Jó és örök téma! Köszönjük!
(Használtam a Relive-ot és ~2 hete a Shadowplay-t is. Minőségre nincs probléma, csak az zavar, hogy
pár perc = pár gigányi méretű.)
[ Szerkesztve ]
Jó és örök téma! Köszönjük!
(Használtam a Relive-ot és ~2 hete a Shadowplay-t is. Minőségre nincs probléma, csak az zavar, hogy
pár perc = pár gigányi méretű.)
[ Szerkesztve ]
Az nem mellékes hogy játékgrafikát nem állíthatsz AMD szoftverben míg Experience-ben igen...
Kamerát 4 helyen( sarokban) tudod elhelyezni a képernyőn csak úgy mint az FPS számlálót chatréteget és ez mellet 3 réteget rátehetsz a streamedre, amiben tényleg mindet úgy és oda teszel ahova akarsz reklámoktól elkezdve bármit.
A hangot tudod külön közvetíteni és több sávra bontani, akár külön a mikrofon bemenet, audió kimenet, HDMI hangkimenet, több sávban ezeket külön rögzítve és továbbítva.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Shadowplay-t használtam eddig rögzítésre. (FIFA, Witcher 3). Egész szép, bár méretes videókat lehet vele lőni. De annak járna egy büdös nagy pofon, aki felvette a regisztrációhoz kötött használat ötletét.
They don't know... PepeLaugh
2 dolog: jó cikk és sok olvasóval ellentétben én kifejezetten szeretem a szubjektumokat is egy cikkben. Hozzáadott értéket képvisel. Persze nem mindig, vagy nem mindenben értek egyet, de hát a világ már csak ilyen, néha különböznek a véleményeink egymástól.
Mint pl. a meghajtóprogramok problémamentességét illetően: az utóbbi AMD driverekkel sokkal több telepítési gondom van, mint előtte valaha. De a legújabban előforduló 100%-nak tűnő terhelés a gpu-zben sem igazán szimpi.
A másik észrevételem a fogyasztásos videók a Chillnél: ez komoly? Azért magának a játéknak a képét PiP módon rávághattátok volna. Sok itt a kocka, de azért ez már a hardcore réteg fanatizmusán is túlmutat, hogy önmagában egy fogyimérőt sasoljon percekig.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
4 fontos dolog van számomra egy driverben:
adaptív vsync, állítható flip, ambient occlusion, trippla puffer
a többi nálam sallang
az ichill meg nem ugyanaz, ami az nvidiánál ez?:
[ Szerkesztve ]
Ó, csak pont az hiányzik a tesztből, hogy egyes driver-verziókkal mennyit gyorsulnak vagy lassulnak az alkalmazások. :-/ Azt hittem erről fog szólni.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Még véletlenül sem Le van írva a cikkben, hogy mi. Röviden: Amikor nincs mozgásban a karakter, jelentősen csökkenti a vga teljesítményét egy megadott fps szintre, ezzel együtt pedig a fogyasztást is drasztikusan.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Élőszőr én is azt gondoltam, hogy több verziót fognak összehasonlítani mindkét oldalon pár játékkal.
A BF1-et megnézném, hogy a driverek, hogyan hatottak pl 1070-es vga-val.
Mert tudjuk, hogy idővel az újabb driverek nem gyorsítanak, hanem lassítanak, vagy lassíthatnak.
Nédmá' Inteléknél végre van színtelítettség állítás?
mióta?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
en azt hittem mining teljesitmeny lesz tesztelve kulonbozo driverekkel
Na ne.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Jól beszélsz, elvtárs!
Jó szerencsét!
"Az Enhanced Sync és a Fast Sync [...] a képtöréseket bizonyos képkockasebesség mellett nem képesek eltüntetni"
FastSync-el soha nincs képtörés, csak némi egyenetlenség a folyamatos mozgás megjelenítésében, mikor a képkockasebesség már eléri a frissítése frekvenciát, de még nem haladja meg a többszörösével, tehát ha pl. 60Hz-es kijelző esetén 60 és ~120 közt van (de utóbbi 120 csak durva sacc, igazából még 240-nél sem lesz abszolút hibátlan, csak egyre javul felfelé).
Itt szerintem az AdaptiveSync-re gondoltál, szerintem az hasonlít jobban az Enhanced-re.
