2019. április 24., szerda

Gyorskeresés

Nem ezt vártam.

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Nem ezt vártam. :(

Nem ezt vártam egy bizonyos Budapesti cégtől.
Vettem 2010.05.18. egy Samsung 1TB vinyót ami meghibásodott (7xx badsector illetve 5 felület hiba).
Visszaküldtem gariba jún. 15. azonban kaptam egy email-t, hogy átvették viszont „Sarka ütött, zúzódott. Fotó készült” erre én akkor kérném a fotót, elküldték. kép
Erre én „Akkor ez szállítás alatt történhetett. Ugyanis itthon sérülés mentes volt és úgy lett becsomagolva, ahogy kérték”. Jelezném, hogy gépbe nem volt még betéve csak asztalon ment addig, amíg kimentettem a cucaim és utána bent csücsült a dobozába. Teltek múltak a napok rá kérdeztem, hogy mi van vele (jún. 21. ) válasz: A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben, amennyiben hibásnak találják, akkor javítják, illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni. Felfogtam megint csak teltek múltak a napok és 30. megint írtam email-t hogy ma van, oda 15 napja mi van vele? Válasz: „A terméket a következő héten várjuk mi is” mondom, ok még tudok várni egy kicsit. 2 napja 07. írtam, hogy: „Jó lenne sürgetni a dolgot, mert, elég fontos lenne. 20 napja van oda a HDD-m. Nem ezt vártam egy ilyen cégtől.” Válasz: Mi 15 munkanapra vállaljuk az ügyintézést, ahogy meglesz értesíteni, fogjuk, sajnos a tesztek ennyi időt vesznek igénybe.” Ennyi idő vesznek igénybe akkor miért 15 napot írtak először?

Kérdezem én tőletek ilyenkor mi a teendő? Várni?? Mert abból már nagyon elegem van.

Bocs a helyesírásért kicsit felhúztam magam megint. :(((

UPDATE: 2010.07.08. Befejeződött a tesztelés. Kicserélik. :))

UPDATE: Ma jött meg a csere vinyó.

Hozzászólások

(#1) Gery15


Gery15
(PH! addikt)

Fórumban megjelenős első hsz.

HyperX

(#2) szombatitomi


szombatitomi
(senior tag)

Nem gondoltam volna róluk. :(

(#3) malwy


malwy
(senior tag)

Melyik is ez a bizonyos budapesti cég?

(#4) szombatitomi válasza malwy (#3) üzenetére


szombatitomi
(senior tag)

iPon.

Én is rendeltem már tőlük sok mindent, a vásárlással ugyan nem volt gond, de garanciális ügyintézésre még (szerencsére) nem volt szükség. Remélem nem is lesz...

[ Szerkesztve ]

(#5) Gery15 válasza malwy (#3) üzenetére


Gery15
(PH! addikt)

Ipon.

Jah Tomi megelőzött.

[ Szerkesztve ]

HyperX

(#6) Gergő_


Gergő_
(őstag)

ha emailen küldték hogy zúzódott az késő bánat nekik, hiszen a futártól átvették, ahogy nekünk kötelességünk csekkolni a terméket(saját érdekünkben), úgy nekik is(nem kötelező átvenni egy darab téglát) .utána már hiába sírnak és próbálnak szopatni, kérd hogy azonnal cseréljék ki!

(#7) Gery15 válasza Gergő_ (#6) üzenetére


Gery15
(PH! addikt)

Értem.
De most tesztelik de mi a lóf***t mikor 1mb/sec ír akkor mi tart eddig. ???

Pénteken megírom nekik. :K

[ Szerkesztve ]

HyperX

(#8) szombatitomi válasza Gergő_ (#6) üzenetére


szombatitomi
(senior tag)

Jaja, pontosan.
De amúgy meg azt nem értem, hogy hogy sérlühetett meg a buborékos fóliában? :F Mikor tisztán láttam a becsomagolás előtt, hogy semmi külső fizikai baja nem volt.

(#9) Gergő_ válasza szombatitomi (#8) üzenetére


Gergő_
(őstag)

a futár vagy a postás oda&@&ta valamihez vagy leejtették a szervizben, nincs kedvük kicserélni :D, de ez már nemGery problémája.

(#10) Gery15 válasza szombatitomi (#8) üzenetére


Gery15
(PH! addikt)

Úgy csomagoltam be, ahogy kérték.

Gergő_:nagyon remélem

[ Szerkesztve ]

HyperX

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.