Gondolom Te sem gondoltad komolyan (félek mégis), hogy egy piackutató cég annyit csinál, hogy 3 havonta kinyög magából egy 5 soros jelentést, amiben az áll, amit a hír leközölt.
Valószínű, hogy ez egy terjedelmesebb tanulmány, számokkal alátámasztva, a minta kiválasztásának indoklása, a minta reprezentatív mivoltának magyarázata, "bizonyítása" a számértékek összesítése, következtetések levonása, számszerűsítése. És nem csak annyi a végkövetkeztetés, hogy "160% csá". Ez csak egy kis infómorzsa, amit kiragadtak egy cikkben. És szerinted a kérdőívet ki állította össze, milyen szempontok alapján, hogy történt a felmérés, hogy történt az értékelés? Milyen kérdések voltak benne, miért? Milyen kérdések nem voltak benne, miért? Minek nézték a forgalmát, miért? Miért annak nézték a forgalmát, miért nem másét? Más tanulmányokat vizsgáltak-e, találtak-e benne olyan hiányosságokat, amelyeket most lefednek. Más tanulmányokból merítettek- ötletet, hogy mi vezet hibás következtetésre, mi vezet helyes irányba.
STBSTBSTB!
Remélem ennyi elég volt, de ha mégsem, biztos ki tudok találni még 100 dolgot akár fele ennyi idő alatt is...
Vagy azt hitted, hogy azért mondják, hogy a Való Világ az egyik legnézettebb műsor, amikor megy, mert a lépcsőházba Julcsika néni is arról beszélt Pisti bácsival és ezt mindenki tudja, nem is kell rá piackutatás? Ezzel az érvvel szerinted egy reklámozó céget meg tudsz győzni, hogy a VV között reklámozzon 1millió / másodpercért a "Vers éjfél után" helyett 1000 Forint / percért?
[ Szerkesztve ]