Sportmotor 18l-es tankkal, de az 5.5l-es átlagfogyasztással (kevesebb, ha a városi stop-go forgalmat kerülöm) még ez is 300km; de úgyis gyakrabban áll meg az ember (egy-két óránként vagy 150-200km-enként), mert vagy kényelmetlen kezd lenni az ülés, vagy alsógatya arrébbcsúszik, s kezdi becsípni
kovsol: első motor gyanánt 600-as sportmotorra ültem, s túléltem A sor4 előnye, hogyha nem húzod, akkor nem is megy (6ezer alatt), tehát ehhez fejben kell felnőni.
doc: jó leírás, kalandos út lehetett
Azért kicsit bátor(botor?)nak érzem, hogy fél év után nekivágtál Horvátországnak szerpentineken át, utassal. A helyedben az első évben csak hazai lájtosabb (Bakony) majd egy fokkal keményebb (Mátra) szerpentineket gyakoroltam volna (van itt is látnivaló), s ekkora túra csak a második évben. Javasolt továbbá valamilyen vezetéstechnikai tréning is, hasznosak, motoron főleg jól meg kell tanulni a gépet kezelni, vezetni.
Legalább nagyobb gond nélkül megjártátok, s úgy látom jól éreztétek magatokat, ez a lényeg. Ha nem estem volna a vállamra és kényszerpihentem egy hónapig, én is terveztem valami horvát kiruccanást idénre, de kénytelen lettem jövőre tolni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/