Ezt talán kevesen tudják, mert elsősorban inkább magas fps mellé ajánlják, de alacsony fps-hez (pl. gépigényes játék 4k-ban) a FastSync a lejobb, mert amíg nincs az fps a frissítési freki felett, addig nincs semmi eredendő hátránya (ugyan úgy ismételgetéssel pótolja a hiányzó képkockákat, mint a Vsync), de egyenletesebb és simább érzésű, mint a Vsync, mert nem csapdos akkorákat fel/le a képkockaidő, illetve az AdaptiveSync-el ellentétben soha nincs képtörés (a G/Free-Sync persze jobb).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Most lehet hogy ugyanarról beszélek, vagy hülyeséget mondok, mert nem tudom mi az a shadowplay, mert nem rögzítek és nem streamelek, de a geforce experience regisztrációhoz kötése is érdemelne egy pofont.
Nvidianál. AMD-nél még a régi, több éves kártyák is gyorsulnak az új driverekkel. babeltechreviews-on van rengeteg ilyen teszt.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Nem tudom miért okoz ez problémát a mai világban, mikor egy kiló kenyér vásárlásához is email cím kell lassan.Kapsz egy remek stream szolgáltatást, ahol amúgy is be kell jelentkezned arra a felületre ahova streamelsz, pl YT vagy Twitch,de úgy gondolod, hogy maga az ingyenes kiváló minőségű szoftver nem ér meg egy emailos regisztrációt?
hajbel : bullshit.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Én nem úgy tapasztaltam. Korábbi kártyámnál (280x) azt vettem észre, hogy újabb driverrel kevesebb fps-sel "megy a játék" (pl Witcher 3) mint egy régebbivel.
A Shadowplay a GE része, szóval egy helyre menne a tasli.
Egyébként nekem nagyon akasztotta a gépem a GE, meg totál fagyott az egész software jó pár alkalommal, szóval törlés lett a vége. Ez volt sacc 1,5-2 éve. Azóta nem tudom, hogy jobb lett-e a dolog.
[ Szerkesztve ]
They don't know... PepeLaugh
A Chill csak akkor tolja rá a kakaót a GPU-ra, ha a játékos kezd mozogni, vagy akkor is ha a környezet kezd megváltozni?
Pl. multis FPS-ben mozdulatlanul állok zoomolt távcsöves puskával, nem mozdul egy pixel sem, gondolom akkor leesik az fps, na de mi történik ha hirtelen kidugja a fejét az ellenfél? Továbbra is alacsony marad az fps, vagy akkor már rátolja mondjuk a 144 fps-t?
Szóval nem leszek hátrányban a másikkal szemben, aki nem használ Chill-t?
Ilyenkor van input, általában valamikor gombot nyomsz ilyenkor, szóval Chill-nek magasan kell tartania az FPS-t. Egyébként eléggé komplex valami, igyekszik arra törekedni, hogy minden fontos helyzetben legyen magas az FPS.
De az alapvető lényege az, hogy nem úgy működik, mint a sima FPS limitálás / sync / akármi. Utóbbinál van 123 fps-ed, s abból csinál 60-at, de úgy hogy a másik 63-at eldobja. A Chill ezeket viszont eleve le sem gyártja, így a fogyasztással rengeteget spórol, miközben a késleltetés a lehető legjobb marad.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Igen, de input csak akkor van, ha már meglátom az ellenfelet és lövök rá.
A kérdésem röviden az, hogy függ-e a Chilltől, hogy én mikor látom meg az ellenfelet, ha mozdulatlan vagyok.
Az Nvidia GUI egy vicc. Mindkettő. Igazából felháborító, hogy ennyit bírnak kiszenvedni magukból. Szerintem klasszikusan kirúgandó a driver osztály ezen felelőse.
"FPS-ben mozdulatlanul állok zoomolt távcsöves puskával"
Ehhez általában a jobb egérgombot szokás nyomvatartani, úgyhogy van input. Ha meg nincs, akkor nem tudom, de ez talán annyira nem kritikus pont, ahova kell sok fps, mert nincs akció, csak lesben állsz, nézni meg elegendő a kevesebb fps is. Viszont amint megmozdítod az egeret, azon nyomban 144 fps-re ugrik, tehát a célzásnál már megvan a maxfps.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Na az biztos, hogy sok mindennek hívnám ezt a cikket, de tesztnek nem.
Tesztben mérnek, összehasonlítanak, rangsorolnak.
