Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#127) Hieronymus válasza Somatom (#123) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"Három szélső hidat meghagyni a magán autóforgalomnak, a többit bekamerázni és kitiltani a magánautókat."

Csak ez semmit sem oldana meg, legfeljebb összeomlasztaná a várost.
Nem lehet ennyi embert beterelni a tömegközlekedésbe. Ahhoz meg kell sokszorozni a járművek számát, a járatsűrűséget, új útvonalakat kell kiépíteni.
Felénk felmerült az ingyenes vagy napi 1 euró költségű tömegközlekedés. Csak van egy kis gond. A csúcsidőben már most is túl vannak zsúfolva a járatok. Közlekedési dugó a metróban viccesen hangzik, de napi szintű probléma. Az U-Bahn és S-Bahn vonalak törzsszakaszaiban kevesebb mint egy perc a járatok közötti távolság. A legkisebb késlekedés több szerelvényt torlódását okozza. Ennek van egy további hátránya. Az, hogy a törzsvonalon belül nagyon gyakoriak a szerelvények jól hangzik, de. Ezeken az útszakaszokon kívül nem lehet járatokat sűríteni. Ha a törzs szakaszt el akarod hagyni, akkor 10 illetve 20 percenként érkezik a megfelelő járat. Ha egy keveset késik a szerelvény és át kell szállnod egy másik vonalra, jó eséllyel az orrod előtt megy el a szerelvény. 10-20 perc fog kiesni az életedből, akár naponta többször is.

Én bő 10 kilométerre járok dolgozni autóval. Hétvégén 12-13 perc utazás. Tömeg közlekedve 50 perc.
Munkanapon a torlódások miatt 20-25 perc autóval Tömeg közlekedve 40-45 perc. (gyakoribbak a járatok)
A havi bérletjegy ára, elegendő (volt eddig) az üzemanyagra. Elég nehéz ilyen körülmények között környezettudatosnak lenni.
Most építik a második törzsvonalat. Majd meglátjuk mi lesz, ha elkészül. De még az sem lesz elegendő átterelni az autósokat a tömegközlekedésbe. Csak a mostani helyzeten tud majd enyhíteni.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.