Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Gery15


Gery15
addikt

Fórumban megjelenős első hsz.

HyperX

(#2) szombatitomi


szombatitomi
aktív tag

Nem gondoltam volna róluk. :(

(#3) malwy


malwy
senior tag

Melyik is ez a bizonyos budapesti cég?

(#4) szombatitomi válasza malwy (#3) üzenetére


szombatitomi
aktív tag

iPon.

Én is rendeltem már tőlük sok mindent, a vásárlással ugyan nem volt gond, de garanciális ügyintézésre még (szerencsére) nem volt szükség. Remélem nem is lesz...

[ Szerkesztve ]

(#5) Gery15 válasza malwy (#3) üzenetére


Gery15
addikt

Ipon.

Jah Tomi megelőzött.

[ Szerkesztve ]

HyperX

(#6) Gergő_


Gergő_
őstag

ha emailen küldték hogy zúzódott az késő bánat nekik, hiszen a futártól átvették, ahogy nekünk kötelességünk csekkolni a terméket(saját érdekünkben), úgy nekik is(nem kötelező átvenni egy darab téglát) .utána már hiába sírnak és próbálnak szopatni, kérd hogy azonnal cseréljék ki!

(#7) Gery15 válasza Gergő_ (#6) üzenetére


Gery15
addikt

Értem.
De most tesztelik de mi a lóf***t mikor 1mb/sec ír akkor mi tart eddig. ???

Pénteken megírom nekik. :K

[ Szerkesztve ]

HyperX

(#8) szombatitomi válasza Gergő_ (#6) üzenetére


szombatitomi
aktív tag

Jaja, pontosan.
De amúgy meg azt nem értem, hogy hogy sérlühetett meg a buborékos fóliában? :F Mikor tisztán láttam a becsomagolás előtt, hogy semmi külső fizikai baja nem volt.

(#9) Gergő_ válasza szombatitomi (#8) üzenetére


Gergő_
őstag

a futár vagy a postás oda&@&ta valamihez vagy leejtették a szervizben, nincs kedvük kicserélni :D, de ez már nemGery problémája.

(#10) Gery15 válasza szombatitomi (#8) üzenetére


Gery15
addikt

Úgy csomagoltam be, ahogy kérték.

Gergő_:nagyon remélem

[ Szerkesztve ]

HyperX

(#11) No-kia válasza Gery15 (#7) üzenetére


No-kia
őstag

épp ez az, mire ezzel a sebességgel tele írják, meg letörlik , meg megformázzák, az sok idő xDxD, egyébként nekem még smemi bajom nem volt a céggel, igaz garis ügyemse , csak vásárlás

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#12) Gery15 válasza No-kia (#11) üzenetére


Gery15
addikt

Hát ezaz.

Nekem se volt eddig nem egy gépet raktam már innen össze vagy raktunk. Legutóbbi rendelésem nem egy olcsó monitor volt.

[ Szerkesztve ]

HyperX

(#13) szombatitomi válasza No-kia (#11) üzenetére


szombatitomi
aktív tag

Na persze. :P Mert nem ám megállapítják, még tele is kell írniuk. Imádkozzunk együtt, hogy ne is legyen garis ügyünk.

Amúgy meg egy másik, szintén budapesti cég 5x(!) cserélte ki a winyómat, szó nélkül.

(#14) Gergő_


Gergő_
őstag

kicsit kómásan olvastam elsőre..
tehát már régen letelt a 15 munkanap! követeld a cserét akár az árát is kérheted(bár nem fogják visszaadni) ne üljenek már rajta.
esetleg írj az ipon topikba, hátha találtok megoldást.

(#15) Gery15 válasza Gergő_ (#14) üzenetére


Gery15
addikt

Okés. :R

HyperX

(#16) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Nekem éppen fordítva történt az ügyintézés menete, igaz nem HDD volt a beteg. Kevesebb mint egy nap telt el a bejelentés és az új termék között.

(#17) Gery15 válasza Kolondrum (#16) üzenetére


Gery15
addikt

Az jó.

HyperX

(#18) kmisi99 válasza Gery15 (#15) üzenetére


kmisi99
addikt

Nekem két garis ügyem volt mind kettő jól ment. :DDD

(#19) keIdor válasza szombatitomi (#4) üzenetére


keIdor
titán

iPon híres a "jó" garanciáiról... sejtettem. :U

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#20) Gery15 válasza kmisi99 (#18) üzenetére


Gery15
addikt

HDD-k?

HyperX

(#21) szombatitomi válasza keIdor (#19) üzenetére


szombatitomi
aktív tag

Neked is volt már dolgod velük?

(#22) Gery15


Gery15
addikt

Hopppá.
Most jött az email hogy, két nap és jön a vinyó. :C :C
Hamarabb kellet volna ezt a bejegyzést megírni? :U

[ Szerkesztve ]

HyperX

(#23) szombatitomi válasza Gery15 (#22) üzenetére


szombatitomi
aktív tag

Na azért. ;) Jó sokáig tartott letesztelni...

