hát igen. ha meg is jelenik "nemsokára", akkor is le lesz verve, de csúnyán, mert a ray-tracing az nem túl elterjedt, sőt. majd...majd talán valamikor
cserebere, beszamitas, mennyitengedszafelebol nalam nincs, bocsi mindenki!
hát igen. ha meg is jelenik "nemsokára", akkor is le lesz verve, de csúnyán, mert a ray-tracing az nem túl elterjedt, sőt. majd...majd talán valamikor
cserebere, beszamitas, mennyitengedszafelebol nalam nincs, bocsi mindenki!
"Kérdés persze, hogy érdemes-e olyan technológiákra készülni, amelyek elterjedése még minimum 4-5 éves távlatban mérhető."
Jelen állás szerint szerintem érdemes. 4-5 évre felesleges lett volna kétszer kidobni ugyan annyi pénzt. Így meg ki tudják tesztelni megfelelően a rendszert, ahogy az AMD is ki tudta tesztelni a tesszellációt.
Amúgy akkor DX teljesítményben hova is lehet várni? Régebbről rémlik nekem a RV770 szintje... Ez megvalósítható? Vagy nem mindegy, hogy a rendes DX10 alatt mért RV770 teljesítményt nézzük és a DX9 féle DX10 alatt nyújtottat?
Esetleg eleve rosszul emlékszem és nem is a RV770 teljesítményét célozzák be, hanem az RV670-ét?
MOD: Látom, pezseg a topic...
(#3) Devid_81: Egy 0. generációs chiptől senki sem vár megváltást. Csak kérdés, hogy a középkategóriába hogy tudnak besorolni...
[ Szerkesztve ]
Attol tartok anniyt kesik, hogy tenyleg keves lesz mire ideer.
Csak tartsanak ki mellette es toljjak tovabb, nyilvan nem lehet elsore hatalmasat dobni
...
Kérdés persze, hogy érdemes-e olyan technológiákra készülni, amelyek elterjedése még minimum 4-5 évet vesz igénybe.
Persze hogy érdemes, mert 4-5 év múlva már egy kész, letesztelt, működő megoldásuk lesz, míg a versenytársak még csak rajzolgatnak. Mint most az ATI vs Nvidia meccsben. 4-5 évet meg simán kihúz az intel totál bukással is, végülis az Athlon uralmat is kibírta.
de az AMD a tesszellációt az xboxban tesztelte ki, és pénzt keresett vele
A vér nem válik VAZZE!™
azért némi pénz befolyhat, ha a "gpgpu" piacon bevetik a cuccukat...
A vér nem válik VAZZE!™
DX11 után már nem lesz másik DX verzió, és akkor áttérnek vmi olyasmire mint a ray tracing?
Aki kérdez az hülye, de aki nem kérdez az is marad.
Hát, azért kíváncsi leszek a 4-5 év múlva előnyben részesített eljárásokra. Egy kicsit felborul a piac lassan már itt a prociba integráció miatt is. Ha az Intel akar valamit, éppenséggel ők sem hátrálnak meg a kis kenőpénzeléstől, a susmus szóbeli megegyezésektől, stb. Nekik még tőkéjük is van hozzá bőven. Elérik ők amit akarnak, nem kell attól tartani, hogy egy bukta termékkel jönnek elő.
<-ƘƘ->
Szoftver render lesz utána. De a DX11 annyi újdonságot hoz, hogy 2014-ig mindenki ezzel lesz elfoglalva. 2014 után jönnek majd az első szoftver render motorok. A ray-tracing inkább 8 év múlva esedékes. A videó oké, hogy ray-tracing, de például a Crysis grafikai szintjét meg sem közelíti. Persze lehet, azt mondani, hogy a raszter az fake eredmény, de az összhatásban az emberek, inkább a Crysis-t fogják választani.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Jó, azért kérdeztem, mert nem ismerem a témát. A belinkelt videók egyikén, én arra figyeltem fel, amikor az a starwarsos kutaszdroid-utánzat elúszott 3 ilyen krómgömb között, és ott nagyon tetszett ahogy mindháromban tükröződött.
Aki kérdez az hülye, de aki nem kérdez az is marad.
Hmm hmm. Alakul a kicsike. Lassan fel lehet készülni a 3. gyártó, VGA piacra való belépésére.
Izgalmas jövő elé nézünk.
PC-STYLE.hu
Hát azért tesszellátort nem csak a Xenos-ban találsz... És onnantól, hogy a HD sorozat összes tagjába belepakolták, valószínűleg inkább azokon tesztelték, mint a box-okon...
nemrég lépett le vagy rugták ki a larrabeeért felellös vezetö embert, a larrabee megbukott , ez jol látszik is a videokon , minden szakmabeli csak röhögni tud rajtuk, ebböl nemhogy jövöre hanem soha nem lesz gpu
Nem védem az Intelt, nem hiszem, hogy valaha is Intel VGA fog csücsülni a gépemben, de nem vársz kicsit sokat egy 0. generációs GPU-tól?
Az R600-at is buktának tartották, pedig csak megelőzte a korát. A Larrabee-vel ugyan ez lesz a helyzet várhatóan...
Én ezeken a videókon nem látok semmi extrát , mondjuk az is hozzátartozik, hogy nem igazán értek ezekhez a dolgokhoz.
