Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#43) Brogyi válasza balazs1011 (#42) üzenetére


Brogyi
senior tag

Csak rövidíteni akartam. A kiszedett injektort meg kell hajtani valamivel. A nyomás alatt pedig lényeges a csöpögés, vagyis a nem csöpögés.
Nem méregetsz, nem tisztogatsz, hanem beteszel egy új injektort, és meglátod lesz-e különbség.
A porlasztott benzin az elég veszélyes. Csak erre probáltam rávilágítani.

Amit pedig lefilmeztél az felelős az alapjáratért, és a szivatásért. Ha nem megy akkor nagy szívás, mert az ECU testében van. Normális, átgondolt szerkezetekben a léptetőmotor, vagy alapjárati motor külön cserélhető. Nem kell megvenni az egész ECU-t. A sorrend a következő: software frissítés, léptetőmotor ellenőrzés, ( ez egy füst alatt egyszerre mehet) utolsónak maradt az ECU csere. Remélem így már érthetőbb voltam.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.