A laptopokban persze jó megoldás, de a konzolokat ne keverjük ide, az teljesen más dolog. Játékok szempontjából az AMD is elmondta, hogy APU+dVGA a jövő.
Mostmár mindkét oldalnak lesz teljes értékű APU-ja, szóval jönnek majd az azt kihasználó progik, játékok is. Amikor egy komolyabb AAA game majd fullra leterheli általános számításokkal az APU-t, akk nem tudom mi fog neked ott grafikát csinálni.
Konzolban is talán az igp negyede általános számításokra megy el. Persze konzolportoknál 30fps/medium beallitason elmegy majd egy APU is talán. De 1-2 év múlva középkategorias vga is elég lesz 4k-ra, ki akar akkor majd konzolszinten gamelni?
Csak gondolj bele: A low level api miatt egy az egyben átemelheted a konzol gamet és arra még rápakolod a PC-s dolgokat, 4k felbontást, HD textúrákat, élsimításokat, stb. Nem kis különbség lesz egy konzol game eredetije és a PC-s portja közt.
[ Szerkesztve ]