Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) westcoastog


westcoastog
veterán

Hihetetlen mik vannak.
Én most készülök számtech boltos lenni, ha sikerül remélem nem ilyen fac kollégáim lesznek. :D

(#2) mqm válasza westcoastog (#1) üzenetére


mqm
senior tag

Ez ma mar a 2. ilyen blog a PCX-rol..
Eleg szomoru ,hogy ilyen gerinctelenek! En tuti nem vasarolok toluk tobbet semmit.

Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html

(#3) westcoastog válasza mqm (#2) üzenetére


westcoastog
veterán

Tőlük csak azt tudnám kérdezni hogy: DO YOU HATE MONEY?
Hát nem? Egy boltnak az a dolga hogy bevétele legyen, ezt ebben a formában nem tudom hogy akarják elérni, jó biztos vesznek tőlük dolgokat, de a rossz hírek hamar elterjednek, róluk is.

[ Szerkesztve ]

(#4) mqm válasza westcoastog (#3) üzenetére


mqm
senior tag

En azon filoztam ,hogy nem-e lehet az ,hogy lassan csodbe mennek?!
Eddig rosszat nem hallottam roluk, de ahogy a blog bejegyzesbol is kiderul mostansag eleg sok feljelentes tortent ellenuk.
Volt mar ra pelda nem 1 nem 2 ,hogy eltunt a ceg es ugrott sok-sok garancia...
Ez elegge nagy spekulalas.. de az ordog nem alszik.
Mindenesetre koszonom a blog bejegyzes irojanak, maradok egyenlore zoldleveleseknel. :)

Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html

(#5) atomanti19 válasza mqm (#4) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Kicsit kilátástalan a helyzet, de nem hagyom annyiban. A boltot örökre elfelejtem.
Még így is kibújnak a kötelesség alól, pedig jogszabályokat szegtek. Megpróbálok majd kapcsolatba lépni a többi károsítottal, tudjátok sok kicsi sokra megy :)

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#6) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

Hihetetlennek tűnik, de hasonlóképpen jártam.
Én 4 GB-is memóriát kaptam tőlük, kicsit kopott volt rajta a gyári matrica, amin a sorszám van, de nem érdekelt nagyon.
Windows telepítés után naponta átlag egyszer megfagyott a rendszer. Mivel szerencsére 2 ram volt a gépben, kivettem az újat és azonnal rendbejött minden. Próbáltam egy másik gépben, ugyanaz a hiba, vissza is küldtem.

Ezután eltelt a szokásos 3 hét, majd kaptam egy másik ramot, még szutykosabb címkével, valamint visszakaptam a számlát, de nem módosították rajta a gyári számot. Mit érdekelt engem, kétszer úgyse kapok rossz memóriát.

AHA! Ez a ram is rossz.

Ezek után visszaküldtem újfent, majd eltelt a szokásos 3 hét, most szóltak, hogy kicserélték. Kértem, hogy 1500 ft-os költségen küldjék el nekem, mivel én is szolnoki vagyok, felutazni 5000 ft.

Ez két hete volt, azóta nem kaptam semmit. Múlt héten írtam nekik megint, akkor azt mondták, azért nem küldték el, mert én nem egyeztem bele hogy 1500 ft a költség. Ez a levelük alatt ott volt az általam írt levél, hogy kérem a termék futárral való küldését! :DDD

Ezen levél óta 5 nap telt el, holnap megint írok nekik, hogy mi a helyzet. Szerencsére nekem "csak" 9000 Ft értékű hardver ragadt így be, de soha többé nem vásárolok a pcx-nél és minden elérhető fórumon reklámozni fogom a csodálatos hozzáállásukat.

(#7) djdaniel válasza atomanti19 (#5) üzenetére


djdaniel
senior tag

próbáltad már felfenni a kapcsolatot az Asus magyarországi képviseletével ?
hátha ők tudnak segíteni, volt régebben egy emberke annak azért nem tudtak mert nem volt semmi papírja a kártyáról, neked viszont van szerintem egy próbát megérne.

