Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) topi66


topi66
aktív tag

már nem,R19

(#52) woox01 válasza topi66 (#51) üzenetére


woox01
csendes tag

Hát besz*rok ezen hogy 3 naponta van valami frissítés! Már tolom is rá!
Köszi :)

(#53) LSiki


LSiki
tag

Sziasztok!
Az az igazság a telefon részét ki sem próbáltam az R14-el ill. R16-al(ennél drámain megnőtt nálam a fogyasztás), frissítve lett az utolsóig (R19).
A probléma az hogy a telefon hangszóró semmilyen hangot nem ad ki(a hátsó jól, hangosan szól). Kipróbáltam a Sound About programot is amit hasonlót helyzetekre ajánlottak, nem vált be.
Valaki volt-e hasonló helyzetben mielőtt visszaküldésre kellene adnom a fejem.

(#54) woox01 válasza LSiki (#53) üzenetére


woox01
csendes tag

Szia!

Nem hinném, hogy ez szoftveres probléma lenne!
Ha nem oldódik meg a gondod és a visszaküldésnél döntesz akkor majd leírhatnád, hogy alakultak a dolgok.

Üdv

(#55) oz82


oz82
senior tag

Sziasztok!

A kameráiról mi a véleményetek? Ismerősömnek rendeltem egy ilyet (Bangood), 2 hete kapta meg (én nem fogtam a kezembe), és ő össze tudta hasonlítani a Cubot S168-assal, mert olyat is rendeltem nekik, és annak eléggé elfogadható képe van (az teszteltem és is pár napig). Az X 12 képeivel viszont nincs megelégedve. Valamelyik frisítés orvolsol valamennyit a dolgon, vagy a teló kamerája szoftvere tényleg gyengébb?

Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!

(#56) iszucs896 válasza oz82 (#55) üzenetére


iszucs896
csendes tag

A kamerája szerintem nagyon rossz. A fehéregyensúlyt minden esetben manuálisan kell beállítani, mert a színek nagyon torzak. A képek részletessége is gyenge. A fókuszálás nagyjából OK. Lenovo A820-am volt előtte, az nagyságrendekkel jobb volt, pedig az sem egy csúcs készülék. Az árát megéri (30e-ért sikerült külföldről), de vannak hiányosságai.

[ Szerkesztve ]

(#57) LSiki válasza woox01 (#54) üzenetére


LSiki
tag

Az első szokásos firmware update-s kör után, jelenleg ott tartunk hogy próbáljam meg itthon megjavíttatni és kifizetik a számlát, a postázás hosszú ideje és az egyéb költségek miatt.
Már csak egy GSM szervízt kellene találnom aki foglalkozna is vele, lehetőleg Kaposváron vagy a közelben.
Az email csütörtökön jött úgyhogy még nem volt időm keresni.
Esetleg erre várok ötleteket.

so how about you trying to fix the phone problem in your local shop , and the we will pay back for you when you send us the bill,
because it will take a little long time to send it back to China to repair and the taxes things.Hope you can consider my suggestion.
kind regards,
Daniel lau

(#58) Sanyesz. válasza LSiki (#57) üzenetére


Sanyesz.
őstag

Nekem is ugyanezt válaszolták, amikor jeleztem, hogy a hibás az X12 hangerő LE mikrokapcsolója. Konkrétan levált a kis paneljéről. Így kaptam a csomagban. Némi türelemjátékkal visszarögzítettem egy kis szigszalagcsíkkal, azóta jó, de nem tudom mennyire lesz tartós, bár a készüléket nem használom, mert eladó (lenne).

Visszaírtam, hogy Magyarországon elég kevés alkatrészt tartanak Cubot telefonokhoz, egészen pontosan semmit (esetleg akkut) :W . Kértem, hogy küldjenek egy hangerő szabályozó panelt (Volume button FPC), majd én kicserélem. Erre valamit feladtak majdnem egy hónapja, adtak is hozzá track számot, de a csomag (?) még "Célországba elküldve" státuszban van. Olyan cikkszámú valamit küldenek (?), ami nincs is a termékpalettájukon. Emellett érdekes, hogy valami furcsa oknál fogva a Cubot X12 modellhez (még) nem kapható az az FPC panel, csak a bekapcsológomb. :F
Ha jövő héten sem ér ide az a valami, indítok egy PayPal dispute-ot. :(((

[ Szerkesztve ]

"Tiefe Brunnen muss man graben, wenn man klares Wasser will."

(#59) LSiki válasza Sanyesz. (#58) üzenetére


LSiki
tag

[Erre] gondolsz?
Amúgy Banggood-ról van szó nálad is? Mondjuk eddig nekem nem volt problémám velük (pontosabban ami volt azt megoldották noszogatás nélkül - full refund)

(#60) Sanyesz. válasza LSiki (#59) üzenetére


Sanyesz.
őstag

Igen, a Banggood-ról van szó. Eddig nekem sem volt velünk problémám, most lenne az első garanciális ügyem. Így kaptam a készüléket.
A linkben szereplő oldalt már én is néztem. Egyrészt előbb megvárom, mit küldenek, már ha ideér. Másrészt gyanús, hogy csak náluk volna ilyen alkatrész X12-höz, sehol máshol. :F
Harmadrészt miért én vegyek, ha (elvileg) garanciális a készülék?