Ez egy bemutató max
Gondolom én is azt vártam, amit a klikkelők 99%-a. Adott platformnál, különböző driver verziók teljesítményének összehasonlítása, A-B-C programok alatt. 0-day vs 1 hónap vs 3 hónapos driver pl.
[ Szerkesztve ]
sztojo
Remélem még sokáig maradnak a jelenlegi felületnél. Tökéletesen teszi a dolgát és könnyen áttekinthető. Az indulási sebességgel sincs semmi gond.
Nyilván én sem azt szeretném, ha valami csicsás lassú valami lenne, de azért nem XP időket élünk.
A jövő tekintetében talán érdemes lenne a Microsoftnak és a Khronos Groupnak azon dolgoznia, hogy bizonyos ötleteket valahogy szabványosítsanak. Ilyen például az NVIDIA Fast Sync és az AMD Enhanced Sync.
Tudtommal ez már pont szabványosítva van az OpenGL-ben... Triple Frame Buffering néven.
(#23) gekkoXT
Igazad van, én nagyon örülök, hogy pl. Linuxon az Nvidia vezérlőpult még olyan kis old school... semmi csicsa, meg fiók és játékmenedzselés, csak a beállítások logikusan, érthetően.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
Egyébként játéka, és alkalmazása válogatja hogy mi gyorsul - vagy éppen lassul - az újabb driverekkel...
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
Ennyire részletekbe nem bocsátkoztunk a tesztelés alkalmával, a vizsgálat nagy részében a Far Cry Primal-t használtuk, azon a szakaszon, ahol a legtöbb screenshot készült, onnan tettünk a terepen pár lépést, ahol azért előkerültek emberi ellenfelek és a vadon állatai.
A tapasztalat az volt, ha nem voltak a megjelenítendő képen egetverő különbséget, akkor konstans 30 fps köszönt vissza a monitorról, de amint mozgásba lendültünk akár mi, akár környezetünk akkor már normál tempóval találkoztunk. Fogyasztásban sokat számított a Chill, 30 és 300 fps volt a két beállított határ, aminél tapasztaltuk a videón látható állapotokat.
Ami vájtfülűeknek zavaró lehet, hogy ventilátorvezérlés is ennek szellemében üzemel, vagyis sűrűn váltakozik a légkavaró(k) leállása-felpörgése.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
A több kijelző kezelésére is ki lehetett volna térni... AMD driverrel ( legalábbis amikor még 7790-em volt ) meg lehetett csinálni, hogy különböző több monitoros összeállításokat elmentettem profilba, és billentyű kombinációval lehetett váltani köztük. Ez egyrészt kényelmes (pl kapcsolni sem kell a 2., 3. monitort, nem kap jelet, ezért lekapcsol, ablakokat sem dobál ki oda, stb.), másrészt energia takarékos is volt ( 2 kijelzővel már sokkal többet evett a desktopon is, így ha csak néha kell a 2., 3. kijelző akkor célszerű levenni róla a kiterjesztést ). Nvidia esetén erre nincs lehetőség ( Quadroval elvileg igen ), bár két kijelzővel még nem is kezd el többet fogyasztani, de 3-al már igen, 4-el meg még jobban (GTX950).
(Szerencsére van megoldás: DisplayFusion...)
Remek ötlet, jó lenne még másik kettő ebből a monitorból, így is befoglalja a fél asztalt csak egy darab
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
Hát ez az. Pontosan ez zavar, hogy még egy kiló kenyérhez is email cím kell lassan. Mint mondtam nem streamelek...
Mindegy, bolhapiszokról vitatkozunk. Főleg mióta van 10 minute mail.
Ami szolgáltatást nekem nyújt, azért kicsit erősnek éreztem a regisztrációt, ennyi. A kártyát megvettem, úgy gondoltam ennyi jár. De igazad van, ha a stream szolgáltatását is használnám, valószínűleg más lenne a véleményem.
Nagy asztal kell
( Még a régi elrendezésem, akkor 24 + 23 + 23... azóta 24 + 27 + 27, meg persze a proji, de az legalább nem az asztalon )
Szerk:
ZnVjaw0K: Nem kell használni... nekem is feltelepül a driverrel az experience, de ettől még nem kell regelni oda, ha nem használod ezt a felületet, márpedig tökéletesen meg lehet lenni nélküle is.
