Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) sharp4


sharp4
őstag

Reklamálni kell, kártérítést kérni, és hangot adni a dolognak, valamint vastag nagy betűkkel kiírni, hogy melyik szolgáltató volt ez!

Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5

(#2) Robert07


Robert07
aktív tag

Anno nekem is voltak gondok a harombetus szolgaltatoval, ismerosnek havonta 1-2 alkalommal vagy lefagy/ujraindul a modem, vagy csak siman nincs szolgaltatas par oraig.

Nekem jelenleg szerencsere nincs hasonlo gondom, viszont ennek ellenere tervezek egy failover kapcsolatot beallitani pfSense-el, csak a biztonsag kedveert.

[ Szerkesztve ]

(#3) Bambuszpro


Bambuszpro
tag

Mi is korábban a fenti szolgáltatónál voltunk. De szerencsére volt lehetőségünk váltani egy erősebb és sokkal kedvezményesebb csomagra egy másik szolgáltatónál. Ott is előfordult már pár alkalommal ,hogy nem volt internet több órán keresztül mert az időjárás miatt a lépcsőházban megadta magát valami.

Viszont mobilinternet szolgáltatásukat én is igénybe veszem és eddig nem volt semmi problémám vele.

Manapság az okos telefonok és az ostoba emberek korát éljük.

(#4) szaszyka


szaszyka
senior tag

Nekem is minimum ilyen dühítő, amikor nem elérhető az Xvideos!!!!

Lenovo Thinkpad X220 :D

(#5) Sethdobaloah


Sethdobaloah
senior tag

Állt már le fél Budapest internete is órákra, mert egy útépítésen Baranyában elvágtak egy gerincvezetéket. Van ilyen.

...csak én vagyok helikopter?

(#6) Hieronymus válasza sharp4 (#1) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Hajrá!
Utána meg elnézést kérni, mert a szerződési feltételek között szereplő szolgáltatás kimaradás mértékét nem érte el az adott elszámolási időszakon belüli kimaradás. :DD

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#7) dragon1993 válasza Hieronymus (#6) üzenetére


dragon1993
őstag

Nálunk az is benne van / volt az ÁSZF-ben, hogy minden Kedden és Csütörtökön 2X:00-tól 06:00-ig tervezett karbantartás, tehát az még az SLA-ba se számít bele.

(#8) kmisi99


kmisi99
addikt

Mivel én pont egy nagy szolgáltatónál dolgozom és én is végzem ezeket a leállításokat. Hivatalosan éjféltől kezdődik de mindegy. Ha kilősz egy fő routert amin minden forgalom megy akkor a rádió és a kábel is leszakad. És nekünk se könnyű több szász kilométert utazni mert főleg vidéken csináljuk, és még hajnalokig dolgozni persze soha semmi nem megy könnyen, és reggelig kötelező kész lenni különben vissza az egész. Ez ilyen, még így is mi a dolgozók szívunk hajnalban, hogy ne napközben szakadjon le a szolgáltatás. Ez vele jár, valamikor el kell végezni a modernizációt. Gázt se szeretünk úgy hogy előtte nem zárjuk el.

[ Szerkesztve ]

(#9) BrukoMisike válasza kmisi99 (#8) üzenetére


BrukoMisike
tag

Pont ez a bajom. Ezeket a hajnali órákra kellene időzíteni, hajnal 3-4-5 körülre. 23-0 óra között még bőven sokan használják a szolgáltatásokat.

(#10) kmisi99 válasza BrukoMisike (#9) üzenetére


kmisi99
addikt

Ja mi meg ha vidékről van szó egy éjszaka helyett 3x maradjunk fenn reggeltől másnap reggelig. Mert máshogy nem lehetne megoldani. Így is egy nagyobb meló 2 alkalom is lehet ami 12 óra munka. Így se könnyű ennyi ébrenlét után hazavezetni. Meg az pénzügyileg se kedvez a cégnek. Épp ezért írjak bele a szerződésbe ezt, pont amit pár kommentel ezelőtt írtak.

[ Szerkesztve ]

(#11) BrukoMisike válasza kmisi99 (#10) üzenetére


BrukoMisike
tag

Erről csak az tehet, aki megszervezi ezeket a karbantartásokat, szerintem sokkal szervezettebben is lehetne végezni.

