Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) kcsa


kcsa
veterán

És autó/motor villamossági, vagy általános villanyász? :) Keresek ugyanis motor-villamosságist, idáig senki nem merte/akarta elvállalni.

A leírást pedig köszönöm szépen :C

[ Szerkesztve ]

(#2) Brogyi válasza kcsa (#1) üzenetére


Brogyi
senior tag

Az auto/motor rész hobby, és egy kis nosztalgia. Nem hiszem, hogy tudok segíteni, de azért kíváncsi vagyok mi a hiba/tünet amit nem vállalnak el.

(#3) kcsa


kcsa
veterán

írtam privátot :)

(#4) balazs1011


balazs1011
aktív tag

Sziasztok.

Most lettem újdonsül tulaja egy 2005-ös piaggio Beverly 500-nak.
De nem kaptam hozzá kezelési útmutatót.
Az internetet már végignéztem de sehol sem találtam letölthető formátumot.
Tudnátok ebben nekem segíteni????

Előre is köszönöm.

Balázs.
balazs1011@freemail.hu

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#5) kcsa válasza balazs1011 (#4) üzenetére


kcsa
veterán

Akkor nem jól nézted végig az internetet.

pl. itt van egy.

(#6) balazs1011 válasza kcsa (#5) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Nagyon köszönöm. :R :R :R

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#7) Brogyi válasza balazs1011 (#6) üzenetére


Brogyi
senior tag

Azért jöhet a beszámoló. Amint látod nekem egy BV400 van.Mi volt elótte? Hogy vagy megelégedve vele? Milyen a fogyasztás? Megnézted-e már hol a vége? :)

(#8) balazs1011 válasza Brogyi (#7) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Ezt a motort most vettem 5.-én,úgy hogy még csak ismerkedem vele.
Rendszám nélkül vettem,hogy én majd megcsináltatomom rá.
Nekiálltam lebontani a burkolatot,hogy lássam mi is van alatta de sajnos feszegetni kellett volna
a dolgokat ezért csak részlegesen szedtem szét.
Ez előtti motorom egy VTR 1000 SP1 volt.De az talán nem az én világom.
Mondhatom hogy kipróbáltam már az összes fajtát.
ETZ150-nel kezdtem még anno-->ETZ250-->Yamaha FZ400-->Yamaha FZR500-->Suzuki Bandit 400-->Yamaha Fazer 400-->Suzuki Desperado 400-->Italjet Formula 50-->Suzuki SV 650-->majd hosszú kihagyás után Honda VTR 1000SP1-->és most a Beverly 500.
Tapasztalatom még nem sok van mivel rendszám nélkül nem szivesen használom.
Bár tegnap azért motoroztam vele egy kicsit.Az első futóműben viszont csalódtam. Ezt a motort nem lehet úgy dontögetni a kanyarban,pláne rosszabb úton mint a rendes teleszkópokkal rendelkező motorokat.Vagy van esetleg valami mód a javításra.Nagyon könnyű az eleje.
Végül is elsősorban munkábajáráshoz (15km) ,és kisebb túrákhoz vettem.
Tud lassan is menni,ha akarom akkor gyorsabban is, kényelmes, és talán a párom is felűl mögém.
Végsebességet még nem próbáltam,és a fogyasztásról sem tudok még nyilatkozni.
Az interneten sajnos semmifél kezelési könyvet ,tapasztalatmegosztást ,fórumot sem találtam.
Neked mi a véleményed a tiédről?

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#9) balazs1011 válasza Brogyi (#7) üzenetére


balazs1011
aktív tag

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#10) balazs1011


balazs1011
aktív tag

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#11) Brogyi válasza balazs1011 (#10) üzenetére


Brogyi
senior tag

Tipikus robogó, de ez látszik is rajta. Ez azt jelenti, hogy a felépítése miatt nem elég merev a váza. A futómű sajnos nem egy sport változat. Ezt jól látod,de ennek ellenére én szeretem. Munkábajárásra használom, és az a fonák helyzet alakult ki nálam, hogy a városban kevesebbet fogyasztok mint kint. A legtöbb városi digitálisan használja a gázkart. Volt, hogy rendszám nélkúli suhanc előzött le. Lassan két éve vettem, és alig néhány hete néztem meg a végét. Városban ugye elég nehéz ezt megtenni.
Ha lesz majd elég tapasztalat vele azért majd jelentkezz. Remélem probléma az nem lesz, vagy majd kitaláljuk. Használd egészséggel.