[ Szerkesztve ]

"Tiefe Brunnen muss man graben, wenn man klares Wasser will."

(#61) LSiki válasza Sanyesz. (#60) üzenetére


LSiki
tag

Mondjuk ezt én is furcsálom hogy máshol nem találtam ilyen alkatrészt.
Bangi javaslatában annyiból van/lenne ráció hogy te/én is illetve ők is megússzák a postaköltséget és hamarabb pontot lehetne tenni az ügy végére(az más kérdés hogy PP-nél vissza lehet igényelni a postaköltséget).
Garanciális javításnál is beviszed a szervízbe, csak itt először ki kell fizetned aztán visszatérítik neked.
Ebben csak az szépséghiba hogy nálunk nincs local shop( ha csak a mobilx-et nem tekintjük annak) aki javítaná raktáron lévő alkatrészekből.

[ Szerkesztve ]

(#62) Sanyesz. válasza LSiki (#61) üzenetére


Sanyesz.
őstag

Gondolom sablon szövegük van egy-egy problémára. Nyilván egy Kínában sem kapható alkatrészre rá lehet fogni, hogy Magyarországon cseréltessem ki, mert így egyszerűbb és költségkímélőbb - nekik. :W

A baj az, hogy adott egy sosem használt készülék, amit azért nem tudok eladni, mert várok hozzá egy garanciális alkatrészt, amiről magam sem tudom, hogy mi az! :Y Hiszen, mint írtam, a cikkszám nem létezik (sku295924).

"Tiefe Brunnen muss man graben, wenn man klares Wasser will."

(#63) woox01


woox01
csendes tag

Sziasztok!
Az én kicsikém is be adta a kulcsot.A gsm antennám el szált, minimális térerőm van ami nem fogadja a hívást vagy semmi nincs.
Írtam a supportnak és kértek egy videót amin látszik a probléma illetve a "szállítási címke" is
Nos ez megvan és ment a levél is nekik, addig marad a várakozás.
Az első levélre 1 napon belül válaszoltak, nem tudom ez a megszokott?
A fejleményekről majd beszámolok.

(#64) User-Name


User-Name
újonc

Üdv mindenkinek!

Én bő 3 hónapja használom folyamatosan az X12-t, BG-ről rendeltem. Pár nappal ezelőttig tökéletes volt, semmi hiba, semmi lefagyás, tette a dolgát. Felhasználását tekintve telefonálás, smsezés, játék, kis videó, maximálisan rendben van a készülék. Két napja viszont mindenféle előzmény nélkül (nem ejtettem le, nem érte semmi külső behatás) amikor elindítottam egy videot, a hátlapi hangszóró recsegve szólt. Azóta hol hangosabban, hol gyengébben recseg, de van, hogy teljesen néma, majd pár óra múlva újra ad ki hangot, de persze recseg közben. Abból, hogy egyszer szól, egyszer süket arra gondolnék, hogy a hangszóró forrasztása engedhetett el. Sosem volt full hangerőre állítva, tehát biztosan nem lett 'széthajtva' (bár szerintem nem is igen kehetne). Szerintetek megúszom ennyivel (forrasztás javítás), vagy inkább maga a hangszóró adta be a kulcsot? Ha hangszóró baja van, azt vajon könnyen ki tudom itthon cseréltetni, vagy típusspecifikus hangszóró van benne? Az a helyzet, hogy nem szívesen nélkülözném egy ilyen 'kis' hiba miatt hónapokig a telót. Ügyfélszolgálatnak még nem írtam, érdemes ilyen 'kis' hibával levelezgetni velük, vagy egyszerűen megoldják nekem itthon egy szervízben, és le van tudva? Előre is köszi a válasz(oka)t!

Köszönöm a segítséget! :)

(#65) Sanyesz. válasza User-Name (#64) üzenetére


Sanyesz.
őstag

Szia!

Korábban már írtam, hogy azt fogják válaszolni, javíttasd meg itthon, mert az (nekik) olcsóbb. Nekem a hangerőgomb volt hibás, előbb küldtek egy soha ide nem érő alkatrészt, majd reklamáltam, végül "kártérítést" kaptam vissza. Azóta kerülöm a BG-t, pedig sok mindent rendeltem tőlük. :(((
Azt gondolom, nézz körük egy cserealkatrész után pl. itt , küldesd meg velük és cseréld vagy cseréltesd ki Te. Ha visszaküldöd Kínába több hónap is lehet az oda-vissza út és a "javítás". :U
De mindenképpen jelezd feléjük a problémát és kérj "partial refund"-ot, ha le akarnak rázni.

[ Szerkesztve ]

"Tiefe Brunnen muss man graben, wenn man klares Wasser will."

