2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

A mai telefon szervizek... (2)

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Nos a történetemet folytatnám tovább,mert újabb fejlemények jöttek a mai nap a világra.
Tegnap 2012.december 11-én bementem a telefonomért,mert szerencsére meg is érkezett megint 1 hét utazgatás után és boldogan örülve be vonatoztam a Nokiához,de közben az az érzés bennem volt,hogy bele fogok esni én is az oda vissza utazgatós elégedetlen emberek közé (bár ne így lett volna).

Vissza térve a problémához:

Bementem a boltba és erőltetett kedves boldog emberként betérve,mondtam,hogy jöttem a telefonomért. A lányka,akit írtam az előző blogomban kihozta és ide adta nekem a telefont és én szépen megnéztem a külső állapotát,hogy midnen oké-e és rendben volt.De az ördög nem aludt még,mert tudtam,hogy még ez nem minden.Amint aláírta ma papírt,amit adtak,amikor beadtam,utána felmentem a bevásárló központ első emeletre megnézni,hogy minden oké van-e a telefonnal.Kijelző rendben,USB,rendben(legalább is akkor úgy tűnt),akkor OTG kábellal tudtam megnézni,mert gép nem volt nálam,meg a vonatot is el kellett,hogy érjem időben,amit nagy nehezen sikerült is.Amikor megnéztem a telót,a funkciók rendben voltak,legalább is akkor nem csinálta a későbbi hibajelenséget. A vonathoz sikeresen vissza érve sietve,hely nincs,ami általában szokás az ilyen,elővettem a telefont és az otg kábelt,ami segítségével a zenéket rámásoltam,hogy haza útig tudjak hallgatni zenét.

Hazaértem cuccokat lepakoltam,mindent a helyére és örültem,hogy végre megjött a teló,mert már hosszú ideig,de nem tudom miért???? 1 hónapig tartott majdnem mire vissza kaptam a telefont.
Töltöm rá a cuccokat meg a személyes dolgokat.Miután végeztem örül a fejem,hogy jó minden,de tévedtem. Este,amikor a gépet már lekapcsoltam,mert fáradt voltam,gondoltam játszok már a telefonon vagy nyomkorászom meg videót nézek pendrive-ról.Amikor csatlakoztattam az OTG kábelt lám mit ad Isten: USB csatlakozási hiba.Hozzá tenném,hogy az USB csatlakozója a telefonomnak is elég passzintós lett,amióta a szervizét megjárta,de sebaj,majd bekopik.Többszöri ki-be dugdosás után egyszer csak jó lett és utána már rendesen működött,még,ha ki is húztam megint és bedugtam.Gondoltam lehet,hogy csak valami apró kis hiba jött ki.Nos másnap megint használnám a kábelt,erre felé megint elkezdte csinálni,nem is egyszer.Amikor több ki-be dugdosás utána jó lett,utána már rendesen megy ha megint kihúzom (hozzá teszem nem cibáltam,mint akinek hiány van,hanem szépen ügyesen vigyázva húztam el a kábelt a telefonból).Nos a hiba közben utána megnéztem sima adatkábellal is,ami érdekesen szólva egyszer olyat csinált az előző hiba után,amikor az jelentkezett,de csak egyszer csinálta,hogy bedugom az adatkábelt az usb csatlakozójába és a másikat a gépbe.Utána lám elkezdi tölteni,világít a fehér pont a tetején,de semmi telefon felismerés.Megismétlem megint és mit látnak szemeim, a Winfos mit ír ki???? Az USB-s eszköz t nem lehet felismerni.Ez ment 4 próbálkozásra is,amikor meguntam és megpróbáltam az OTG kábellal és lám működött első bedugásra és utána az adatkábel is.Mondom oké.Később,amikor megint használni szerettem volna,mert ugye nekem tetszett az a funkció,hogy az egeret is lehet használni a telefonon,akkor bedugom és kicsit elszórakozgatok vele.
Megint nem működött és megint ugyan azt a hibát írta ki,hogy Hiba az USB csatlakozásakor és ,hogy húzzam ki a kábelt és ezt addig írta,amíg ki nem húztam,addig nem is engedett tovább lépni.Megint megcsináltam 4-szer,de gondoltam megnézem az adatkábellal,hogy azzal mit csinál megint, és lám egyből jó lett.Utána bedugom az OTG kábelt megint,akkor már az is jó és rendesen megy,mint,ha semmi baj nem lett volna.Ellenőrzés ként megint ki be dugom,hogy jó-e? és megy rendesen.