(#12) balazs1011 válasza Brogyi (#11) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Remélem minden rendben lesz vele,ami most rögtön kellene hozzá,az pedig a tükör felfogatása,mert a bal oldaliból kiment a menet.
Majd műszaki és átirás után ,ha marad egy kis pénz akkor egy nyitott kipufogó.
Csak hogy halljam a hangját menet közben is! :C :C :C
A futóművön semmiképp nem leket javítani,vagy merevíteni a vázat?
Robbantott ábrás képeket még keresek a neten ,vagy kinti fórumokon.
Esetleg te tudsz ilyet?

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#13) Brogyi válasza balazs1011 (#12) üzenetére


Brogyi
senior tag

[Itt] sokan megfordulnak. Kérdezz ott is.

(#14) balazs1011 válasza Brogyi (#13) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Koszönöm ,már olvasom a fórumot.
Az első teleszkóp szetszedhető? Mivel van töltve?
Olajjal vagy zsírral? (a zsírt valahol olvastam de nem biztos.)

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#15) kcsa válasza balazs1011 (#14) üzenetére


kcsa
veterán

Ekkora robogónál kizártnak érzem a zsíros teleszkópot, azt csak a kisebb, olcsóbb 50eseknél sütik el.

(#16) balazs1011


balazs1011
aktív tag

Ismét ittvagyok.
Ami az elmúlt időben történt velem és a motorral.
Első körben olajcsere szűrővel+légszűrő tisztítás.
Első telóba olajcsere.
Kuplungban malossi rugócsere (sárga),szíj,görgők kuplung még jók.
Szíj nem repedt,nem kopott.
Görgök szabályos kor alakúak ,nincs kopás.
Kuplungon a ferodol még elég vastag.
Mivel a termosztátom nem volt jó ,és a motor menet közben nem tudott rendesen felmelegedni
valószínűnek tartom ,hogy az motorolajomba benzin kerülhetett ami a szagából
is érezhető volt.(szerintem).
Több fórumot elolvasva ,még az injektorra gyanakodtam.
Injektor porlaszt rendesen,fesszabályzó működése rendben.
Ezért termosztátcsere,majd ismét olajcsere szűrővel+új fagyállós hűtővizzel feltöltve.
Ami furcsaságot észrevettem ,hogy a kuplung tengelye ki-be kb.fél centit mozog.
Nálatok ez hogy van? és mikor elkezdem húzni a gázt, pörgetni a motort akkor egy érdekes
búgó dobozhangot lehet hallani,egy bizonyos fordulaton.Magasabb fordulaton már nincs hang.
A dekliben is kicseréltem már a csapágyat ,gondolván ez a hiba.De nem.
A követezőben pedig egy nyitott kipufogó a cél.
Neked milyen tapasztalatod van a motorral kapcsolatban?

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#17) kcsa válasza balazs1011 (#16) üzenetére


kcsa
veterán

ha a benzin olajszagú akkor 1) sokat jársz városban rövid távokat 2) erősen kopott a motor, érik a felújítás.

(#18) balazs1011 válasza kcsa (#17) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Ezt a motorkopást csak akkor tudom majd megállapítani ,ha be..@rik a motor.
De amíg indul és rendesen megy addig nem fogom szétszedni!
Egyébként sok ilyen motorral szerelt motorkerékpár fórumát végigolvastam,
és mindenhol a termosztátra ,és az állandóan dúsító szivatóra és a rosszúl működő
fesszabálzóra vezették vissza . Tapasztalatból. ,és senki sem említette a kopott motort meg a szétszedést.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#19) kcsa válasza balazs1011 (#18) üzenetére


kcsa
veterán

azért ha belegondolsz, miért lenne VR-től erősen benzinszagú az olaj? :)

Szívató már más kérdés lenne, de ha injektoros, akkor nincs is szívató.

