok sikert, kíváncsian várom a fejleményeket

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#40) HUNited válasza Chaser (#39) üzenetére


HUNited
senior tag

A hibás teljesítés belföldön is az eladót terheli :-)
Amire te gondolsz, az az elállás.

Azért rendeltem németből, hogy gyorsan megjöjjön, és ne járjak úgy ahogy jártam, vagy ha mégis, legyen kihez fordulnom. Kínából vámmal áfával sem lett volna drágább.

Egyébként a magyar jogszabájok kb azonosak euval, a jogharmonizáció miatt. Pl emiatt nincs már benne a kötelező jótállásban a 14 napon belüli javítás, efelett cserekészülék és max 30 nap, utána csere vagy pénzvissza. A magyar jótállási/szavatossági szabályok sokkal vevőbarátabbak voltak.

(#41) Chaser válasza HUNited (#40) üzenetére


Chaser
titán

jogos, keverem
sw-eket nem tudom minek veszik majd, hw gyakorlatilag nincs

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#42) HUNited


HUNited
senior tag

Egyébként megjegyzem, még sosem találkoztam pixelhibás led képernyővel, pedig pár tucathoz volt már közöm. Szóval lehet ez nem is ledes. Gyanúsan fényes alulról kis szögben felfele nézve két ponton.

(#43) Chaser válasza HUNited (#42) üzenetére


Chaser
titán

biztos nem ccfl ((( :
és nincs köze a pixeleknek a háttér megvilágításhoz
csak led-es lehet, más nem is férne bele, egyszerűen csak gagyi megoldással, ami előfordul elvileg pro 300k-s tabletnél is, volt hozzá "szerencsém"

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#44) ablack válasza HUNited (#38) üzenetére


ablack
senior tag

Sajnos azt kell mondanom a PayPal helyében én is így döntöttem volna. Ekkora mértékű hibákra nem adhatnak vissza ekkora mértékű összeget "bemondásra".

Elhiszem hogy a pixelhiba zavaró, de 1db még valószínűleg belefér a határértékbe.
A vírusok jelenlétére pedig 1db vírusirtó véleménye nem bizonyító erejű. Lehet téves riasztás is például. De ha pl. csak a felhasználói szokást monitorozzák, lehet hogy Kínában ez elfogadott.

A TinyDeal nem EU székhelyű, csak raktáruk van ez EU-ban, így valószínűleg az általuk forgalmazott készülékek nincsenek hitelesítve és tesztelve az EU területén való használatra. Nem hiszem hogy könnyen felelősségre lehetne őket vonni, simán bezárhatják az EU raktárat, vagy országot váltanak.

Ha kisebb kínai márkát vásárolsz akkor bele kell számolni ezt a lehetőséget. A minőség-ellenőrzésük több hibát megenged, valamint a szoftveres felszereltségük a kínai normákhoz/piachoz van szabva. Éppen ebből fakad az alacsonyabb ár. Ha ez nem felel meg akkor van lehetőség nagyobb márkát venni, hazai forgalmazótól gyártói garanciával.

A csak Kínába való visszaküldés lehetősége az egyetlen ami megkérdőjelezhető. Bár EU-ba való visszaküldés se lett volna sokkal olcsóbb.
Azt nem tudom hogy a vámot visszafele meg lehetett volna-e úszni, ha megfelelően lepapírozva küldöd ki Kínába. Talán el lehetett volna intézni hogy adják vissza a készülék árat visszaérkezés után és ne új gépet küldjenek.

[ Szerkesztve ]

(#45) HUNited válasza Chaser (#43) üzenetére


HUNited
senior tag

Aha. Ennyire nem értek hozzá, szóval igazat adok neked :-)
Webáruház üzemeltetőként leginkább pont a fogyasztói jogok, adatvédelem amivel képben vagyok, a monitorokkal mint beszerző szoktam kapcsolatba kerülni, hardveresen nem értek hozzájuk.

(#46) twollah1976 válasza lezso6 (#16) üzenetére


twollah1976
őstag

Soha tobbet soha.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#47) HUNited válasza ablack (#44) üzenetére


HUNited
senior tag

Az nem volt kérdés hogy visszádják az árat. Csak küldjem vissza kínába. 13000ert :-) és mivel befele nincs vámpapírom, állítólag már a feladáskor kellett volna fizetnem vámkezelést és vámot is a tetves postának (áfát nem). Úgy jártam volna mint a kolléga, se termék se vételár, csak további költségek.
Nekem a részleges visszatérítés is megfelelt volna.
A bemondásra meg 80 fotót és videót jelent, mindent megcsináltam amit kértek (nem kezdtem el egyből okoskodni). Szóval olyan korrekt voltam, amit tőlük is elvártam.

(#48) wwenigma válasza HUNited (#38) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Lassan mondom, garanciális javításra küldöd ki. Illetve egyszer már vamolva volt ha EU raktáros. Másrészt a programok működéséből adódóan kommunikálhatnak más szerverekkel, nem bizonyító erejű hogy hát de kommunikálnak kifele akkor már mocskos adatlopo vírusos xarok.

Komolyan, nem pattogni kell, ha nem akarsz ilyen helyzetbe kerülni, vedd meg itthon drágábban, EU-s rommal. Vagy olcsón kintről de akkor ezt kalkulald az árba. Nem az eladót védem, hanem a vevőnek nincs igaza. BTW, ne a shopot pereld hanem a gyárat aki a romot tette rá.

Én csak a fejem fogom amikor valaki fullba nyomja, a kollégától se kaptam meg a linket a vásárlásról például..

Remélem még sok ilyen okos ember lesz, aztán hirtelen eltűnik az ország a postazos listából....

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#49) Chaser válasza HUNited (#45) üzenetére


Chaser
titán

annak örülj, ha nincs a sarkoknál/széleken hatalmas bevilágítás, mert sajnos az is teljesen elfogadott, nem csak ilyen "filléres" cuccnál, több száz k-s tabletnél is láttam, a másik az ips glow talán a neve, az ips-ek kifejezetten érzékenyek nyomásra, tized mm-eken múlhat, annyi gyártási tűréshatás meg általában bele szokott férni a gyártóknál, fekete háttérnél nagyon szembetűnő

üdv a klubban ( :
ha 14 napon túl meghibásodik valami, akkor már nem beszélhetünk hibás teljesítésről, ilyen esetben kit terhel a visszajuttatás költsége? én garfutáros megoldást alkalmaztam minden esetben, szóval biztos csak pozitív irányban tértem el a jogszabálytól, ha eltértem

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#50) pető bá' válasza wwenigma (#48) üzenetére


pető bá'
őstag

Remélem még sok ilyen okos ember lesz, aztán hirtelen eltűnik az ország a postazos listából....

Ismerősöm vett egy néhány ezer forintos "gamer" egeret, ebay-ről, aztán refund-ot kért, hogy nem jött meg. Megkapta. Az ingyen az olcsóbb, mint ~2000 huf. Megszólalni nem tudtam, amikor mondta, milyen üzletet csinált..

"... and I hope you have a great day!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.