Az idézőjelekből már leszűrhető, hogy nem éppen pozitív hangvételű sorok következnek. Hát nem.
A szolgáltató nevét nem írnám le inkább, maradjunk annyiban, hogy az ország legnagyobb telekommunikációs cégéről van szó.
Az ember 2017-ben már elvárná, hogy közel 0% eséllyel forduljon elő kimaradás azokban a szolgáltatásokban, amikért ő nem kevés szurkol le havonta a szolgáltatónak. Sajnos ez nem így van. A fent említett cégnél meg főleg nem. Tudniillik az internetszolgáltatást és a mobilinternet-szolgáltatás is tőlük veszem igénybe.
A vezetékes internetért havonta 5157 Ft-ot, a mobilinternetért 7330 Ft-ot fizetek. Cserébe mit kapok? Egy olyan hálózatot, ami úgy látom dilettáns emberek kezében van.
Történt ugyanis tegnap, hogy 23 óra 25 perckor mind a vezetékes, mind a mobil szolgáltatás megszűnt létezni. Csak úgy, minden szó nélkül, bárminemű előzetes tájékoztatás nélkül. Ugyanezt eljátszották a múlthét kedden is, csak akkor pontban 23 órakor szűnt meg minden. A telefon nem jelzett térerőt, csupán egy "Nincs szolgáltatás" feliratot. És ez nagyjából 2 órán keresztül tartott. Nem ez volt az első ilyen eset, tavaly hétköznap kora délután játszották ezt el. Akkor bementem az egyik üzletükbe, és rákérdeztem, hogy ugyan mégis mi ez, erre azt mondták, hogy sehol nincs szolgáltatás a környéken, mert elvágtak egy kábelt...aha, persze.
Gondolom 23 órakor is ez történhetett, elvágtak egy kábelt.
Valószínűleg karbantartottak, de könyörgöm, 23 órakor még a lakosság nagy része tv-t néz, internetezik. Ki az az elborult agyú, aki 23 órakor rendeli el a szolgáltatások karbantartását? Miért nem lehet az ilyet hajnal 3-4-5 óra között bonyolítani, amikor a lakosság nagy része még alszik.
Mielőtt még valaki félreértené nem az zavar, hogy 2 órát net nélkül kellett lennem, hanem az, hogy mindennemű előzetes tájékoztatás nélkül történt meg ez. Ha karbantartanak én azt is megértem, de akkor vagy szóljanak előtte, hogy az ember tudjon előre tervezni vagy pedig tegyék ezt olyan időpontban, amikor a legkevesebben használják a szolgáltatásaikat.