(#8) atomanti19 válasza djdaniel (#7) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Hétfőn kezdtem velük konzultálni, remélem ők többre értékelnek. Mint fogyasztót :)

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#9) mickemoto


mickemoto
őstag

Nem volt véletlenül egy értékelésed a pcx honlapján ennél a kártyánál?
Csak azért kérdem mert nemrég nézegettem ott direkt ilyen kártyákat és úgy emlékszem volt egy hozzászólás amiben valaki a gariztatást nehezményezte.Érdekes módon most már nem nem találom sehol. ;]

Én túlnyomó többségben a pcx-től rendeltem számtek dolgokat idestova majd 10 éve, ezután nem fogok.
Jól fenéken kellene billenteni azokat a majmokat az üzletben.
Egyébként tényleg elgondolkodtató hogy mire fel ez a barátságtalan üzletpolitika.

(#10) mqm válasza atomanti19 (#8) üzenetére


mqm
senior tag

Ird majd meg a fejlemenyeket!

Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html

(#11) P.O.W.


P.O.W.
tag

Szégyen, hogy ilyen cég megél ebben az országban. Sok sikert kívánok , remélem összejön a kártyacsere.

MSI MAG B550 TOMAHAWK, AMD RYZEN 5 5600X ,XFX RX 6700 XT 12GB, 4x8GB Kingston Renegade 3600Mhz DDR4, Corsair RM750 ,Noctua NH-U12S, Aerocool Aero One Eclipse RGB, AOC C32G2ZE 240Hz, Razer Deathadder Essential, Genesis Thor 300 TKL

(#12) Zoli0726


Zoli0726
aktív tag

Kövezzetek meg, de én még nem találkoztam olyan pc szaküzlet eladóval(nem szervízes, tehát szakember), aki ne lett volna arrogáns és beképzelt.
Mindegyik úgy gondolta, hogy ő mindent jobban tud és még csak véletlenül sem úgy van ahogy én mondom. (mindenki hülye)
Persze végzettsége egyiknek sincs, azt hiszik mert össze tudják legózni a megrendelt alkatrészeket(13 évesen is megtudtam csinálni), már ők hc informatikusok.
Ráadásul azt sem értem, hogy miért nincs annyi eszük, hogy ha nem kedvesek a vevővel, akkor a kutya se fog ott vásárolni legközelebb, csak a saját üzletüket rontják.
Természetesen tisztelet a kivételnek, sajnos nekem még csak ilyenekhez volt szerencsém, ezért rendelek inkább mindent neten, szerencsére garanciáztatnom még sosem kellett.

(#13) atomanti19


atomanti19
aktív tag

mqm Írok mindenképpen, ide a blogra!

A gond az hogy az Asus nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal a kompones termékekre, így nagyon nehezen lehet majd haladni.Illetve konkrét hiba bejelentőt nem találtam. Igy a member tagságimból írtam technikai levelet. Bármit is jelentsen ez :)

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#14) Dany007


Dany007
veterán

Huh bammeg...
Épp a következő hetekben / hónapokban tervezek venni egy monitort meg egy erősebb vga-t. És mindet a PCX-nél néztem ki! =/
Márciusban is tőlük rendeltem egy csomó mindent. Garizni ugyan nem kellett semmit, de korrekt volt minden.

Na de ezek után ba...ki! =/ Most akkor honnan a francból rendeljek? Kb mindegyik nagyobb webshopról vannak ilyen és hasonló bejegyzések. Szar az ipon, az e-digital, az aqua mostmár a pcx is...
De ez tényleg nagyon durva...

Amúgy nekem van egy rohadt pozitív tapasztalatom garancia terén mégpedig a Computermode-nál. Olyan korrekt hozzáállást már rég láttam. No de náluk nincs ilyen cucc.

(#15) mqm válasza Dany007 (#14) üzenetére


mqm
senior tag

Nem tudom milyen pletykak terjengenek ipon-rol, de sajat tapasztalataim alapjan korrektek. 3x volt eddig gubanc es min a 3 alkalommal gond nelkul , gyorsan megoldottak a problemat.
Mindent onnan veszek, es azert a komunikacio is sokat szamit szerintem!
De persze biztosan lesz ellen pelda is. :)

Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html

(#16) punk17 válasza Dany007 (#14) üzenetére


punk17
aktív tag

iPonnál nekem több garanciális problémám volt, de mindig rendesek és gyorsak voltak, szóval bátram merem őket ajánlani. PCX-nél is van személyes tapasztalatom, de az nem éppen pozitív :W

Oneplus 3T | Apple iPad Air

(#17) [Prolixus] válasza Dany007 (#14) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Na ja...hasonlóan döbbenet volt nekem is olvasni ezeket a sorokat. Egy hajóban evezünk jelenleg...én sem tudom már, hogy honnan merjek vásárolni, de komolyan. Nem igaz, hogy nincs itthon egy korrekt, megbízható bolt, normális kínálattal meg árakkal.

