Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) HussarF

A bejegyzés témája tavaly augusztusi, még akkor meg is született az írás. A késői megjelenésének oka, hogy eredetileg címlapos cikként írtam meg. Ez lett volna az első ilyen. Az oldalon lévő útmutatók alapján és néhány hetes átfutást jelentett volna. Azóta eltelt fél év és semmi sem történt, csak folyamatosan hátrébb sorolódott, így úgy döntöttem, hogy akkor inkább megjelentetem a saját blogomban.

Idén lesznek komolyabb túráim az autóval, a Grossglockner alpesi út és környékére, valamint a Transzalpina és Transzfogarasi utakra, melyekből már egy tényleg tartalmasabb cikket tervezek írni. Talán megpróbálom azzal is a címlapra írást, majd ezt még emésztgetem.

[ Szerkesztve ]

(#2) ncc1701


ncc1701
veterán

Még mindig gyönyörű ez az autó. Konditeremben egy srácnak van egy 200 lovas alap motoros verziója, nekem az is elég lenne. :)

(#3) HussarF válasza ncc1701 (#2) üzenetére

Pont most jött ki róla egy Speedzone, Vályi-Csikós videó. Még a 200 lovas is etalon: Giulia Super (2019) vs Octavia vRS (2021)

[ Szerkesztve ]

(#4) Tibiajax


Tibiajax
nagyúr

a verda rendben van, a videót 1percig voltam képes nézni.. ahogy fogod azt a kormányt, meg ahogy vezeted ezt a gépet
báááh

(#5) plömplöm


plömplöm
őstag

hiányoltam a csaje reakcióit, így lett volna az igazi :)

pedig ez egy hulladék honda, nem 510 lóerős gokart, nincs 600nm, manuális a váltó, a fickó sem tud vezetni...

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#6) zoo8800 válasza HussarF (#1) üzenetére


zoo8800
veterán

A Glockner úttal csak óvatosan... ott olyan tömeg tud lenni, ami teljesen hazavágja az autózást. A fél világ oda jár autózni, és ha te pont egy oldtimer traktoros (!) felvonulást fogsz ki, akkor így jártál :)
Mi 2022-ben a Timmelsjochon kifogtuk a Moped Marathont, akkor százszámra voltak mindenhol a másfél lóerős, de 150 decibellel zúgó Puchok, Simsonok, és Rometek. Azokat legalább meg lehetett előzni, mér amikor nem 3-an mentek egymás mellett.

rip and tear, until it is done

(#7) HussarF válasza zoo8800 (#6) üzenetére

Igen, emiatt foglaltam át a szállást úgy, hogy hétköznapra essen az út, ne hétvégére. Nem garancia, de talán nagyobb az esély jó autózásra akkor is, ha nem hajnalban indul az ember.

(#8) fogselyem válasza Tibiajax (#4) üzenetére


fogselyem
tag

A kormányfogás elvette a kedvem az egésztől, hogy végignézzem a videót.

Houhi-Gassen (放屁合戦) harcos.

(#9) fogselyem


fogselyem
tag

Hát kör után kezdett elmelegedni a fék?
Az utcai gumik mennyire bírták a pályát?

Houhi-Gassen (放屁合戦) harcos.

(#10) HussarF válasza fogselyem (#9) üzenetére

Karbon kerámia fékek vannak az autón, az elmelegedéssel nem kell számolni.

Az első gumik a végén már elkezdtek kenődni egy kicsit. De lehet ezen segített volna, ha magasabb nyomásra fújom. Ezen a gyári AR homologizált Pirelli P Zero Corsa-k vannak, amik hajlanak már a semi-slickre a keverék tekintetében. Szárazon, melegben kiválóan tapadnak, de 15 fok alatt, vagy esőben életveszély.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.