Úgy érzem ez jóra sikeredett, de még hátra van az idő próbája is, mint minden multiplayer játéknál. Ha nyáron is lesz aktív player base, akkor szerintem én akkor fogok beruházni rá.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
Úgy érzem ez jóra sikeredett, de még hátra van az idő próbája is, mint minden multiplayer játéknál. Ha nyáron is lesz aktív player base, akkor szerintem én akkor fogok beruházni rá.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
élvonalbeli grafika és animációk;
Ultrára húzva gyakran csak nézelődök, mert tényleg kiemelkedően szép lett a játék.
Az igaz, hogy a Single része, nem sok vizet zavar, de nem teljesen jellegtelen, ahogy értékelted.
Lehet multira felszerelést szerezni, ez pedig nem olyan rossz dolog.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Igaz, jó pár dolgot ad a single rész.
+ némi gyakorlatot is az "art of battle" rendszerhez.
Pláne legnehezebb fokozaton.
De inkább a "cuccos" a lényeg, amit ki lehet nyerni.
Ezért nem teljesen érdemtelen, azt is megcsinálni.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
30 percet néztem belőle twitchen. Ez most kimarad nekem...
A béta alatt rájöttem, ez nem az én stílusom, viszont a játék eléggé kidolgozott és már a béta is gyönyörűen nézett ki, az optimalizáltság sem volt rossz.
Ubi előtt le viszont a kalappal, hogy az előző pár év aljas húzásai után tényleg próbálnak egyedi játékokat is csinálni, mint ez, vagy pl a siege.
Remélem, mostmár véglegesen összekapják magukat.
[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
Egyáltalán nem érdekelt ez a játék, de most, a teszt hatására megnéztem ezt a videót, és vannak benne dolgok, amik vonzanak; mégis, úgy vagyok vele én is, hogy összességében "ez nem az én stílusom".
Nálam még mindig az AC Syndicate marad első helyen ami ezt az engine-t használja, az valahogy sokkal szebb összhatást ad, ellenben optimalizálásban ez sokkal jobban sikerült. Én csak a bétát próbáltam, de akkor a rendes kiadás csak nem lesz rosszabb ilyen tekintetben.
[ Szerkesztve ]
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
Jó lett a teszt! Egyetértek. Viszont PC-n mintha nem mindig azt csinálta volna a karakterem, mint amit én szerettem volna.
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
Le a kalappal az Ubi előtt, hogy több fronton is támad, a WD2 is egészen meglepett hogy mennyire szép és használható a világ, DE amennyivel szebb a grafika, annyival gyengébb a tartalom.
Szerintem ha az erőforrásokat 1-2 nagy címre koncentrálták volna, a GTA-nak is a nyomába érhettek volna.
De lehet, hogy ez a jó irány, keresik az új utakat... Nem féltem őket, Splinter Cell, Far Cry (Primal b@sz.tt nagy volt), Division bizonyította, hogy van helyük a piacon.
A GR Wild lands komoly vízválasztó lesz, ha bugosan adják ki megy a süllyesztőbe mint a Mafia 3 egész 1/3.
Division nem az eltt aminek lennie kellett volna, a koncepció igazán jó volt, csak a hozzáállásuk miatt jutott oda az a játék ahova.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
Hát én továbbra sem lettem meggyőzve, hogy ez kell nekem, majd talán pár év múlva egy jó nagy akcióban.
Pedig 1-2 ismerős nagyon dicséri a Divisiont.
Uborkanak a latvannyal nem volt gondja igazabol
sosem. De megint nem tudtak szintet lepni szerver szinten. Ismet sikerult. 6honap es ures szerverek lesznek, pedig ideje lenne mar ezen javitani. FC3 nal elment az osszes Uborka multitol a kedvem.
laceszgamer: Tobb volt az igeret, mint amit sikerult megvalositani. . Bugyuta lett a jatek szamomra, a varosba a hazak helyett olcsobb lett volna, keriteseket rajzolni, pont annyi funkciojai vannak az epuletekenek
[ Szerkesztve ]
Fun fact, hogyha jól tudom akkor itt nincsenek dedikált szerverek, hanem p2p mennek a meccsek.
Valahogy nekem sem jön be pedig egyben van...
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
nekem egyre jobban tetszik, minél több videót nézek róla
Bétát próbáltam de nagyon nem fekszik nekem ez az irányítás.
PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256
Ettől sem lett jobb És ha így sem jobb akkor valamit csak nem tudnak még mindig megoldani. Leginkább azt, hogy rendesen futtatható multiplayer játékuk legyen. Nah nem mintha többiek csodákat művelnének, de ez ubinál lényegesen jobbak, hálózati megoldástól függetlenül.
Pontosan.
Live-Die-Respawn
Ez egy picit bonyolultabb, de egyedi hálózati rendszere van, nem tömény p2p. Siege-nek jönnek a dedikált szerók, leak szerint Divisionhöz is(lehet nem, ezek hetente változtatják a prioritásukat), akkor itt sem ártana idővel.
Amúgy spéci ingame patchrendszerük van, ami játékon belül patchel, nem kell hozzá kliens patch certification elvileg.
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
Néztem róla rengeteg videót, de még mindig ott tartok, hogy ez most mi?
Annyira unalmas a játékmenet, hogy már szörnyű.
Nem azert toroltuk a postodat, hogy ujra beird a trollkodasod
Ma vettem meg a játékot, imádom. Csak okosan kell játszani és akkor a csapatos multi meccsek (Skirmish, Elimination, Domination) is vannak annyira élvezetesek, mint a duelek - amiben eddig veretlen vagyok
Csapatos meccsek elején arra kell ügyelni, hogy törekedjünk a duelezésre még ott is: ha egy csapattárson két ellenfél van, neki kell menni az egyiknek eldobással vagy heavy attackkal, jobb ötlet híján kénytelen kesz veled foglalkozni. Ha épp duelezel valakivel és beugrik egy hívatlan vendég, disengage vetődéssel és sprint elfele a társaidig. Egyedül sosem szabad kóricálni, maximum objective-ig és vissza. 2vs1 felállások se lehetetlenek, hybrid osztályok és a knight heavy (Conqueror) kiválóan alkalmasak erre, utóbbi nyert meg nekünk egy 1300-1200-ra duzzadt skirmisht (1000 pont után sudden death van), mert nem bírt el vele a két megmaradt vanguard.
Megérte a pénzét.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Szerintem nagyon jó lett a single rész. Féltem tőle mert nem tudtam pontosan mit kapok majd, de végül nagyon kellemes csalódás volt.