Fórumban megjelenős első hsz.
HyperX
Nem gondoltam volna róluk.
Melyik is ez a bizonyos budapesti cég?
iPon.
Én is rendeltem már tőlük sok mindent, a vásárlással ugyan nem volt gond, de garanciális ügyintézésre még (szerencsére) nem volt szükség. Remélem nem is lesz...
[ Szerkesztve ]
Ipon.
Jah Tomi megelőzött.
[ Szerkesztve ]
HyperX
ha emailen küldték hogy zúzódott az késő bánat nekik, hiszen a futártól átvették, ahogy nekünk kötelességünk csekkolni a terméket(saját érdekünkben), úgy nekik is(nem kötelező átvenni egy darab téglát) .utána már hiába sírnak és próbálnak szopatni, kérd hogy azonnal cseréljék ki!
Értem.
De most tesztelik de mi a lóf***t mikor 1mb/sec ír akkor mi tart eddig. ???
Pénteken megírom nekik.
[ Szerkesztve ]
HyperX
Jaja, pontosan.
De amúgy meg azt nem értem, hogy hogy sérlühetett meg a buborékos fóliában? Mikor tisztán láttam a becsomagolás előtt, hogy semmi külső fizikai baja nem volt.
a futár vagy a postás oda&@&ta valamihez vagy leejtették a szervizben, nincs kedvük kicserélni , de ez már nemGery problémája.
Úgy csomagoltam be, ahogy kérték.
Gergő_:nagyon remélem
[ Szerkesztve ]
HyperX
épp ez az, mire ezzel a sebességgel tele írják, meg letörlik , meg megformázzák, az sok idő xDxD, egyébként nekem még smemi bajom nem volt a céggel, igaz garis ügyemse , csak vásárlás
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Hát ezaz.
Nekem se volt eddig nem egy gépet raktam már innen össze vagy raktunk. Legutóbbi rendelésem nem egy olcsó monitor volt.
[ Szerkesztve ]
HyperX
Na persze. Mert nem ám megállapítják, még tele is kell írniuk. Imádkozzunk együtt, hogy ne is legyen garis ügyünk.
Amúgy meg egy másik, szintén budapesti cég 5x(!) cserélte ki a winyómat, szó nélkül.
kicsit kómásan olvastam elsőre..
tehát már régen letelt a 15 munkanap! követeld a cserét akár az árát is kérheted(bár nem fogják visszaadni) ne üljenek már rajta.
esetleg írj az ipon topikba, hátha találtok megoldást.
Okés.
HyperX
Nekem éppen fordítva történt az ügyintézés menete, igaz nem HDD volt a beteg. Kevesebb mint egy nap telt el a bejelentés és az új termék között.
Az jó.
HyperX
Nekem két garis ügyem volt mind kettő jól ment.
iPon híres a "jó" garanciáiról... sejtettem.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
HDD-k?
HyperX
Neked is volt már dolgod velük?
Hopppá.
Most jött az email hogy, két nap és jön a vinyó.
Hamarabb kellet volna ezt a bejegyzést megírni?
[ Szerkesztve ]
HyperX
Na azért. Jó sokáig tartott letesztelni...
De tudod miért?
Amit No-kia írt #11hsz.-ba.
HyperX
xD epic fail, asszem elmek lottózni
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
A nyereményed fele az enyém.
[ Szerkesztve ]
HyperX
Neeem az első egy egyszerű elkeverés A második ugyan nem garancia hanem 8 napon belüli elállás de simán visszavették úgy hogy véletlen a csavarmenet köröl lejött a festék!
Értem.
HyperX
Sziasztok!
Sajnos ez nem igaz, hogy nem nézzük meg átvételkor, csak nekünk muszály átvenni sérülten is mivel mi vagyunk a szállítás költségviselői és mi kérjük le a csomagokat. Szóval nincs lehetőségünk megtagadni az átvételt. Így az ügyfél kötelessége a megfelelő csomagolásról gondoskodni. - Teszem hozzá egy buborékos zacskó nem megfelelő csomagolás egy nehéz sérülékeny vinyónak. Lásd képek. -
Másfelől a csomagok kamera előtt vannak kibontva így amennyiben valaki azt állítja, hogy mi ejtettük le abban az esetben vissza lehet az nézni.
És, hogy még is kicseréljük....? Mert tényleg jó a garanciánk.
Az internet egy anonim dühöngő
A lényeg, hogy cserélik!
mod: ugyanezt a típust fogod kapni?
[ Szerkesztve ]
when the sun shines, we'll shine together
Egy merevlemez a maga <0,5kg-jával szerintem nem mondható nehéznek. És hogy a buborékos csomagolás nem megfelelő? Akkor a vevő miért olyanban kapja a terméket? Nem azt állították itt, hogy a csomagot a webáruház dolgozói ejtették el, de a merevlemez a futárnak történő átadáskor még sérülésmentes volt, így ha a futár megfelelően kezelte a csomagokat, akkor túl sok lehetőség nem marad.
Persze, ezt bizonyítani sem mi, sem a webáruház dolgozói nem tudják, így valóban dícséretes a garanciális csere.
[ Szerkesztve ]
Ezért írtam, hogy vannak kamerák. Szóval mi tudjuk bizonyítani, hogy nem mi ejtettük le.
