Szeretettel várunk - és mindenkit - holnap Győrbe, a Mobilis 2. születésnapjára. (a sajtómeghívókat már kiküldtem )
A Mobilis Tavaly hirdetett egy projektet - aminek résszervezői és egyben versenyen kívüli szereplői is lettünk.
VoltTimer a becses neve, íme: [link]
Nagy élmény volt a Zsigulink elektromossá alakítása, és Lítium vas foszfát akkupakk (LiFePO4) integrálasa.
Az eredmények holnap kerülnek a nézők elé, addig is íme egy kisfilm, az eddigiekről: VoltTimer
A tervezéskor mi is gondolkodtunk a hagyományos, eddig is autókban használt, nem lítiumos technológiákban, de végül az maradt, amit fentebb írtam.
...hogy miért is írom? Mert bizony ultraszoros a kapcsolat a mobil és az egyéb, járműakkuk közt. Lásd legutóbbi nagy utasszálító is új akkupakkal érkezett. Igaz, van/volt vele gond, de ez nem eme fórum témája.
Egy ultrajó megoldás (ami biztonságosan nagy energiasűrűséget nyújt kis helyen) nem csak a mobilok, hanem a közlekedés fejlődését is meghatározná. Ettől pedig rettegnek a nagy oljcégek. Még ma is.
Nem hiába nem tudnak sokan egy magyar találmányról, mely a hidrogénakkumulátor nevét viseli.
Ez olyannyira fantasztikus, hogy a tavalyi (és az előtti) MVM roadshow kamionjaiba is belekerült az egyik cella, amit nap mint nap foghattam a kezemben.
A vele készült autó is átment a kezünkön...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel