Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Kolondrum

Üdv a klubban! :R A szoftvert én megpróbáltam volna rendesen feltenni, nem a suittal. Az nulla. Azért volt webeszköz hibád stb... Amúgy én ilyen adatkábelhibát még soha nem láttam. Készülj fel arra, hogy mindent megtesznek azért, hogy ne kelljen alaplapot cserélni. A végsőkig elmennek. Én az esetünk óta máshogy kezelem őket. Sőt, ők is engem. A szitu az, hogy telefonban azt mondják igen megy a csere helyben max 2 óra, de amikor odamegyek és a gépen megnéz és látja a nevem azzal jön: központi szerviz! Nekem ne mondja, hogy ez azért van mert csak úgy megy, egyszerűen ismernek. Azonnal ezzel jönnek, ami jó is meg nem is mert 1-2 hét bent nem épp jó muri. Most a 808 körül zajlik kisebb mizéria, de le fogom zárni mert mint kiderült a hiba nálam van nem a telóban. :B Örülnek majd nekem! Meg amúgy sem adnám a kezükbe.

Intézzem én a telódat? A nevem alatt futókkal nem szórakoznak! ;] Csak fizesd ki a szaladgálást! :)) Vicc volt!

[ Szerkesztve ]

(#2) Bloodrayne2 válasza Kolondrum (#1) üzenetére


Bloodrayne2
tag

Hát,ha lenne nekem is ilyen normális szerviz boxom,amivel teljesen újra tudnám tenni a teló szoftverét,akkor megcsinálnám,de mivel nincs és ugye ilyenkor a Phoenix szoftverral szoktak bohóckodni,de én nem merek belevágni,mert hiába nézek videókat róla,valahogy nem áll össze a kép néhány résznél és így nem próbálkozok vele.Nekem nem lenne fontos az alaplap csere,ha meg tudnák rendesen csinálni,de észre vettem,hogy erre nem képesek.Nem értem,hogy miért ennyire nehéz nekik egy hibás alkatrészt nekik???? Egyszerűen van nekik,vagy legalább is kellene lenni egy ugyan olyan rajznak,ami megmutatja,hogy milyen alkatrészek vannak a telóban és,hogy hol.Amikor meg kimérte a hibát,akkor nem tudom,hogy hogyan lehet elrontani még jobban,de ehhez már tehetség kell a szerencsétlenkedés szinten.És nem értem,hogy,ha tudják,hogy ennyire nagy a baj a cég körül,akkor miért nem szűrik ki a rossz szakembereket és vennének fel ujjakat,hiszen sok olyan ember van,aki ezerszer rendesebb munkát végezne,mint ők.Nem hiába szüntették meg az ügyfélszolgálati telefonszámukat is,mert sok volt a felháborodott ügyfél.

CSAK AZT NEM TUDOM,HOGY HOVÁ KELLENE ÍRNI,HOGY RÁ NÉZZENEK A MAGYAR NOKIA SZERVIZKÖZPONT UJJÁRA,MERT A FOGYASZTÓVÉDELMISEKKEL NEM HINNÉM,HOGY SOKRA MENNÉK.NEM HINNÉM,HOGY ERRE JÓ ÚTRA TÉRNÉNEK.

Csak nehogy a te telódat is elrontsák,mert nem hiszem,hogy értének a tekhoz,ha egy egyszerű usb hibát nem tudnának megcsinálni. :D

De az meg olyan érdekes,hogy más telefon szervizben,ami nem Nokia,de javítanak ott mindenféle telót,olyan jól megtudják csinálni. Pl.: Volt egy Nokia N95 típusú telefonom,ami egyáltalán nem érzékelte az usb csatlakozást (így vettem a PH-n) és 3 nap alatt nagyon szépen megcsinálták,egy szavam nem lehetett olyan szépen ment. A poén meg az,hogy egy nagy cégnél meg nem képesek rendes munkát csinálni,hanem még össze gányolják a telót,pl.: felesleges alkatrész csere,stb.Elég szégyen,hogy egy mezei szerviz, így legyaláz egy nagy céget.

Hát jó lenne,ha már valaki megfenyítené már ezt a céget ;] Majd,akkor te leszel :D

Sikeres és korrekt üzlet=PIROS || Igyekszünk a szakmaiságra, nem használunk kofanyelvet. A saját szakmájában az az igazi profi szakember, akit a környezete is profinak ítél.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.