(#12) bambano válasza BrukoMisike (#9) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

6 órától már egy csomó helyen dolgoznak, tehát nem lehet kirúgni alóluk a netet.
egy nagyobb router meg akár 20 percig is bootol.
ha 5-kor kezdenéd el a munkát, lenne nagyságrendileg 25 perced, hogy megcsináld.

a másik oldala meg az a dolognak, hogy soha nem fogod tudni úgy megcsinálni a karbantartást, hogy ne legyen hiszti miatta. pláne akkor nem, ha van 1-2 millió előfizetőd, mindig, ismétlem *MINDIG* lesz 1-2-3 hmcs, akinek nem tetszik és telekiabálja vele a médiát, blogoszférát.

az internet az ordas nagy kamu hírdömpingjével nálam mára eljutott odáig, hogy le kell sz.ni.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#13) kmisi99 válasza BrukoMisike (#11) üzenetére


kmisi99
addikt

Szerintem ennél nem lehet jobban megszervezni. Nem csinálnak tervezett leállásokat hétvégére amikor mindenki tovább tud fenn lenni. Ellenben valóban reggel 6 kor már az ország dolgozó nagy része megindul, akkor már tényleg nem szabad szolgáltatást kihagyni. Az, hogy xy emberke éjfélkor nem tud tv-zni vagy netezni az nem gond, de ha több száz munkahely akadozik emiatt az már nem vicc.

Most valóban ha egy totál új irányra kell átterhelni az nagyon nem megy könnyen. A jelszinteknek tökéletesnek kell lennie, ugye itt optikáról beszélünk. A kábelek csatlakozóinak tisztáknak kell lennie, tisztítani kell. Hiszen évekig nem lesz hozzányúlva mindent 100% osan biztosra le kell ellenőrizni pontosan a 2017 hez méltó internet szolgáltaás érdekében. Állítgatni kell a szinteket. Az új eszközökön az új portokat fel kell engedni stb. Erre egyszerűen kell az éjféltől reggel 6 ig intervallum.

[ Szerkesztve ]

(#14) BrukoMisike válasza bambano (#12) üzenetére


BrukoMisike
tag

Az 5 órát csak végső határnak írtam. Ha hajnal 3 fele elkezdenék a munkálatokat be lehetne fejezni időben, és a lehető legkevesebb embernek okoznának kellemetlenséget ilyenkor.
VAGY, ha már mindenáron forgalmasabb időben állnak le mókolgatni, akkor ne az összes szolgáltatásukat bénítsák le egyszerre, hanem csak egyet-egyet. Pl. tegnap leállt a mobilhálózat és a vezetékes hálózat is. Ha csak az egyik halt volna le, akkor a másikat még ugyanúgy tudta volna használni az ember.

(#15) bambano válasza BrukoMisike (#14) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

te pontosan melyik nagyobb szolgáltatónál szereztél karbantartási tapasztalatokat?
mert kibicként én is be tudok ugatni, hogy miért nem 16 másodperc alatt húznak fel egy új mobiltornyot a sztyeppe közepén...

"akkor ne az összes szolgáltatásukat bénítsák le egyszerre, hanem csak egyet-egyet": tudtad, hogy a legnagyobb magyar távközlési szolgáltató mindent átpakol(t) ip-re? tehát ha az ip forgalom megszakad, akkor leáll minden. pontosan ugyanúgy (amit szintén nem szoktak megérteni), hogyha nincs áram, akkor nincs se tv, se mobil, se vezetékes telefon, se net.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#16) joey04


joey04
titán

[link]

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#17) Syl


Syl
nagyúr

Tessék mondani, ez a bölcsőde? Ahol lehet sírni, hogy éjfélkor elment a fosbúk? ;]

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#18) #56573440 válasza Syl (#17) üzenetére


#56573440
törölt tag

Jaja. És minden szolgáltató anyukáját aki képtelen előre szólni levélben, ajánlottan, lehetőleg két három hónappal előtte, mindenképp beleegyező form csatolásával, részletezve a karbantartás okát, időtartamát, és a technikusok minden elérhetőségét.

Természetesen egy elutasító form esetén népszavazást írnak ki a következő dátumról és időpontról, illetve ha mégis áldását adja mindenki rá akkor is felhívható a karbantartó bármikor a leállás alatt, és kötelessége visszakapcsolni az adott usernek a netet. Mert fizetek érte bszod vágod? ;]

(#19) Syl válasza #56573440 (#18) üzenetére


Syl
nagyúr

:C

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#20) vimes válasza #56573440 (#18) üzenetére


vimes
senior tag

😂

"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!

