Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9) finest válasza bitpork (#7) üzenetére


finest
őstag

Nincs szulok sora. Minden kozoktatasi intezmenyrol beszelunk, kozep es szakiskolakrol is, ahova jellemzoen nem raketatudosok gyerekei jarnak. Es az sem jellemzo, h tomegevel keresnek a tanarokat. Konnyen nyerheto egyebirant info a szulok tekinteteben az adott iskolak kompetencia meresen vizsgalt CSH indexebol ( csaladi hatter). Nincs itt prekoncepcio. Reszletek az OH altal az altalanos iskolak szamara javasolt szuloi interjuhoz es kerdoivhez:
Az intézményi önértékelés során a szülők képviselőivel készített interjú javasolt kérdései – Mi volt a döntő szempont, amikor ezt az intézményt választotta a gyermeke számára? – Az iskola megfelel-e az előzetes elvárásainak? – Ön szerint az intézményben mekkora hangsúlyt kap a nevelés? – Milyen az oktató munka színvonala az Ön megítélése szerint? – Milyen felzárkóztató, fejlesztő foglalkozások működnek az intézményben? – Az intézményben működő tehetségfejlesztésnek milyen módjairól tud? – Milyen tanórán kívüli foglalkozásokon vesz részt a gyermeke? – Az intézmény bevonja-e a szülőket a közösség életébe, az intézményi hagyományok ápolásába? Ha igen, milyen formában teszi ezt (jótékonysági vásár, bál stb.)? – Ajánlaná-e az intézményt mások számára?
2. számú melléklet: Szülői kérdőív a pedagógus önértékeléséhez 13 Kérjük, gondolja végig és értékelje azt, hogy a felsorolt állítások közül melyik milyen mértékben igaz. A legördülő menü segítségével válassza a véleményét tükröző értéket 0 és 5 között, ahol: 5 = teljesen egyetért 4 = többségében így van 3 = általában igaz 2 = többnyire nincs így 1 = egyáltalán nem ért egyet 0 = nincs információja. A „0” megjelölést a kérdőív számított átlagába nem számítjuk bele! 1. Lehetőségeket biztosít gyermekemnek a tehetsége kibontakoztatásában. 2. Előre tájékoztatja a szülőket és a tanulókat az éves és a rövidebb távú célokról, feladatokról, elvárásokról. 3. Gyermekem otthoni tanulását is segíti. 4. A házi feladatokat, a gyermekem munkáit rendszeresen ellenőrzi. 5. A szülőkkel való kommunikációját a kölcsönös megbecsülés, együttműködésre való törekvés, más véleményének tiszteletben tartása jellemzi. 6. Szervez vonzó, tanórán kívüli programokat a gyermekek számára. 7. Értékelése, visszajelzései rendszeresek, aktuálisak és segítőek.. 8. Fogadóórán informatív és gyermekem fejlődése szempontjából hasznos tanácsokat ad. 9. Szülői kérdésre időben és pontosan reagál. 10. Segítségért fordulhatok hozzá nevelési problémákkal. 11. Önálló ismeretszerzésre ösztönzi diákjait. 12. Felismeri a tanuló problémáit, tanulási nehézségeit és képes segítséget nyújtani. 13. A tanulók bizalommal fordulhatnak hozzá. 14. Gyermekem hosszabb hiányzása esetén lehetőség szerint ad időt és segítséget a felzárkózásához.

[ Szerkesztve ]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.