(#24) Gery15 válasza szombatitomi (#23) üzenetére


Gery15
addikt

De tudod miért? :DDD
Amit No-kia írt #11hsz.-ba. :D

HyperX

(#25) No-kia válasza Gery15 (#24) üzenetére


No-kia
őstag

xD epic fail, asszem elmek lottózni

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#26) Gery15 válasza No-kia (#25) üzenetére


Gery15
addikt

A nyereményed fele az enyém. :D :D

[ Szerkesztve ]

HyperX

(#27) kmisi99 válasza Gery15 (#20) üzenetére


kmisi99
addikt

Neeem az első egy egyszerű elkeverés :DDD A második ugyan nem garancia hanem 8 napon belüli elállás de simán visszavették úgy hogy véletlen a csavarmenet köröl lejött a festék!

(#28) Gery15 válasza kmisi99 (#27) üzenetére


Gery15
addikt

Értem. ;)

HyperX

(#29) r.roli007 válasza Gergő_ (#6) üzenetére


r.roli007
csendes tag

Sziasztok!

Sajnos ez nem igaz, hogy nem nézzük meg átvételkor, csak nekünk muszály átvenni sérülten is mivel mi vagyunk a szállítás költségviselői és mi kérjük le a csomagokat. Szóval nincs lehetőségünk megtagadni az átvételt. Így az ügyfél kötelessége a megfelelő csomagolásról gondoskodni. - Teszem hozzá egy buborékos zacskó nem megfelelő csomagolás egy nehéz sérülékeny vinyónak. Lásd képek. -
Másfelől a csomagok kamera előtt vannak kibontva így amennyiben valaki azt állítja, hogy mi ejtettük le abban az esetben vissza lehet az nézni.

És, hogy még is kicseréljük....? Mert tényleg jó a garanciánk. :)

Az internet egy anonim dühöngő

(#30) mexicanraven


mexicanraven
aktív tag

A lényeg, hogy cserélik!:)

mod: ugyanezt a típust fogod kapni?

[ Szerkesztve ]

when the sun shines, we'll shine together

(#31) szombatitomi válasza r.roli007 (#29) üzenetére


szombatitomi
aktív tag

Egy merevlemez a maga <0,5kg-jával szerintem nem mondható nehéznek. És hogy a buborékos csomagolás nem megfelelő? Akkor a vevő miért olyanban kapja a terméket? :U Nem azt állították itt, hogy a csomagot a webáruház dolgozói ejtették el, de a merevlemez a futárnak történő átadáskor még sérülésmentes volt, így ha a futár megfelelően kezelte a csomagokat, akkor túl sok lehetőség nem marad.

Persze, ezt bizonyítani sem mi, sem a webáruház dolgozói nem tudják, így valóban dícséretes a garanciális csere.

[ Szerkesztve ]

(#32) r.roli007 válasza szombatitomi (#31) üzenetére


r.roli007
csendes tag

Ezért írtam, hogy vannak kamerák. Szóval mi tudjuk bizonyítani, hogy nem mi ejtettük le. :)

A DHL dolgozóit viszont sajnos nem tudjuk figyelni, hogy "megfelelően" kezeljék a csomagokat. Ezért kell ügyelni a csomagolásra.
És méretéhez képest igen is nehéznek számít. Ha véletlenül elejtené a futár azért van rendesen húzása ezt te is beláthatod.

Ha te tényleg olyanban kaptad akkor elnézést kérünk, biztos valemelyik új kolléga csomagolta. Rá is koppintunk majd a fejére. :)

Az internet egy anonim dühöngő

(#33) szombatitomi válasza r.roli007 (#32) üzenetére


szombatitomi
aktív tag

Igen, a futárszolgálatra értettem a bizonyíthatóság lehetetlenségét. :)

Amit utoljára kaptam merevlemezt, azt antisztatikus zacskó+buborékcsomagolásban küldték, (mint amit a Sapphire kártyái is kapnak) szerintem az megfelelő csomagolás, de így a visszajuttatásra is alkalmas. Személy szerint én így biztonságosabbnak látom, mint az anti. zacskó+műanyag doboz. :K

(#34) mexicanraven válasza r.roli007 (#32) üzenetére


mexicanraven
aktív tag

Mondjuk arra kíváncsi lennék, ha egy esetleges bizonyítást kérne a tulaj, valóban meglenne-e az a videó és ténylegesen megnézhetné-e... Persze a te válaszod igen lesz, de volt már ellenpélda bőven az ilyen "biztonsági videó" jellegű esetekben!

when the sun shines, we'll shine together

(#35) r.roli007 válasza mexicanraven (#34) üzenetére


r.roli007
csendes tag

Mivel ezek mind az ügyfél mind a mi érdekünket védheti természetesen nagyon indolkolt és vitás esetben kérhető. Sokszor mi szoktuk ezek visszanézézését kérni. Nálunk volt már rá precedens nem egyszer.
De mivel itt rendeződni látszik a dolog így szerencsére erre nem lesz szükség.