(#21) KaiotEch válasza #56573440 (#18) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Made my day! :C

(#22) lugosi válasza BrukoMisike (#14) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Azt gondolod hogy a szolgáltató azért végzi éjféltől 6-ig, mert egyébként hajnal 3-tól 5-ig is beleférne, csak direkt hosszabb ideig csinálja, hogy több legyen emiatt a bérköltsége?

"23 órakor még a lakosság nagy része tv-t néz, internetezik"

Ezzel mondjuk vitatkoznék, de maradjunk csak annyiban, hogy azért mert hajnalig fent vagy, azért nem fognak hajnal 3-kor kezdeni.

(#24) joey04 válasza #20749568 (#23) üzenetére


joey04
titán

én átérzem, mert engem is nagyon zavar, én pl állandó éjszakás vagyok és szabadnapokon is nagyon későn fekszek le és nagyon későn kelek fel és manapság a net már olyan kis túlzással mint a levegő. de megértem, hogy valamikor meg kell csinálni. és nyílván akkor, amikor a legkevesebb embert érinti.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#25) BrukoMisike válasza #56573440 (#18) üzenetére


BrukoMisike
tag

Nem pont így, de miből tartana küldeni egy mailt 2 nappal előre, hogy tudja az ember, hogy akkorra ne hagyjon munkát? Nehogy már minden nap attól keljen rettegni, hogy ma vajon tudok-e este 11 után is dolgozni vagy sem...

Aweriot: nem ez a legnagyobb problémám, de pl. emiatt fent kellett maradjak hajnal 3-ig, úgy, hogy 9-re be kell érjek az irodába, 5 óra alvás meg nekem nem elég. Ha tudtam volna előre, akkor megcsináltam volna még a karbantartás előtt.

(#26) qqcqqc


qqcqqc
őstag

Bérelt vonali szolgáltatásod van 90 %-os készenléttel?
Ha nem, akkor a posztod törölhető.

(#28) bambano válasza BrukoMisike (#25) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"miből tartana küldeni egy mailt 2 nappal előre": hova?
az internet előfizetők zöme nem ad meg értesítési email címet, a szolgáltatói email meg kiment a divatból.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#29) bambano válasza lugosi (#22) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

""23 órakor még a lakosság nagy része tv-t néz, internetezik"

Ezzel mondjuk vitatkoznék": ez az egy állítás, amiben nagyjából igaza van. este 11 óra még tényleg korai a karbantartáshoz.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#30) Hieronymus válasza BrukoMisike (#25) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Miért nem oldod meg magadnak, a sírás helyett.
Azt tudhatod, hogy a T, gyakorlatilag egy hálózat. Ha a vonalas kiesik megy vele a mobil is, sok esetben.

Ha nálunk elmegy a net, ami azért előfordul néha, azonnal tudok mobilra átlépni.
Ha az egyik mobil szolgáltató beadja a kulcsot, belép a helyébe azonnal másik, belföldi roaming van.
Ha mind a két mobilhálózat halott, van még egy kártya amit be tudok vetni végszükségben, mert egy harmadik hálózatot használ.
Több szolgáltatónak kell leállnia, hogy ne legyen netem. Bár ehhez már katasztrófa vagy hadiállapotnak kell beállnia. Ez esetben meg már mindegy is

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#31) BrukoMisike válasza bambano (#28) üzenetére


BrukoMisike
tag

A weboldalon egy "Karbantartások" menüpontot mennyiből tartana létrehozni, ahol kiírnák előre, hogy mikor hol lesz karbantartás?

