Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

(#1) wolfman

wolfman
veterán

Ha jól tudom már most is van benne egy pálya, ahol Bruce Wayne-ként tudunk gyakorolni, nem?

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#2) b.daniel

b.daniel
senior tag

Sztori alapú dlc-nek ez kicsit keves. A fazon is mondja,hogy mintha Challenge Mapk gyűjteménye lenne narrációval...köszönöm EA..

(#3) #85552128 válasza b.daniel (#2) üzenetére

törölt tag

Milyen EA ?
Btw a nyelvi fájlok alapján én story DLC-nek nézem:

DLCStory1.int:
Description=On the final leg of his journey to master some of the deadliest martial arts, young Bruce Wayne trekked through the mountainous region of North Korea searching for the fabled monastery where Togakure-ryu had been taught since the Oho period. After a long and exhaustive search he found the secret monastery. There Master Kirigi accepted Bruce as his servant with the promise that he would prepare him for the initiatory test of honor.

Viszont van challenge rész is:

C80_Title=Rite of Passage
C80_LockedDesc=Complete Rite of Passage with Bruce Wayne to unlock the campaign for this character.

[ Szerkesztve ]

(#4) b.daniel válasza #85552128 (#3) üzenetére

b.daniel
senior tag

Sorry, WB-t akartam írni. Hát remélem neked lesz igazad, én csak azt irtam amit Hallottam a videó elején:/

(#5) Normi™

Normi™
őstag

Izgalmasnak tűnik.

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#6) gyáliSanyi

gyáliSanyi
őstag

Jó a pulóvere a csajnak.
De többen megnéznék, ha levenné. ;]

Live poor, die ritch.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.