Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

"Az Epic számára így is lesz pénz az új Unreal Tournamentből, hiszen a pályák megszerkesztéséhez szükség van az Unreal Engine 4-re, tehát a fejlesztésben résztvevő közösség tagjainak havi 19 dollárt kell majd fizetni a vállalatnak, amíg a kívánt tartalmat el nem készítik."

Szerintem pont emiatt öngyilkosság ez a dolog. Tehát csinálunk egy "alapjátékot", magyarul demo verziót. A teljes játékot a játékosoknak kell elkészíteni. Ha van néhány tehetséges és lelkes modder, akkor jön a következő pofon. Fizess, hogy befejezd azt, amit mi nem tudtunk! Itt szerintem nagyon sok addig lelkes modder szimplán azt fogja mondani, hogy "b+ epic" ozt ott hagyja az egészet.
Nézzük a másik végletet: rengeteg modder ki fogja fizetni a 19 dollárt és ömleszteni fogják a különböző mod-okat. Itt a készítő korlát hiányában annyit elkér majd a "termékéért", amennyit nem szégyell. Ekkor ismét nagyon sokan a legtöbb dolgot nem fogják megvenni, mert horror áron lesz a legtöbb dolog a sok nyerészkedő miatt. Ez kevés megvásárolt mod-ot jelent, így az Epic nem jut jelentős pénzmennyiséghez.

Akármelyik végletet nézzük, szerintem ezután a cég nem sokáig fogja húzni. Na persze lehet, hogy olyan sokan ráharapnak, hogy életben tudnak maradni, de innentől biztos vagyok benne, hogy azt Epic pályafutása itt véget ért AAA játék és grafikus motor szempontból, sőt úgy gondolom, hogy a hajójuk már egy ideje egyre gyorsabban süllyed.

Az UT3 és több Gears of War után mi a búbánatot csináltak azzal a rengeteg pénzzel? Merthogy bőven bejött ezekből a címekből az tuti! Ha az elmúlt időszakban annyira nagyon sz*rul álltak anyagilag, akkor 2012-ben miért nyitottak egy új stúdiót? Úgy gondolom, hogy az Epic hajója pont 2012 nyarán kezdett el süllyedni, amikor egy kínai cég 48,4%-os részesedést vásárolt magának az Epic-nél. Ezt követően sok addigi vezető fel is mondott, köztük Cliff Bleszinski is, aki 20 évet töltött a cégnél. Szerintem itt végleg eldőlt a cég sorsa, innentől a kérdés már csak az, hogy meddig bírja még ezt a kínkeserves hánykolódást.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.