Hieronymus: ezért fizetek +7 ezret mobilnetért, jóhogynemmár minden szolgáltatónál lesz egy mobilnet-előfizetésem... :U

(#32) KaiotEch válasza BrukoMisike (#31) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Melyik weboldalon? És te minden nap nézed a szolgáltatód lapját? Tudod mikor néztem én meg utoljára? Kb 5 éve. :D

(#33) bambano válasza BrukoMisike (#31) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"A weboldalon egy "Karbantartások" menüpontot mennyiből tartana létrehozni, ahol kiírnák előre, hogy mikor hol lesz karbantartás?": semmiből, de hogy te nem olvasnád előre, hogy mikor lesz karbantartás, arra most mernék fogadni egy havi fizetésemben.

tehát ugyanúgy useless, mint bármi más. az a személyes tapasztalatom, hogy az ügyfél nem és nem hajlandó tájékozódni, csak akkor kezd el vérmérséklettől függően érdeklődni vagy pattogni, ha már megtörtént a dolog.

a másik személyes tapasztalatom, hogy ha belefér az időbe, akkor érdemes a karbantartást valami komolyabb eseményhez kötni. amikor szétrúgtam egy egész város internet szolgáltatását a női bl kézidöntő alatt, egyetlen egy panasz sem volt...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#34) BrukoMisike válasza KaiotEch (#32) üzenetére


BrukoMisike
tag

Igen, nézem, ha nem is minden nap, de hetente 2x-3x.

(#35) KaiotEch válasza BrukoMisike (#34) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

No és minek, ha szabad kérdeznem? Hátha kiírják? :D Na mind1 szerintem ennek a beszélgetésnek se füle, se farka. Ez az úgynevezett Így Jártál kategória. Ilyen és kész. Ha nem jó válts szolgáltatót.

(#36) Lathronos


Lathronos
őstag

Én este 11-kor többnyire alszok. Persze a mai 15-20 közti korosztály el sem tudja képzelni, hogyan élhet túl 1-2 órás net kimaradást. Főleg éjjel. :DDD de most komolyan. :F

Arch linux, Uplay: Lathronos, Linux User # 563733

(#37) csipszikutya


csipszikutya
senior tag

Hmm.. Vidéken a 30 megás T-s otthoni szolgáltatás 12.990 ft. Telefon, 2 iptv és 30 megás net. igen. szinte lehetetlen használni a netet mert ha ne ugy adja az isten de rajtam kivül más is használná akkor már lassu. google több mind 10 mp-t tölt?! yt-n 720p-be neki áll bufferelni? ha ne adj isten játszanák 1-2 orát havonta és más esetleg tv-t néz vagy netezik akkor 300-15000 ms pingem van.
Amikor beszolok nekik telefonon, hogy ez egy rakás szar, akkor 3-4 napig jó a szolgáltatás. FHD-ba jön az iptv, 3 eszközröl megy a YT 1080p-be, 1 megával engedem a letöltést és mégis 40es pingem van.... köpedelem, de én minden honapban, késedelem nélkül kifizetem a csekken szereplö teljes összeget...

(#38) vimes válasza csipszikutya (#37) üzenetére


vimes
senior tag

Hasonló csomag, szintúgy T-nél, csak 20 megás nettel. Minden kafa.

"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!

(#39) csipszikutya válasza vimes (#38) üzenetére


csipszikutya
senior tag

Amikor betelefonálok akkor minden jo. Már sajnos jobban tudom fejböl, hogy mit kell ütni a telefonnak mint az asszony születésnapját...

(#40) Hieronymus válasza csipszikutya (#39) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Újra indítják a kapcsolatot.
Te is megteheted, ha a modemet (router kombót) újra indítod.

Nálunk is volt hasonló gond. A telefonkábel konnektora volt hiba forrása. A csere után nem lassított le a kommunikációt, a magas hibaarány okán, szolgáltató oldali modem.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#41) btz


btz
addikt

Ez gondolom lakossági internet szolgáltatás, mint ilyen 95%-os éves rendelkezésreállású. Ha ennél nagyobb kell, akkor válassz egy üzleti konstrukciót.

Ezt a karbantartás dolgot, pedig te találtad ki. A tervezett karbantartásokról pedig előre tájékoztatják az előfizetőt.

ⓑⓣⓩ

(#42) btz válasza BrukoMisike (#25) üzenetére


btz
addikt

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra. Tartja a mondás.
De ha még sem sikerül, akkor munkához tarts egy másik vezetékes backup vonalat, vész esetére.

ⓑⓣⓩ

(#43) btz válasza BrukoMisike (#31) üzenetére


btz
addikt

Pont hogy van ilyen. Jó keresést ;)

ⓑⓣⓩ

(#44) Bluesummers válasza szaszyka (#4) üzenetére


Bluesummers
őstag

LOL :D Hát ha akkor nincsen net, akkor én is nagyon dühi tudok lenni! :P

Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.