[ Szerkesztve ]
Így is amin dolgozom, ez a legnagyobb tán a tesztlaborban. Szökőévente ha van egy ilyen jellegű teszt, sem a három monitor, sem a nagyobb asztal nem lenne egy megtérülő befektetés... én meg saját zsebből nem állnám ezt a dolgot
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
Mint írták is a driverhez nem kell regisztrálnod, ezért nem értem a problémát. Azt hittem a stream meg a többi experience szolgáltatás miatt írod amit írsz. A driver az download -install.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Azért ehhez a teszthez nem kell semmit venni, max egy hosszabb kábelt, ha nem akarod odarakni a másik monitort.
Szamomra egyre erdekesebbek mostanaban a prohardver cikkei, pedig nem vagyok nagy jatekos.
Van rá bizonyíték hogy az újabb driverek a régebbi karikat lassítják?
A semmiért vállalom a felelősséget!
Nem mondom, hogy ez bizonyíték. Van ahol gyorsít de van olyan játék ahol nem. (2 fps tudom semmi)
Benchmark Driver Nvidia 378.78 vs 378.66 - Win 10 x64 (Eng Subs) (New DX12 Game)
Ebből a videóból van:
AMD ReLive vs. NVIDIA ShadowPlay Comparison
ez meg ebből:
AMD Crimson 16.7.3 vs AMD Catalyst 15.11.1 | DriverWars #1 | Benchmark
+1-2 cikk:
Az Nvidia szándékosan lassítja a CS:GO-t? Pár kattintás és visszajön
Hivatalos: Az Apple szándékosan lassítja a mobiljait
Ha 1x valaki bebizonyítja, hogy tényleg ezt teszik velünk\ellenünk, akkor csak annyit tudok rá mondani undorító!
[ Szerkesztve ]
"problémamentességét illetően: az utóbbi AMD driverekkel sokkal több telepítési gondom van, mint előtte valaha. De a legújabban előforduló 100%-nak tűnő terhelés a gpu-zben sem igazán szimpi"
Eléggé peches lehetsz vagy valami alapvető hibát vétesz mert nekem legalább az utóbbi 15 évben nem jött elő driver hiba telepítéskor az utolsó ilyen egy x1600 pro volt. Azóta 3850 6870 7850k vega 64 és egyszer se volt ilyen hiba.
Johnny Mnemonic 2021:320gb-t töltött az agyába és majdnem meghalt, inkább pendrive a s?ggébe!
+1 hogy peches lehet
AMD 4830 --> 5830 --> 280x - 1x volt driver telepítési problémám, az évek során.
Igazából csak az a baj az AMD driverekkel, hogy nem mennek velük rendesen a régi kártyák.
Van egy R9 280 VGA-m. 1 éve nem tudok drivert frissíteni, mert annyira leveszi a mag / memória órajelet, hogy az asztalon(!) az egér / ablakok mozgása akad, 3 monitornál pedig szétesik a kép a 3. monitoron. 3D-ben sem veszi fel az órajelet így játék sem megy. OC-t meg figyelmen kivül hagyja. Inkább ezzel foglalkozzanak, vagy írják ki, hogy bocs, nincs ehhez a kártyához újabb driver. Persze automatikusan akar frissíteni mindig a rossz driverre...
[ Szerkesztve ]
4 AMD-s gép fordul meg a kezeim között heti szinten, de nekem se volt még problémám driverrel...
Bírom hogy még mai is belefutni fórumokon hogy az AMD elvan maradva driverekkel, arra alapozva csak mert anno 15 éve voltak nehézségeik...
yusukee: Az órajel visszavételhez nem tudok hozzászólni.... :S Igen ez a driveres dolog régebbi hardvereknél, nevetséges.. Én egyébként úgy tudtam volna elképzelni a régi hardverek kivezetését, hogy nem nagyon optimalizálnak, de hibajavításokat azért beletolják, mondjuk egy fél évente frissülő csomagba.
Az Oc órajeleket meg a gyártó egyedi szoftverével tudok "aktíválni", de tényleg nem lenne rossz, ha ezt is ismerné már a meghajtó....
[ Szerkesztve ]
Sajnos előfordulhat. Megkérdeztük az NV-t és az AMD-t is, akik szerint a gyakorlatban erre csekély az esély, de nem zárható ki, hogy előfordul néha. Mindketten azt írták még, hogy ha ez nem elég jó, akkor ott a variálható frissítés, ott biztosan nincs képtörés.