Termosztátra nem tudok reagálni :)

(#20) balazs1011 válasza kcsa (#19) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Akkor más ötletem nekem sincs.
Mindegy,olaj kicserélve és remélem nem lesz gond.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#21) Brogyi válasza balazs1011 (#20) üzenetére


Brogyi
senior tag

Ha már szóba került a szívató. Nálatok mennyi ideig pörög gyorsabban hidegen?

(#22) balazs1011 válasza Brogyi (#21) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Nálam rövid ideig,talán 1 perc.
Nálad?

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#23) Brogyi válasza balazs1011 (#22) üzenetére


Brogyi
senior tag

Ilyen rövid az enyém is. Míg a sisakot , és a kesztyűt felveszem. Persze egy kicsit húzom az időt, hogy melegedjen.

(#24) kcsa válasza balazs1011 (#22) üzenetére


kcsa
veterán

az injektor előnyei :) kb. nálam is.

(#25) Brogyi


Brogyi
senior tag

Olvastátok az alapjárati problémáról írtakat? Igazából ez egy gyüjtés.
Mi a véleményetek róla?

(#26) szigi60


szigi60
újonc

Valójába én is tapasztaltam az alapjáraton ezt az ingadozást és néha le áll a motor meg fogom próbálni az injektor tisztítót. Amúgy semmi baj a gépel sokat túráztam vele soha nem hagyott cserbe.

(#27) Brogyi válasza szigi60 (#26) üzenetére


Brogyi
senior tag

Mindenképpen jelentkezz ha lesz valami tapasztalat az alapjárat ügyben. Nálam mintha melegen nem csinálná,de ez nem 100%. Még azt fogom kiprobálni amit a Vespa fórumon javasoltak. Az alapjárat egy szük kis lukon keresztül kap levegőt a torokból, és oda fogok befújni valami karburátor tiszítót mikor le van szedve a légszürő.
Volt-e feszültségszabályozó cseréd? Állítólag ha magas volt a feszültséged akkor tönkreteheti az injektort, és ereszthet,picit szivárog,csöpög. Ez számomra új, de attól még igaz lehet. Ebből ered a benzinszagú olaj szindróma.

(#28) Brogyi válasza Brogyi (#27) üzenetére


Brogyi
senior tag


(IMG:/dl/upc/2013-11/09/34240_t3vkh24nm5hzyyg7_stepper.thumb.jpg]
A képek amit említettem.

[ Szerkesztve ]

(#29) balazs1011 válasza Brogyi (#28) üzenetére


balazs1011
aktív tag

A másik oldalról is rakjá fel képet légyszíves.
kíváncsi vagyok valamire.
Ahhoz képest hogy ez a motor hajtja a Beverly 500-at,ez az alkatrész teljesen más.

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#30) kcsa válasza balazs1011 (#29) üzenetére


kcsa
veterán

Nem azért a tíz fillérért srácok, de Vespából nincs sem 400-as sem 500,as tehát Master blokkos egyáltalán nincs :) Persze ha célzottan 500-ashoz írták akkor OK :)

(#31) Brogyi válasza kcsa (#30) üzenetére


Brogyi
senior tag

kcsa:

A 400-asnak MIU az ECU. A 125-östől a 400-ig totál ua. csak az időzítés más ccm-enként. Hidd el körül van ez járva.
balázs1011:

Az 500-asnak más az ECU. Egyébként a piros befelé mutató nyil a szivás oldal. A kifelé mutaó nyil pedig a motor oldal. Ami nem jelent meg, de ott a link az pedig a léptetőmotor helyét mutatja.
Egyébként kivülről a MIU teljesen ua. mint az 500-asé.

[ Szerkesztve ]

(#32) Brogyi válasza kcsa (#30) üzenetére


Brogyi
senior tag

Abban igazad van, hogy a torok átmérője változhat, de az elektronika, és az injektor az szerintem ua.
A felépítés szintén ua. Nem hülyék a Magneti Marelli-nél. Bocsi ez csak későn jutott eszembe.

(#33) kcsa válasza Brogyi (#31) üzenetére


kcsa
veterán

Elhiszem én :) Csak furcsa volt, nem mélyedtem bele túlságosan, de feltételeztem azért neveznek más néven motorcsaládokat, mert relatíve sok eltérés van közöttük :)

szerk.: injektor tuti más, más áteresztőképesség, más belső ellenállás.