Az internet egy anonim dühöngő

(#36) No-kia válasza r.roli007 (#32) üzenetére


No-kia
őstag

én eddig ha csak magában rendeltem vinyót, akkor a müanyag dobozában és hungarocelben kaptam.. sztem ez megfelelő csomagolás( iponnál is, máshol is)

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#37) Gery15 válasza r.roli007 (#35) üzenetére


Gery15
addikt

Hello.
Én úgy küldtem vissza a vinyót ahogy kaptam és ezt le is írtam az Iponnak műanyag kis doboz és azt egy bubis zacsiba szóval csak szállításnál történhetett vele valami ugyanis gépbe nem volt.
De az a lényeg hogy kicserélik. ;)

HyperX

(#38) Gery15 válasza mexicanraven (#34) üzenetére


Gery15
addikt

Igen ugyan olyat.

HyperX

(#39) Gergő_ válasza r.roli007 (#29) üzenetére


Gergő_
őstag

Köszi a korrekt választ! Ez is érthető, rá kell verni a DHL-re. Nekem sincsen jó tapasztalatom velük! :(
Természetesen nem állítottam tényszerűen hogy ejtetettéket le, csupán csak ezeket a változatok tudom elképzelni, ha Gery makulátlanul adta fel.

(#40) Gery15 válasza Gergő_ (#39) üzenetére


Gery15
addikt

Mondom gépbe nem is volt. Csak asztalon volt használva.

HyperX

(#41) Kolondrum válasza r.roli007 (#29) üzenetére


Kolondrum
félisten

Én bubis zacsiban kaptam noti HDD-t. Futárral hozattam ki. Azt már nem tudom h tőletek e vagy a PCX-től, de a külleméről annyit, hogy 3 réteg bubus zacsiban volt + a gyári az = a nullával. Mint egy labda olyan volt. Mai napig megy. Baj esetén ebben a "labdában" vittem volna vissza.

(#42) JetiRulez


JetiRulez
őstag

Érdekes. Az iPonban még nem vásároltam, mert szerintem a PCX-nek sokkal jobb árai vannak és meg vagyok elégedve velük. A garanciális szolgáltatásukat azonban még nem kellett igénybe venni. Panaszt még nem hallottam felőlük. Majd írok, ha valami nem fog stimmelni a következő nagyobb rendelésnél.

"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."

(#43) Sish válasza Gergő_ (#39) üzenetére


Sish
tag

Az én ügyemet meg a GLS-re akarták ráfogni még 2 éve mivel egy üres videokártyás dobozt kaptam vissza gariból... :U Aztán minden játszott ebben a történetben. Felajánlották hogy fizessem ki a felét és küldenek egy újat, ezt természetesen elutasítottam. Kb egy hónap szenvedés és vitázás után végül kaptam ingyen egy másikat. Csak sajnos nekem egy elég szar, javíthatatlan gondom volt amúgy a karival amit csak játékkal lehet kimutatni és ez már alapból megnehezítette az egész garanciális ügyintézést. Írtam így én is fórumra stb és úgy érzem ez sokat is használt mivel most már köztudott hogy iponos dolgozók is vannak az ipon fórumon itt a ph-n. Természetesen sosem tudtam meg hogy mi lett a régi kártyámmal persze nem is nagyon érdekelt már akkor mert pöppet fel volt b@szva az agyam. Mindenesetre HUNrépa volt az aki diszkréten és segítőkészen kezelte az ügyemet még ha olykor nem is olyan ajánlatokat tett amiket elvártam, de sztem ez érthető mivel neki is muszáj a főnökei elvárásait teljesíteni.

Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket!

(#44) lorenzen válasza Kolondrum (#41) üzenetére


lorenzen
aktív tag

Tavaly majdnem belefutottam egy 2.5" Hitachi merevlemez garanciás javíttatásába.
Eredetileg egy külső USB tokban volt. Maga a tok megsérült, de merevlemez nélkül. A rendes garanciás út járhatatlan.
Akkor néztem utána, hogyan kell a gyártónak visszaküldeni, a közvetlen garancia miatt.
Szerencsére a merevlemeznek csak szoftveres baja volt, azóta is kiválóan üzemel.
Az elfogadható csomagolás.
A elfogadhatatlan csomagolás.

Adj vért, életet adsz!! (Az aláírás, a vámpírok támogatásával jöhetett létre.)

(#45) Gery15 válasza lorenzen (#44) üzenetére


Gery15
addikt

Hát igen, de nekem csak egy bubis zacsiba csomagolva küldték.
De akkor ezek szerint a csere vinyó se volt megfelelően becsomagolva.

HyperX

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.