(#28) pengwin: Ott csak két háttérpuffer van. Ez nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Afterburnerrel meg a driver saját Overclock részével próbáltam, de nem foglalkozott vele, ugyanúgy maradt minden minimum órajelen. Amúgy nem lenne baj, hogy nincs új driver, de ha rákeresek, akkor a kártyához ne a legújabbat adja ki, hanem ami még működik.
Nálam az adaptív v-sync és a borderless mód szüntette meg teljesen a képtörést 60Hz-en. Minden játéknál működött, amikkel játszom.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Mert borderless módban nem működnek ezek a szinkronizációk, ugyanis a Windows saját DWM V-Sync rendszere veszi át a helyüket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Akkor van még mit tanulni a microsofttól, mert úgy egyáltalán nincs tearing, akárhogy esik az fps
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Persze, hogy nincs gyakorlatilag vertikális szinkronnal fut minden, annak minden előnyével és hátrányával.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
arra alapozva csak mert anno 15 éve voltak nehézségeik...
nekem 2016-ban voltak, amikor 3 hónap után megszabadultam az RX 460-tól, az ér?
A cikket amúgy köszönjük, érdekes volt összefoglalva látni a funkciókat.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Lehet, hogy hardware, driver, OS, játékfüggő, de a saját tapasztalatom alapján nem tartom statisztikailag szignifikánsnak a valószínűségét.
Már korábban is kísérleteztem a FastSync-el, de mikor fix 1080p60 képes kijelzőről olyanra váltottam, amin 1080p120 és 2160p60 közül tudok választani játékhoz igazodva, azóta gyakorlatilag csak FastSync-et használok, és sohasem tűnt fel, hogy képtörést (vagy akár csak lag ingadozást) látnék.
Abszolút elégedett vagyok vele, szerintem félre van promotálva azzal, hogy csak magas frissítéshez ajánlják (hivatalosan és független fórumokon is), mert véleményem szerint ez a legjobb megoldás 30-60 közt mászkáló fps és fix freki esetén (ami kb. igaz a legtöbb esetre 4k kijelzővel, mert csak nagyon régi játék fut >>60fps-t 4k-ban, illetve kevés 4k kijelző tud >>60Hz-et, főleg 10-biten [HDR-el] együtt).
Saccra közel 100 órát toltam bele a The Witcher 3-ba úgy 45 körül átlagoló fps-el (2160p60 képmódban), kb. 10 órát CS:GO-ba 200 körül mászkáló fps-el (1080p120 képmód) és másik 20 órát a ME:Andromeda-ba (2160p60 HDR10 képmód).
Egyetlen képtörés sem rémlik, szóval annyi esélyét látom, mint hogy gömbvillámmal találkozzam (ez Pascal GPU, friss Win10 és új fullscreen mód).
---
-> ezt a többi hsz-hez írom, hogy nálam konkrétan gyorsabb az új FS mód, régi DX9 és új DX11 játékokban is, szóval azt sem értem miért tiltogatjátok --- egyedül akkor láttam gyorsabbnak letiltva, ha közben valamivel szénné-izzasztottam a háttérben a CPU-t (akkor kb. annyival gyorsabb a régi FS mód, mint normál esetben az új).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Hol van a driver teszt? A drivereket bemutató cikket látom, de tesztet nem. Lesznek mérések is valamikor vagy ne reménykedjek?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
köszi a tesztet!
Ez a chill ígéretesnek hangzik, valahogy nem forog közszájon a téma.valóban ajánlott minden játéknál? vagy vagy ez játék kategóriától függ? pl. autósnál nem érdemes mert ott folyamatos a mozgás,stb...,valami részletesebb gyakorlati ajánlás - infó erről?
pl oké amikor nincs mozgás csökken a fogyasztás tehát az elérhető teljesítmény is,de ha gyors elindulás történik nincs az átváltásnál egy egy akadás - lassulás?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Pontos működését nem ismerem, de beállíthatsz minimum, és maximum fpst, ami között dolgozik a chill. Így valószínűleg az akadás kiküszöbölhető. Mivel "felesleges" fps-eket nem kell kidolgoznia így még a késeltetés is kedvezőbb.
gbors: Öcsémnek pont Rx460-a van. Nem tapasztaltunk vele semmi problémát. De nyilván elhiszem hogy neked volt gondod vele. Ezek szerint én szerencsés vagyok.
