2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

2017-ben ilyen minőségű internet"szolgáltatást"?

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Az idézőjelekből már leszűrhető, hogy nem éppen pozitív hangvételű sorok következnek. Hát nem.

A szolgáltató nevét nem írnám le inkább, maradjunk annyiban, hogy az ország legnagyobb telekommunikációs cégéről van szó.

Az ember 2017-ben már elvárná, hogy közel 0% eséllyel forduljon elő kimaradás azokban a szolgáltatásokban, amikért ő nem kevés szurkol le havonta a szolgáltatónak. Sajnos ez nem így van. A fent említett cégnél meg főleg nem. Tudniillik az internetszolgáltatást és a mobilinternet-szolgáltatás is tőlük veszem igénybe.
A vezetékes internetért havonta 5157 Ft-ot, a mobilinternetért 7330 Ft-ot fizetek. Cserébe mit kapok? Egy olyan hálózatot, ami úgy látom dilettáns emberek kezében van.

Történt ugyanis tegnap, hogy 23 óra 25 perckor mind a vezetékes, mind a mobil szolgáltatás megszűnt létezni. Csak úgy, minden szó nélkül, bárminemű előzetes tájékoztatás nélkül. Ugyanezt eljátszották a múlthét kedden is, csak akkor pontban 23 órakor szűnt meg minden. A telefon nem jelzett térerőt, csupán egy "Nincs szolgáltatás" feliratot. És ez nagyjából 2 órán keresztül tartott. Nem ez volt az első ilyen eset, tavaly hétköznap kora délután játszották ezt el. Akkor bementem az egyik üzletükbe, és rákérdeztem, hogy ugyan mégis mi ez, erre azt mondták, hogy sehol nincs szolgáltatás a környéken, mert elvágtak egy kábelt...aha, persze.
Gondolom 23 órakor is ez történhetett, elvágtak egy kábelt.
Valószínűleg karbantartottak, de könyörgöm, 23 órakor még a lakosság nagy része tv-t néz, internetezik. Ki az az elborult agyú, aki 23 órakor rendeli el a szolgáltatások karbantartását? Miért nem lehet az ilyet hajnal 3-4-5 óra között bonyolítani, amikor a lakosság nagy része még alszik.

Mielőtt még valaki félreértené nem az zavar, hogy 2 órát net nélkül kellett lennem, hanem az, hogy mindennemű előzetes tájékoztatás nélkül történt meg ez. Ha karbantartanak én azt is megértem, de akkor vagy szóljanak előtte, hogy az ember tudjon előre tervezni vagy pedig tegyék ezt olyan időpontban, amikor a legkevesebben használják a szolgáltatásaikat.

Hozzászólások

(#1) sharp4


sharp4
őstag

Reklamálni kell, kártérítést kérni, és hangot adni a dolognak, valamint vastag nagy betűkkel kiírni, hogy melyik szolgáltató volt ez!

Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5

(#2) Robert07


Robert07
aktív tag

Anno nekem is voltak gondok a harombetus szolgaltatoval, ismerosnek havonta 1-2 alkalommal vagy lefagy/ujraindul a modem, vagy csak siman nincs szolgaltatas par oraig.

Nekem jelenleg szerencsere nincs hasonlo gondom, viszont ennek ellenere tervezek egy failover kapcsolatot beallitani pfSense-el, csak a biztonsag kedveert.

[ Szerkesztve ]

(#3) Bambuszpro


Bambuszpro
tag

Mi is korábban a fenti szolgáltatónál voltunk. De szerencsére volt lehetőségünk váltani egy erősebb és sokkal kedvezményesebb csomagra egy másik szolgáltatónál. Ott is előfordult már pár alkalommal ,hogy nem volt internet több órán keresztül mert az időjárás miatt a lépcsőházban megadta magát valami.

Viszont mobilinternet szolgáltatásukat én is igénybe veszem és eddig nem volt semmi problémám vele.

Manapság az okos telefonok és az ostoba emberek korát éljük.

(#4) szaszyka


szaszyka
senior tag

Nekem is minimum ilyen dühítő, amikor nem elérhető az Xvideos!!!!

Lenovo Thinkpad X220 :D

(#5) Sethdobaloah


Sethdobaloah
senior tag

Állt már le fél Budapest internete is órákra, mert egy útépítésen Baranyában elvágtak egy gerincvezetéket. Van ilyen.

...csak én vagyok helikopter?

(#6) Hieronymus válasza sharp4 (#1) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Hajrá!
Utána meg elnézést kérni, mert a szerződési feltételek között szereplő szolgáltatás kimaradás mértékét nem érte el az adott elszámolási időszakon belüli kimaradás. :DD

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#7) dragon1993 válasza Hieronymus (#6) üzenetére


dragon1993
őstag

Nálunk az is benne van / volt az ÁSZF-ben, hogy minden Kedden és Csütörtökön 2X:00-tól 06:00-ig tervezett karbantartás, tehát az még az SLA-ba se számít bele.

(#8) kmisi99


kmisi99
addikt

Mivel én pont egy nagy szolgáltatónál dolgozom és én is végzem ezeket a leállításokat. Hivatalosan éjféltől kezdődik de mindegy. Ha kilősz egy fő routert amin minden forgalom megy akkor a rádió és a kábel is leszakad. És nekünk se könnyű több szász kilométert utazni mert főleg vidéken csináljuk, és még hajnalokig dolgozni persze soha semmi nem megy könnyen, és reggelig kötelező kész lenni különben vissza az egész. Ez ilyen, még így is mi a dolgozók szívunk hajnalban, hogy ne napközben szakadjon le a szolgáltatás. Ez vele jár, valamikor el kell végezni a modernizációt. Gázt se szeretünk úgy hogy előtte nem zárjuk el.

[ Szerkesztve ]

(#9) BrukoMisike válasza kmisi99 (#8) üzenetére


BrukoMisike
tag

Pont ez a bajom. Ezeket a hajnali órákra kellene időzíteni, hajnal 3-4-5 körülre. 23-0 óra között még bőven sokan használják a szolgáltatásokat.

(#10) kmisi99 válasza BrukoMisike (#9) üzenetére


kmisi99
addikt

Ja mi meg ha vidékről van szó egy éjszaka helyett 3x maradjunk fenn reggeltől másnap reggelig. Mert máshogy nem lehetne megoldani. Így is egy nagyobb meló 2 alkalom is lehet ami 12 óra munka. Így se könnyű ennyi ébrenlét után hazavezetni. Meg az pénzügyileg se kedvez a cégnek. Épp ezért írjak bele a szerződésbe ezt, pont amit pár kommentel ezelőtt írtak.

[ Szerkesztve ]

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.