Azt vettem észre,hogy OTG Kábel csatlakozásakor megbolondul és ezt csinálja,de az adatkábel csatlakozás után helyre áll,de kis idő múlva megint elkezdi.(mielőtt valaki az OTG kábelra gyanakodna,annak semmi baja,mert vadi új, és barátnőm Nokai C7-es készülékén tökéletesen működött,semmi baj nem volt és nem egyszer használtam a telefonján).
Gondoltam még olyanra,hogy lehet,hogy szoftverral lehet valami,gondoltam csinálok rajta egy hard reset-et megint,mert ugye az nem jár garanciavesztéssel,mert az csak visszaállít mindet a gyári állapotra,mint,ha most hoztam ki a boltból,mármint szoftveresen értve.Amint beírtam a kódot újraindult,faszán megkérdi a nyelvet,én kiválasztom és az a hibaüzenet fogad,hogy Hiba történt.Webeszközök eltávolítva bla bla bla és semmi háttér nincs egyik főképernyőn se és sok kérdőjel van az ikonok helyén.Na kezdtem megint aggódni és rádugtam a Nokia Suitra,hogy lefrissítsem a telót,de ez se segített és most is eszem a kefét.Hiába frissítem le,nem tér vissza az eredeti állapotába,hanem marad a hibaüzenet.

Úgyhogy holnap még szerencse,hogy van egy kis dolog muteroméknak és akkor be tudok menni velük és leadni nagy idegességemben a telefont és szépen vissza fogva(megpróbálom) piros szemekkel elmondani az újabb problémámat a kis hölgyikének,ha meg értetlenkedik,akkor aki ott van porfogó szervizes munkatársának.Meg mondom nekik,hogy nos én ünnepek előtt szeretném vissza kapni a telefonomat HIBÁTLAN ÁLLAPOTBAN!!!! és nem 1 hónap elteltével,mert amit csináltak (lásd az előző bejegyzésemet) az felháborító és e mellé tetőzve ezzel,hogy még szarabb lett ahogy vissza kaptam.Egyik hiba után jön a másik és keveredve. Nos,holnapig,amíg nem indulunk el,addig meg próbálom helyre hozni szoftveresen,persze úgy értve,hogy garanciát ne veszítsen,mert ilyenekkel nem játszok,(persze már 3-án járt le,de amikor beadtam még garanciás volt,úgyhogy ezt még ingyen kell megcsinálniuk).Ha nekem azt merik mondani a szemembe,hogy ennyi meg annyi lesz,mert már nem garanciás,akkor majd vissza kérdezek,hogy "Fogyasztóvédelmi formában jó lesz-e a fizetés???" Tököm teli van az egész Nokiával és,amint esélyem lesz egy jó telefonra,tuti,hogy leváltom,mert nekem nincs időm meg türelmem az ilyenekre,főleg,hogy az utazás is pénz,meg a telefon is kellene,mert nincs másik,meg itt az ünnep és egy kis fényképezni is jól jönne a telefonnal erre meg tessék ezt csinálják az emberrel. A szar,kontár és a szemét munka. Én a Nokia helyében legszívesebben lecserélném az össze embert,aki ott dolgozik,mert pocsék munkát csinálnak és amit meg kellene azt nem csinálják meg.De persze háborogni tudnak,főleg meg azt,hogy a szarból várat építeni.Nem értem miért nem cseréli kk ia komplett panelt és ad egy ujjat??? amit meg kiszedett megcsinálja normálisan és teszteli.Utána meg értékesítik.ENNYI.