[ Szerkesztve ]
Ez inkább egy tudástár bejegyzés volt, mint teszt, de kellően olvasmányosra sikerült.
Ha csak a driverbe épített funkciókat nézem, Nvidia oldalán MFAA és ShadowPlay volt számomra a legnagyobb hozadék. AMD-nek is vannak jó képességei, de azt megoldom AfterBurnerrel.
Bár Witcherrel nem játszottam, Dying Light alatt fast synckel csíkozódtak a textúrák amikor mozogtam, 50-70 fps között. Pl. egy épület sarkának textúrái recések voltak mozgás közben, GTX 980-al.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
"AMD-nek is vannak jó képességei, de azt megoldom AfterBurnerrel."
Sajna én már nem tudom így megoldani. Mert MSI AB után elindítom a BF1-et akkor "hibát észlel és leáll" üzenetet kapok.
Biztos nálam van valami gikszer.
Csak most nézem - gigantikus? Hátöö...
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
most már egy jó idelye használom a Chill-t CS:GO-ban, és meg kell mondjam kellemesen használható, kifejezetten tetszik... a beálításom minimum 128 a max meg 300, igy ha mozdulatlan vagyok, igy sem esik 128 alá, ami ugye a tickrate... amint mozdulok azonnal felugrik az fps, teljesen laggmentej es dinamukus... de hiába white listes a cucc,, egy csomó játékban nem müködik (régiekben) az ujjak közul a Witcherben 30 es 300 volt a két véglet.. és tényleg hozza azt amit igérnek. egy pici lagg sincs... persze kivéve ha az adott szituációban a hardver nem bírja és a komplex kép miatt lezuhan az fps, akkor bizony laggol, de az ugye meglenne a chill nélkül is.
...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
[link]
"This was an interesting evaluation for us in revisiting a 2013 evaluation. We have seen that the 290X is still being optimized by AMD as its architecture is unchanged with the current 390X."
[link]
Januári driverhelyzet:
[link]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Kár, hogy a teszt nélküli "teszt" cikk nem tér ki a Relive és Shadowplay összehasonlításánál az API támogatásra. Nem ártana feltüntetni az objektivitás kedvéért, hogy melyik milyen API-kat támogatnak, mert nem mindegyiket.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
És itt melyik charton látod, hogy lassult az NV ?
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Igazából erre a chartra gondoltam, cskak akkor nem találtam.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Nagyon jó írás! Köszönjük!
Az árakra vonatkozólag viszont kiábrándító, hogy hitelbe kell magát verni az átlagembernek, mert nem tudnak a gyártók kitalálni valamit, amivel a vga piacról a bányászkártyák felé tudnák terelni a vevőket. :/
[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
2016. !
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Ahogy elnéztem a problémákat, ez nem szerencse kérdése, hanem azé, hogy:
- Ki mit használ és nem használ
- Kinek milyen a tűrésküszöbe a kisebb hülyeségekkel szemben
Egy markáns példa: ha a képernyő frissítését átállítottam 60Hz-ről 50Hz-re, akkor megbízhatóan rebootolt a gép. Ilyet nem mindenki csinál, aki nem, az ezzel nem találkozik.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Köszi a tesztet!
▂▃▃▅▅▇▇Megbízhatóságom 551 pozitív és 0 negatív..... ▇▇▅▅▃▃▂
Remek, de 2700u teszt sose lesz?
Próbáld meg, hogy AB-t lelövöd, elindítod a játékot, taskot váltasz majd újra AB-t. Én is találkoztam már ezzel a problémával pár Unity motoros indie játék alatt. BF1-gyel nincs tapasztalatom.
Én is pont ezzel szivok. Teljesen tiszta win 10 home telepitest követően mar a 4. adrenalinnal szivok. Foxi alatt Yt videok után beall a gpu 100%-ra. Visszaálltam chrome-ra. Minden rendben ott nem szorakozik, de , ha bárminemű terhelést kap a vga, jaték,film, aida gpgpu teszt, furmark, firestrike, vagy a restart vagy kijelentkezés segit csak. Fura mert feladatkezelőben 0% a gpu, de gpu-z,aida és még a wattman szerint is 100% on marad és a venti is 1000-1200 között mocorog a hofok pedig 45 körül alakul.Természetesen DDU-val & Ccleanerrel letakaritva rakosgattam fel a drivereket. Nem értem mi lehet, redditen is sokat foglalkoznak vele a forumon, virustol a legkülönbözöbb bugokig minden felmrült már csak a megoldás nem.