[ Szerkesztve ]

(#34) balazs1011 válasza Brogyi (#31) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Az 500-asnak (Beverly) teljesen más a folytószelep háza.
Sajnos képet nem tudok belinkelni mert mikor szétszedtem a motort akkor
az egészről nem csináltam képet.
Csak egy részletéről,amit nem tudok ,hogy mi és hogy jól működik-e.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#35) balazs1011 válasza Brogyi (#31) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Az 500-asnak (Beverly) teljesen más a folytószelep háza.
Sajnos képet nem tudok belinkelni mert mikor szétszedtem a motort akkor
az egészről nem csináltam képet.
Csak egy részletéről,amit nem tudok ,hogy mi és hogy jól működik-e.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#36) Brogyi válasza balazs1011 (#35) üzenetére


Brogyi
senior tag

Balázs
Nem tudom mire gondolsz, de legjobb vizsgálatot mostanság tudod megtenni. Ugyanis amikor hideg van az ECU, és a léptetőmotor nagyon működik. Szóval mikor elengedi az "automata szivató" akkor is simán dadogás nélkül kell mennie. Ebbe beleszól sok minden. Pl. légszürő tisztasága, injektor elhasználódása, és még rengeteg szenzor. Sajnos a szerelők zöme azért nem talál bele, mert sokba kerül a software, és ezen felül félnek tőle mint ördög a tömjéntől. :D
Mint kiderült az 500-as is készült MIU-val. Nagyon vegyes a kép évjárattól függően.

(#37) balazs1011 válasza Brogyi (#36) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Próbáltam a kép mellé videót is csak az már nem ment.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#38) balazs1011


balazs1011
aktív tag

Ezt akartam először is belinkelni.

http://videa.hu/static/thumbnail_w/0.3.2.844141.1674170.3

remélem így jó lesz.

TÖRLENDŐ A HSZ

Videót akartam belinkelni,de nem tudok.

A videán van fent PIAGGIO BEVERLY 500 FOLYTÓSZELEPHÁZ cím alatt vagy balazs1011alatt

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#39) Brogyi válasza balazs1011 (#38) üzenetére


Brogyi
senior tag

Ha jól hallom akkor valahogy sikerült elkapnod a léptetőmotort. Egy távolabbi rajzon, vagy fényképen megjelölhetnéd milyen irányból fényképezted, mert ez túl közeli.
A hangból nekem nem tűnik rossznak. Mintha csak megjáratná, pozicionálná. Ha jól emlékszem bp-i vagy. Ha szétszeded szólj. mert engem is érdekel. Sajnos nekem rendkivül ritkán adatik meg, hogy szétszedhetem.
Kiváncsi is vagyok rád, mert robogót, és telefont is azonos márkából választottunk.
Sajnos összerakva a bezinpumpa hangja elnyomja azt a zajt. A videot elég nehezen találtam meg.
Tedd fel a robogós topikba is a kérdést, mert lehetnek köztünk profik is. Én csak amatör vagyok.
Nekem ezen a linken jött be:
http://videa.hu/videok/jarmuvek/piaggio-beverly-500-folytoszelephaz-Ba4WqnkcESlXLqii

(#40) balazs1011 válasza Brogyi (#39) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Nem bp-i vagyok,hanem Nagykanizsa mellett lakom.
"Sajnos nekem rendkivül ritkán adatik meg, hogy szétszedhetem." ennek csak örülni kell,mert ez azt jelenti hogy jó a motor.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#41) Brogyi válasza balazs1011 (#40) üzenetére


Brogyi
senior tag

Közben eszembe jutott, hogy az injektort kellett volna kiszedni, majd benzincső, villanydrót vissza.
Gyertya ki, egy pohár alá, kulcsot elfordít, és vár. Kb. 1 perc alatt nem csöppenhet el nyomás alatt.
Utána önindítózva ellenőrizni a spriccelés képét, de vakon is kicserélheted.
Az önindítózásnál vigyázni!!! Szerintem ha nem csöpög akkor csak jó. Ennyit tehetsz vásárlás elött.
Ha már kivetted a tisztítást ne feledd, persze ha szükséges.