Értem én, hogy mindenhol emberek dolgoznak, hibázhatnak. Értem én, hogy sokszor nem is ezeken a boltokon múlik, hanem a forgalmazón, szervizen stb, tehát amikor a boltra mutogatunk, nem biztos, hogy ők a hibásak. Értem én, hogy minél nagyobb a forgalom, annál nagyobb a hibák abszolút száma, ennélfogva annál több a haragos panaszos vélemény. De akkor is...döbbenet mennyi panaszt olvasni ezekre a boltokra, és a leginkább rossz talán a kommunikáció amit lefolytatnak (a beidézett leveles esetekből indulok ki persze, nem a panaszkodó szubjektív "idézeteiből"). Hol kellene vásárolni? :(

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#18) djculture


djculture
félisten

Facebookon Linkeltem az irásodat és írtak:

PCX webáruház Kivizsgáljuk az ügyet és megoldjuk, sajnos nem jutott el a megfelelő helyre és az új garosunk sincs a helyzet magaslatán.

[ Szerkesztve ]

(#19) atomanti19 válasza djculture (#18) üzenetére


atomanti19
aktív tag

:R

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#20) mqm válasza djculture (#18) üzenetére


mqm
senior tag

Hahahahaaahahaha!! Ha mar szorongatjak a tokeiket lepni is hajlandoak?!
Szanalmas!!!

Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html

(#21) Dany007 válasza mqm (#15) üzenetére


Dany007
veterán

Vettem már én is onnan, volt, hogy komplett gépet egyik munkatársnak. Semmi gond nem volt. Pontosak, korrektek voltak. De garanciális ügyem még nem nagyon volt.

Igazából a legtöbben a netes tapasztalatok alapján próbálnak tájékozódni, mert a személyes nagyon kevés a döntéshez.
Csak ugye én is épp azon akadtam ki, hogy már szinte az összes webshopról lehet jót és rosszat is olvasni. Vegyesen. És nem mindegyik júzer error. Sőt, elég megdöbbentők is vannak amik elveszik az ember kedvét az egésztől. Az iPonról is van bőven. Itt a blogouton is van pár bejegyzés, de van külön topikja ott is van bőven panasz... Persze főleg garanciális a dolog. Amiről nem mindig az üzlet tehet ez tény. De akkoris az üzlet dolga megoldani.

Én is ügyfelekkel foglalkozok napi szinten és ha épp egy melónál alvállalkozót használunk akkor azt is az én dolgom cseszegetni. A megrendelő pedig engem cseszeget és nem küldhetem el a fenébe. Nekem kell az ő nevében cseszegetni az alvállalkozót, mert végső soron tőlünk rendelték meg a munkát. Hogy mi hogy oldjuk meg az a mi dolgunk. Sőt, kifejezetten tilos az ügyfélnek említeni az alvállalkozót. És minden esetben készségesnek kell lenni, mert ő fizet. Jó persze ez árnyaltabb na, de a cikkben említett sok sok hónap után visszakapja az eredeti hibás használt kártyát majd utána se szó se beszéd... Ez felháborító. Szar ügy a garancia, de ha nem tudja megoldani a bolt akkor ne vállaljon rá garanciát.

@punk17:

PCX-szel eddig nem volt gond. Igaz nem is volt garanciális ügyintézés szerencsére. Többnyire jókat hallottam róluk, valamint a PH!-val is kooperálnak, adnak nekik tesztcuccokat meg több cikkben is ajánlja őket a PH!, ezért is gondoltam hogy akkor nem lehet gagyi...
De ha már ebben sem lehet bízni akkor ennyi erővel a legutolsó sufni webshopból is rendelhetnék...

@[Prolixus]:

Egyetértek. Teljesen így gondolom én is. Mindenki hibázhat, mindenhol lehetnek bakik, mindenkinek lehet rossz napja. De ettől függetlenül a vállalt kötelességet el kell végezni. Minden megbocsájtható ha jó a vége. De hónapokon át szivatni egy vásárlót az kissé túlzás. Azt a 40k-t amúgy simán lenyelhette volna a cég.
Nálunk is van olyan, amikor elcseszünk valamit és csak úgy tudjuk megoldani ha újat csinálunk, újat rendelünk az adott dologból. Aminek a költsége természetesen a mienk. De benyeljük pont azért, hogy az ügyfél ne távozzon rossz szájízzel, mert az rosszabb nekünk mintha bukuk 40-50k-t azon a melón.
Pont ezért amibe most a PCX is futott, hogy terjed a rossz híre a neten aminek köszönhetően v.színűleg jóval több potenciális vevőt veszít, mintha benyelte volna azt a 40 ezret. Meg amúgyis, mennyibe telne nekik ott helyben kipróbálni az adott kártyát? Ha már hónapokon át vesződnek az üggyel, meddig tart berakni a kártyát ráindítani egy furmarkot azt megnézni mivan... ? ?