Hozzászólások

(#1) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Üdv a klubban! :R A szoftvert én megpróbáltam volna rendesen feltenni, nem a suittal. Az nulla. Azért volt webeszköz hibád stb... Amúgy én ilyen adatkábelhibát még soha nem láttam. Készülj fel arra, hogy mindent megtesznek azért, hogy ne kelljen alaplapot cserélni. A végsőkig elmennek. Én az esetünk óta máshogy kezelem őket. Sőt, ők is engem. A szitu az, hogy telefonban azt mondják igen megy a csere helyben max 2 óra, de amikor odamegyek és a gépen megnéz és látja a nevem azzal jön: központi szerviz! Nekem ne mondja, hogy ez azért van mert csak úgy megy, egyszerűen ismernek. Azonnal ezzel jönnek, ami jó is meg nem is mert 1-2 hét bent nem épp jó muri. Most a 808 körül zajlik kisebb mizéria, de le fogom zárni mert mint kiderült a hiba nálam van nem a telóban. :B Örülnek majd nekem! Meg amúgy sem adnám a kezükbe.

Intézzem én a telódat? A nevem alatt futókkal nem szórakoznak! ;] Csak fizesd ki a szaladgálást! :)) Vicc volt!

[ Szerkesztve ]

(#2) Bloodrayne2 válasza Kolondrum (#1) üzenetére


Bloodrayne2
tag

Hát,ha lenne nekem is ilyen normális szerviz boxom,amivel teljesen újra tudnám tenni a teló szoftverét,akkor megcsinálnám,de mivel nincs és ugye ilyenkor a Phoenix szoftverral szoktak bohóckodni,de én nem merek belevágni,mert hiába nézek videókat róla,valahogy nem áll össze a kép néhány résznél és így nem próbálkozok vele.Nekem nem lenne fontos az alaplap csere,ha meg tudnák rendesen csinálni,de észre vettem,hogy erre nem képesek.Nem értem,hogy miért ennyire nehéz nekik egy hibás alkatrészt nekik???? Egyszerűen van nekik,vagy legalább is kellene lenni egy ugyan olyan rajznak,ami megmutatja,hogy milyen alkatrészek vannak a telóban és,hogy hol.Amikor meg kimérte a hibát,akkor nem tudom,hogy hogyan lehet elrontani még jobban,de ehhez már tehetség kell a szerencsétlenkedés szinten.És nem értem,hogy,ha tudják,hogy ennyire nagy a baj a cég körül,akkor miért nem szűrik ki a rossz szakembereket és vennének fel ujjakat,hiszen sok olyan ember van,aki ezerszer rendesebb munkát végezne,mint ők.Nem hiába szüntették meg az ügyfélszolgálati telefonszámukat is,mert sok volt a felháborodott ügyfél.

CSAK AZT NEM TUDOM,HOGY HOVÁ KELLENE ÍRNI,HOGY RÁ NÉZZENEK A MAGYAR NOKIA SZERVIZKÖZPONT UJJÁRA,MERT A FOGYASZTÓVÉDELMISEKKEL NEM HINNÉM,HOGY SOKRA MENNÉK.NEM HINNÉM,HOGY ERRE JÓ ÚTRA TÉRNÉNEK.

Csak nehogy a te telódat is elrontsák,mert nem hiszem,hogy értének a tekhoz,ha egy egyszerű usb hibát nem tudnának megcsinálni. :D

De az meg olyan érdekes,hogy más telefon szervizben,ami nem Nokia,de javítanak ott mindenféle telót,olyan jól megtudják csinálni. Pl.: Volt egy Nokia N95 típusú telefonom,ami egyáltalán nem érzékelte az usb csatlakozást (így vettem a PH-n) és 3 nap alatt nagyon szépen megcsinálták,egy szavam nem lehetett olyan szépen ment. A poén meg az,hogy egy nagy cégnél meg nem képesek rendes munkát csinálni,hanem még össze gányolják a telót,pl.: felesleges alkatrész csere,stb.Elég szégyen,hogy egy mezei szerviz, így legyaláz egy nagy céget.

Hát jó lenne,ha már valaki megfenyítené már ezt a céget ;] Majd,akkor te leszel :D

Sikeres és korrekt üzlet=PIROS || Igyekszünk a szakmaiságra, nem használunk kofanyelvet. A saját szakmájában az az igazi profi szakember, akit a környezete is profinak ítél.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.