A DHL dolgozóit viszont sajnos nem tudjuk figyelni, hogy "megfelelően" kezeljék a csomagokat. Ezért kell ügyelni a csomagolásra.
És méretéhez képest igen is nehéznek számít. Ha véletlenül elejtené a futár azért van rendesen húzása ezt te is beláthatod.
Ha te tényleg olyanban kaptad akkor elnézést kérünk, biztos valemelyik új kolléga csomagolta. Rá is koppintunk majd a fejére.
Az internet egy anonim dühöngő
Igen, a futárszolgálatra értettem a bizonyíthatóság lehetetlenségét.
Amit utoljára kaptam merevlemezt, azt antisztatikus zacskó+buborékcsomagolásban küldték, (mint amit a Sapphire kártyái is kapnak) szerintem az megfelelő csomagolás, de így a visszajuttatásra is alkalmas. Személy szerint én így biztonságosabbnak látom, mint az anti. zacskó+műanyag doboz.
Mondjuk arra kíváncsi lennék, ha egy esetleges bizonyítást kérne a tulaj, valóban meglenne-e az a videó és ténylegesen megnézhetné-e... Persze a te válaszod igen lesz, de volt már ellenpélda bőven az ilyen "biztonsági videó" jellegű esetekben!
when the sun shines, we'll shine together
Mivel ezek mind az ügyfél mind a mi érdekünket védheti természetesen nagyon indolkolt és vitás esetben kérhető. Sokszor mi szoktuk ezek visszanézézését kérni. Nálunk volt már rá precedens nem egyszer.
De mivel itt rendeződni látszik a dolog így szerencsére erre nem lesz szükség.
Az internet egy anonim dühöngő
én eddig ha csak magában rendeltem vinyót, akkor a müanyag dobozában és hungarocelben kaptam.. sztem ez megfelelő csomagolás( iponnál is, máshol is)
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Hello.
Én úgy küldtem vissza a vinyót ahogy kaptam és ezt le is írtam az Iponnak műanyag kis doboz és azt egy bubis zacsiba szóval csak szállításnál történhetett vele valami ugyanis gépbe nem volt.
De az a lényeg hogy kicserélik.
HyperX
Igen ugyan olyat.
HyperX
Köszi a korrekt választ! Ez is érthető, rá kell verni a DHL-re. Nekem sincsen jó tapasztalatom velük!
Természetesen nem állítottam tényszerűen hogy ejtetettéket le, csupán csak ezeket a változatok tudom elképzelni, ha Gery makulátlanul adta fel.
Mondom gépbe nem is volt. Csak asztalon volt használva.
HyperX
Én bubis zacsiban kaptam noti HDD-t. Futárral hozattam ki. Azt már nem tudom h tőletek e vagy a PCX-től, de a külleméről annyit, hogy 3 réteg bubus zacsiban volt + a gyári az = a nullával. Mint egy labda olyan volt. Mai napig megy. Baj esetén ebben a "labdában" vittem volna vissza.
Érdekes. Az iPonban még nem vásároltam, mert szerintem a PCX-nek sokkal jobb árai vannak és meg vagyok elégedve velük. A garanciális szolgáltatásukat azonban még nem kellett igénybe venni. Panaszt még nem hallottam felőlük. Majd írok, ha valami nem fog stimmelni a következő nagyobb rendelésnél.
"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
Az én ügyemet meg a GLS-re akarták ráfogni még 2 éve mivel egy üres videokártyás dobozt kaptam vissza gariból... Aztán minden játszott ebben a történetben. Felajánlották hogy fizessem ki a felét és küldenek egy újat, ezt természetesen elutasítottam. Kb egy hónap szenvedés és vitázás után végül kaptam ingyen egy másikat. Csak sajnos nekem egy elég szar, javíthatatlan gondom volt amúgy a karival amit csak játékkal lehet kimutatni és ez már alapból megnehezítette az egész garanciális ügyintézést. Írtam így én is fórumra stb és úgy érzem ez sokat is használt mivel most már köztudott hogy iponos dolgozók is vannak az ipon fórumon itt a ph-n. Természetesen sosem tudtam meg hogy mi lett a régi kártyámmal persze nem is nagyon érdekelt már akkor mert pöppet fel volt b@szva az agyam. Mindenesetre HUNrépa volt az aki diszkréten és segítőkészen kezelte az ügyemet még ha olykor nem is olyan ajánlatokat tett amiket elvártam, de sztem ez érthető mivel neki is muszáj a főnökei elvárásait teljesíteni.
Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket!
Tavaly majdnem belefutottam egy 2.5" Hitachi merevlemez garanciás javíttatásába.
Eredetileg egy külső USB tokban volt. Maga a tok megsérült, de merevlemez nélkül. A rendes garanciás út járhatatlan.
Akkor néztem utána, hogyan kell a gyártónak visszaküldeni, a közvetlen garancia miatt.
Szerencsére a merevlemeznek csak szoftveres baja volt, azóta is kiválóan üzemel.
Az elfogadható csomagolás.
A elfogadhatatlan csomagolás.
Adj vért, életet adsz!! (Az aláírás, a vámpírok támogatásával jöhetett létre.)
bejegyzés Nem ezt vártam.