Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-12-31 15:07:30

LOGOUT.hu

Xiaomi Redmi Pro

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2506) tibcsi0407


tibcsi0407
félisten

A DPD-nek címzett levelem:

Tisztelt DPD Magyarország,

Kapcsolatban állok egy kínai webshoppal, akik az Önök, illetve az SF Express segítségével juttatják el a csomagokat a vásárlókhoz Európában.
Sajnálattal hallottam tőlük, hogy Magyarországon egyre több a csomagok eltűnése, míg más országokban nem fordul elő, így gyaníthatóan Kínától Magyarországig tartó úton kis hazánkban talál a csomag új gazdára, de sajnos nem a címzetthez, akik sok esetben 300$ fölötti értékkel lesznek így megkárosítva.
Mivel a csomagot nem nyithatják a legtöbb futár előtt és bízva a szolgáltatás minőségében videót sem mindig készítenek a csomagok bontásáról, így bizonyítani is nehezen tudják az igazukat a webshop előtt, vagy akár a Paypal előtt egy esetleges vita esetén. Ha nyernek, akkor azt a pénzt a bolttól vonják le, így valaki mindenképpen veszít az "elkallódó" telefonok, elektronikai tartozékokon, kivéve azt, aki eltulajdonítja.
Több esetben csokoládé, parfüm, vagy borotvahab volt a telefonok helyén, a csomag pedig jól láthatóan előtte már fel volt bontva.
Egyelőre 4 TN-t és irányítószámot/várost kaptam, mert ennél a webshopnál egyelőre ennyi ügy folyik, viszont a Prohardver fórumon a különböző topikokban más webshopok-nál is érkezett panasz ugyanez a szállítási mód esetén.
A TN-ek és címek listája a következő:
1,xxxxxxxxx City Budapest ,ZIP 1035
2,xxxxxxxxx City:Ecser,ZIP 2233
3,xxxxxxxxx City:Budapest,ZIP 1039
4, xxxxxxxxx City:Tazlar ,ZIP :6236

Kérem, hogy amennyiben egy mód van rá, segítsenek megelőzni az ilyen problémákat, mert ezekkel nem csak a webshopok, hanem a DPD megítélését is rontják a hiányos csomagok.
Köszönöm előre is!

xyz

https://utdetailing.hu/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.