(#42) balazs1011 válasza Brogyi (#41) üzenetére


balazs1011
aktív tag

majd benzincső, villanydrót vissza ezt hogy érted?
de vakon is kicserélheted. és ezt ?
Az önindítózásnál vigyázni!!! és ezt?

A tisztítás olyan szinten megvolt hogy kb.2-3 liter benzinhez öntöttem egy egész flakon injektortisztítót.
Talán 3dl vagy 5dl ,már nem emlékszem rá.
A porlasztás képe szerintem pedig jó,nem pisilős.
Gondolom számít a porlasztás erőssége,és az iránya (szórási képe) is.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#43) Brogyi válasza balazs1011 (#42) üzenetére


Brogyi
senior tag

Csak rövidíteni akartam. A kiszedett injektort meg kell hajtani valamivel. A nyomás alatt pedig lényeges a csöpögés, vagyis a nem csöpögés.
Nem méregetsz, nem tisztogatsz, hanem beteszel egy új injektort, és meglátod lesz-e különbség.
A porlasztott benzin az elég veszélyes. Csak erre probáltam rávilágítani.

Amit pedig lefilmeztél az felelős az alapjáratért, és a szivatásért. Ha nem megy akkor nagy szívás, mert az ECU testében van. Normális, átgondolt szerkezetekben a léptetőmotor, vagy alapjárati motor külön cserélhető. Nem kell megvenni az egész ECU-t. A sorrend a következő: software frissítés, léptetőmotor ellenőrzés, ( ez egy füst alatt egyszerre mehet) utolsónak maradt az ECU csere. Remélem így már érthetőbb voltam.

[ Szerkesztve ]

(#44) balazs1011 válasza Brogyi (#43) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Igen,érthető..
köszönöm.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#45) szigi60


szigi60
újonc

Nézzetek ide is be mert sok jó dolog található: piaggio.hu forum

(#46) Tibcsike68


Tibcsike68
csendes tag

Üdv, tudna nekem segíteni valaki, hogy pontosan mit kell bontani, hol keressem a feszszabályzót? Miyen típust keressek az e-bay-en, ami tényleg jó?
Köszi a segítségeg! :R

(#47) Egi001 válasza szigi60 (#26) üzenetére


Egi001
újonc

Szia. Nálam most kezdődött az alapjarati ingadozás.
Esetleg megoldódott nálad a gond? X9 250esem van.

Ha tudsz emailt irnàl nekem.

rdgzltn@gmail.com

Köszönöm szépen

(#48) gilera nexus


gilera nexus
újonc

Sziasztok!tudja valaki mennyi olaj kell a nexus 500 első villájába?
üdv András!

(#49) Coupling


Coupling
újonc

Sziasztok Nagyrobogósok!
Egy 2006-os Beverly 500 boldog tulajdonosa voltam kb. egy hónappal ezelőttig,amikor elkezdett leállni a motor alapjárati probléma miatt. Az alábbi javítások már kész vannak.
-léptető motor takarítás, ellenőrzés OK
-fojtószelep takarítás, ellenőrzés OK
-injektor tisztítás, ellenőrzés OK
-összes kontaktor lába tisztítva,befújva
-feszszab. csere
-generátor ellenőrzés OK
Segítség kellene meg egy baromi jó szerelő Kecskemét körül.A motor amúgy járóképes,de erőtlen,dadogós.

(#50) lpeter98


lpeter98
friss újonc

Sziasztok!
Nem szorosan ugyan, de kapcsolódik a robogóm hibája az itt leírtakhoz. Kezdetben néha leállt alapjáraton, ma pedig el sem indult (2006-os évjáratú M288M Piaggio blokkos Aprilia Sportcity 250ie). Üzemanyagot nem kap, a benzinpumpa működik az injektorig eljut. Az injektor ellenállását még nem mértem, a leírást szerelés után olvastam, 14,5 +-0,5 Ohm a normális ellenállás. A korábbi hozzászólásokban olvastam, volt, hogy cserére szorult a befecskendező, kérdésem is evvel kapcsolatos, honnan sikerült beszerezni?
Most, hogy le kellett bontanom a burkolat nagy részét, a fojtószelep házat is ki fogom takarítani, ahogy javasolta valaki a hozzászólásában. Előre is köszönöm a segítséget!
Péter

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.