Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13) luciferc


luciferc
őstag

ezt az esetet tanítani lehetne a fogyasztóvédelmi szakembereknek. rengeteg probléma megtalálható benne, ami ma itthon nehezíti a vásárló-kereskedő kapcsolatot. A vevő türelmetlen és bizalmatlan, a kereskedő rugalmatlan és bizalmatlan. egyik sem bízik a másikban. a jelen esetben a kereskedő alapvetően érthetően mondja azt, hogy ha nem tapasztalja a hibát, akkor bevizsgáltatja. a vevő viszont érthetően mondja azt, hogy a kereskedő legyen belátással, és ha a vevő órákat tölt el a garanciális ügyintézéssel (miközben valószínűleg lenne jobb dolga is) és nem valami láthatóan mondvacsinált hibával jön, ráadásul 2 egyforma telefont is vett, és csak az egyikkel van gond, vagyis bénázásról sem lehet szó, akkor cseréljen.
szóval bár a kereskedő álláspontja azt hiszem jogszerű, mégis, normális esetben azonnal cserél. az eset kapcsán szerintem mind a vevő, mind a kereskedő egyformán szégyellheti magát, a kereskedőnek pedig érdemes felülvizsgálnia gyakorlatát.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.