"Lassan fel lehet készülni a 3. gyártó, VGA piacra való belépésére."
Hűha, te is ám képben vagy
Az Intel már évek (ha nem évtizedek) óta a vezető a grafikai megjelenítők piacán. IGP-k, ugyebár. nVidia, ATi mellett pedig még ott van (bár szinte elhanyagolható mértékben) az S3, a Matrox, és még ki tudja, kik. (PowerVR pl már nem gyárt, csak licenszel).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
akkor nem gpu lesz belőle, x86-al a tarsolyában sok helyre ellehet majd adni, 1 piac ha (most még) ki is lőve bukni nem valószinü h fog a Larrabeevel összeségében az Intel
[ Szerkesztve ]
jaja, a következő gen ott ugyis még jópár év addigra kifforhatja magát ez az egész, de ellenfele lehet a quadro/fire gl és tesla rendszereknek illetve otthonra is eltudnám képzelni adobe premier/photoshop sebességén biztos tudna dobni
A "Szoftver render" alatt pontosan mit értesz?
A hagyományos "Software Rendering"-et ami annó akkor volt amikor még nem voltak 3d gyorsítók?
(és minden olyan ótvar rondán nézett ki 3d-ben? )
Semmi sem állandó, csak a változás.
Hát valami nagyobb bumm-ra számítottam. Igaz ne is legyen ilyen, nem volan olyan jó ha az Intel itt is megvetné a hatalmas lábát.
Samsung S23 Ultra 5G
De mar van kezzel foghato eszkoz! Ez derek, csak igy tovabb
bocsánat, de ahogy az én grafikus processzorom látja a hátul komótosan repkedő gépbogaraknak nem szabadna ebben a formában tükröződnie. szerintem azok sokkal messzebb vannak akkor, tehét a hajó oldalának árnyékolnia kéne.
szóval szerintem trükkfelvétel.
[ Szerkesztve ]
megnéztem megint, és úgy néz ki rendben van. valahogy mégis fura, mintha nem véletlenül nem látszana hol kezdődik a víz.
Képben vagyok, csak nem nagyon szoktam foglalkozni a GMA szériával, így elfelejtettem.
PC-STYLE.hu
Tényleg nem lenne nyerő. Ha az amd, és esetleg az nvidia is ebbe az irányba fog fejleszteni, akkor jót tenni a versenynek a dolog, de ha nem, akkor egy másik piac alakul ki. Ki tudja, mi lesz 5 év múlva, amikor lassan már azt sem lehet tudni, hogy mi volt tegnap
persze, volt régen a truform, de igazán faintosra az xboxra írták meg, ahol ténylegesen használták is az egységes platform miatt. ebből messze több tapasztalatuk lett, mint bármi másból szerintem. tudtommal a HD szériában bevezett új architektúrájuk is sok mindenben a xenosból szerzett tapasztalatokra épül.
A vér nem válik VAZZE!™
Lehet, hogy "mi" nem tudjuk, de az ilyen nagyvállalatoknál azért általában tudni szokták, hogy kb mi lesz 5-10 év múlva.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Mosat néztem egy prezentációt hát az az akadozó akármicsoda elég tré volt!És csak egy helyben volt a kamera még ha mozgott volna kb 1-2 fps lett volna.
Next PC Upgrade: 2022
De ez nem raszterizálás, hanem raytracing, ami sokkal erőforrásigényesebb, cserébe ha van alatta elég izmos hardver és a cucc is jó össze van rakva, igen komoly látványban lesz részed.
PC-STYLE.hu
Ez komoly látvány volt?
Ha erősforrás igényes akkor pakoltak volna aláb valami bivalyabb cuccot amin nem akadozott volna ennyire.
Next PC Upgrade: 2022
Azt nem mondtam, hogy ez komoly látvány volt. Persze tehetnek alá egy egész szobányi procit, azzal brutál látvány lenne, de az nem desktop. Ez csak egy első, vagy nulladik generációs GPGPU kari, lesz ez még jobb is.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
Igen, ez komoly látvány volt. Hasonló kaliberű/jellegű cucc alá valami igencsak bivaly sokmagos szervervas kellett volna. Itt meg lényegében a 'videokártya' rendezte le.
És azért nem raktak alá bivaly cuccot, mert az volt a lényeg, hogy egy nembivaly is meg tudja ezt csinálni
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
A videó egyébként eléggé megosztotta a közönséget. Láthatóan itt is. Többen mondták, hogy ezt a szintet évekkel ezelőtt látták a Far Cry-ban ... erre az ellentábor a ray-tracinggel lényegével kontrázott.
Alapvetően az igazság szerintem a kettő között van. Ellenben jól látható, hogy a raszteres "fake" megoldás jelenleg összességében szebb képet eredményez. Véleményem szerint a bemutató érdemi pontja a dinamikus jelenet volt, ilyet PC-n, valós időben futó ray-tracing demóban nemigen láttunk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
no igen, azért kel szem ahhoz, hogy lássuk az üvegkalickán és a gömbökön lévő tükröződések "nagyszerűségét". de valóban kell még hozzá 1-2 termékciklus, hogy ebből látványos valami legyen.
A vér nem válik VAZZE!™