(#66) User-Name válasza Sanyesz. (#65) üzenetére


User-Name
újonc

Köszi! Igen, olvastam a történeted a 'nem létező', postára adott alkatrészről. :) Igazából azt remélem hogy tényleg csak egy forrasztás a ludas, vagy max. egy tök átlagos, mindentelefonbanilyenvan hangszóró található benne, és bármelyik telefonszervízben ki ttudják cserélni. Így megoldódna 20 perc alatt a történet. No, majd kiderül. Visszaküldeni biztosan nem fogom. :N

Köszönöm a segítséget! :)

(#67) steve1977 válasza User-Name (#66) üzenetére


steve1977
tag

Az előző hozzászólásban linkelt pótalkatrész nem forrasztással kapcsolódik a panelhez, kis rugalmas érintkezők feszülnek hozzá a csatlakozási pontokhoz. Ha a linkelt alkatrészt rendeled kis ügyességgel és bátorsággal otthon is ki tudod cserélni.

(#68) ans1980


ans1980
tag

Sziasztok!
Egy hete használom ezt a telefont, nagyon meg vagyok vele elégedve, viszont azt vettem észre hogy néha nem rezeg. Se érintéskor, se híváskor, kikapcsoláskor sem. Újraindításkor néha helyrejön, néha nem, aztán következő újraindításkor megjavul és napokig jó. Másnál is van ilyen. Szerintem csak valami software hiba lehet, különben nem javulna meg ha újraindítom.

(#69) LSiki


LSiki
tag

Csak, hogy történjen valami a topikban.

[videók]

[ Szerkesztve ]

(#70) hoszibarat


hoszibarat
újonc

Sziasztok!

Tegnapelőtt jött meg az új X12 telefonom. Van vele egy kis problémám, nem tudom, hogyan tudnám megoldani.
Telefonálás közben a másik fél nagyon rosszul hall engem (zajos, mintha egy akváriumban lennék valahol nagyon távol). R16 os szoftververzióval kaptam, utána felraktam R17-et, még rosszabb lett. Jött az R18, amivel úgy tűnt megoldódott a probléma. Ezután feltettem a legújabb, R19-es frissítést, azóta megint előjött a probléma. Van még egy tényező, ami még lényeges lehet, hogy az R19-es frissítésig csak egy SIM volt a telefonban (mivel a másik kártyámat cserélni kellett, mert régi volt), az R19-es frissítés után raktam bele a második SIM-et.

Valaki találkozott már ilyen problémával? Vissza lehet tenni az R18-as verziót? Vagy lehet a SIM kezeléssel van gond? Zavarhatják egymást? Vagy egyéb beállítás?

Segítséget előre is nagyon kösszönöm!

(#71) LSiki válasza hoszibarat (#70) üzenetére


LSiki
tag

Szia.

Biztonsági törlés, visszaállítást csináltàl már? Nem biztos hogy az is egyből megoldja, de hátha. Ha visszaolvasol, làthatod hogy nekem a hangszorómmal volt probléma. Sokáig próbáltam megoldani szoftveresen, nem sikerült. Nem próbálgattam tovább. Megrendeltem hozzá az alkatrészt, bevittem egy szervízbe és égtem mint a reichstag. Amint odaadtam reprodukálni hibát, müködött. Még jó hogy az átadáskor javult meg :). Ez cirka 1,5 hónapos kör volt mire megjavult.

(#72) hoszibarat válasza LSiki (#71) üzenetére


hoszibarat
újonc

Köszi a választ!

Igen olvastam esetedet, félek nálam nem javul meg, ha "beijesztem" a szervízzel. Gyári visszaállítás megvolt, nem segített.
Egy német fórumon olvastam egy ugyanilyen esetről, de azt már nem írják, hogy mi lett az eset vége, megoldódott-e valahogy a probléma. Amúgy ma, amikor csak egyik (Vodafone) SIM volt benne egy ideig nem volt vele gond, de aztán ismét előjött. Arra is gondoltam, hogy a két SIM "zavarja" egymást (T-mobil + Voda)
Már a reklamáláson, visszaküldésen gondolkodom, de félek, hogy ez hosszadalmas procedúra (Banggood) lesz.
Még egyszer köszi a választ...

[ Szerkesztve ]

(#73) iszucs896 válasza hoszibarat (#72) üzenetére


iszucs896
csendes tag

Szia!

Sikerült valami javulást elérni? Az enyémmel is ez a probléma. Telenoros kártya van benne, ahol más nyugodtan tud telefonálni, nekem ordibálni kell, hogy halljanak valamit.

(#74) ans1980 válasza iszucs896 (#73) üzenetére


ans1980
tag

Próbáltátok átállítani hogy csak 2G -t használjon. Hátha....

(#75) szani8001 válasza hoszibarat (#70) üzenetére


szani8001
újonc

Szia

Az enyémmel is ugyanez volt a probléma,visszarakta rá a gyári R16-os romot,és azt frissítettem R18-ra.Ha még aktuális irj,segítek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.