[ Szerkesztve ]
Ha valami notebookkal beesik, akkor biztosan...
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
Egyenlőre még nem találkoztam a jelenséggel, igaz nem próbáltam Firefoxot beizzítani Vega64-56 alatt.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
Sajna nem csak annál van gond, bármi ami terhelést ad a gpu-nak elég, hogy a terhelés megszűnését követően "beragadjon" 1300-on. Egyébként Sapphire Pulse rx 560 2gb. Előfordulhat, hogy hardverhiba?
Jó kérdés... csak adrenaline-nal csinálja?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
Eddig csak azokkal próbáltam, keresek majd valami régebbi, azaz adrenalin előtti legfrissebb kiadást.
Emlékeim szerint ez az utolsó még crimson : amd crimson 17.11.5
Leszedem, teszt, azt meglátjuk mit mocorog a gpu freki.
[ Szerkesztve ]
Az utolsó crimson a 17.11.4. Azt tedd fel, ott nincs ez az anomália.
"Let's agree to disagree!"
jaja, azaz. Leszedtem,de még nem tettem föl, ellenben már korábban lekaptam a 18.2.1 Feb1 és eddig hiba nélkül vett minden terhelés formát, mindenesetre kiváncsi leszek, ha meghülyül megy fel a crimson.
[ Szerkesztve ]
Egy ilyet teszt jól jönne a mai viszonyok között, így 2 év elteltével.
Mennyit gyorsít egy újabb VGA driver a játékokon?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
+1
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Érdekes olvasnivaló volt. Köszi srácok!
[ Szerkesztve ]
Array Technologies Incorporated
Esetleg akinek hasonlóan gond volt a beragadó órajel,magas idle fogyasztás, fölösleges melegedés és venti kergetés, annak úgy tűnik jó megoldás lehet a legújabb 18.2.1-es kiadás, nálam most minden oké.
Jó cikk volt köszi!
Szerintem a GeForce-oknál össze lehetne vonni a sima driver-rel az experience-t, sokkal korszerűbb lenne.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Mégis mitől lenne korszerűbb?
Üdv, pengwin
Miért jó, ha 4K-ban renderelt kép kerül ki azután a fullHD-s kijelzőre? Ha így számol a GPU, az elfedhet bizonyos képhibákat? Élesebbnek hathat a kép?
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
Élsimításnak jó. Nem lesznek olyan recések az élek.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Flip queue méretet Intelnél át lehet valahogy állítani 1-re?
Mert nem lenne két részre bontva a driver. A felülete, a gyorsasága a feature-jei,- fps monitorozás, video felvevés stb.- mind sokkal modernebbé tenné az egészet.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
... és azért valljuk be, a fő lényeg, hogy működik, de azért mai szemmel elég lassú a mostani NVCPUI, akár első indulás, akár a beállítások alkalmazása utáni várakozás, sőt van benne egy néhány "archaikus" kapcsoló, amiket enged billegtetni ide-oda, pedig egy részükről empirikusan tudjkuk, hogy az utóbbi 4-5 évben már semmit nem csinálnak, vagy akár a menü alján a leírásban is szerepel, hogy eleve csak olyan GPU-kkal működtek bármilyen szoftverben, amik felett ketyeg az óra, hogy kifutnak a támogatási időből (benne se lesznek az új inf file-okban az ID-k).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Szerintem pedig kár egy alacsonyszintű rendszerkomponenst összeláncolni felhasználói térben futó programokkal, rosszat tesz a stabilitásnak. Ha egybe is vonnák, az csak amolyan marketing dolog lenne, mert belül teljesen külön kéne tartani a két fajta komponenst. Olyan lenne ez, mint "a Windows 10 az utolsó Windows"-mantra... persze, csak közben már volt vagy három olyan frissítése, aminél teljesen újratelepítette a rendszert (vagyis ugyanúgy frissült a W10, mint amikor 8.1-ről vagy 7-ről frissített valaki). Vagyis van új rendszer, csak nem kötik az orrodra.
Meg hadd döntse el valaki, hogy kell-e neki az a sok bisz-basz a drivere mellé. Tudom, nem ebbe az irányba megyünk, de nekem pl. akkor se kéne semmi extra szolgáltatás alapértelmezésben a driverbe.
Üdv, pengwin