(#22) teratti


teratti
senior tag

Hát földim, csúnyán jártál. Sokan azt hiszik, hülyének nézhetik az embert és lehet arra várnak, hogy majd megunja az ember.... Nekem még szerencsére nem volt konfliktusom igaz hogy is lett volna, nem volt gondom semmivel....

Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu

(#23) ytmusic válasza atomanti19 (#5) üzenetére


ytmusic
újonc

Engem is jól átvertek. Rendeltem tőlük egy alaplapot, de már olyan alaplapuk nem is volt, és ők maguktól úgy döntöttek hogy helyette küldenek egy másikat ami 60 Ft.-al volt drágább.:D Írtam nekik hogy cseréljék ki arra amit rendeltem, jött is a válasz hogy nincs olyan amit eredetileg rendeltem. Ráköltöttem +10 ezret egy sata-s vinyóra, hogy egyáltalán működésre bírjam a gépet(mert azon az alaplapon amit eredetileg rendeltem volt IDE csati, és nekem csak IDE vinyóm volt), aztán írtam nekik hogy ne jöjjön futár kicserélni, mert egyetlen olyan alaplapuk sincs ami megfelelő lenne ebben az árban, jó lesz akkor ez is, és már egyébként is ráköltöttem. Állítólag mégis küldtek ki egy futárt hogy visszavigyék az alaplapot, pedig írtam nekik hogy ne jöjjön, de nem találták meg a címem, nem létezik. :DD Most meg elromlott az alaplap, és kb. már 2 hete írtam nekik hogy mi van, de még mindig nem jött válasz. :W

(#24) zolee5016


zolee5016
őstag

(Kövezzetek meg, de én még nem találkoztam olyan pc szaküzlet eladóval(nem szervízes, tehát szakember), aki ne lett volna arrogáns és beképzelt.
Én belefutottam egy ilyen emberbe....Nyugati PU mellett az Oázis Computernél,
Sabertooth P67-es lapomat 2 nappal a vásárlás után lejelentettem,hogy gáz ,mondták rendelnek,másikat ,értesítettek,adategyeztetés,csere....minden felesleges kör nélkül...
Naná ott vettem még egy csomó mindent......

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#25) atomanti19 válasza teratti (#22) üzenetére


atomanti19
aktív tag

A legdurvább az egészben hogy szánt szándékkal teszik. Innentől nekem lehet szabadkozni hogy mi hogy történt, senkit nem érdekelne. Hiába írok nekik üzeneteket, lepereg vagy egyszerűen ignorálják.
A fogyasztóvédelmisek levelére meg azt irjak hogy az ügymenetet lezartnak tekintik :D
Ne csak akkor legyen korrekt mikor 250e ft ot költök el nalluk, ne csak akkor jöjjön 3 percen belül a valasz,
ez nem szolgaltatas, es igen is az en tisztem elítélni őket mert sajnos a fogyasztóvédők is csak a kávét hűtik egész évben. Bárki barmit mond. Ha csendben ülnék talán tavasszal tajekoztatnanak hogy na megtortent a 2. felszolitas rendben folyik az ügy....

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#26) mickemoto válasza ytmusic (#23) üzenetére


mickemoto
őstag

Nekem is volt már úgy hogy a pcx-től rendelt akármi nem volt készleten(annak ellenére hogy a honlapon szerepelt)(ezért is szerettem onnan vásárolni, mert nagy eséllyel minden van készleten és nem kell várni sokat a kiszállítással), de ilyenkor felhívtak és megbeszéltük a dolgot.
Valószínűleg ott is sűrűn cserélődnek az dolgozók (gondolom a jó fizetés és a megbecsülés miatt).
Lehet most sem ártana némi frissítés. :P

(#27) teratti válasza atomanti19 (#25) üzenetére


teratti
senior tag

Ha vásárolok új valamit a Hardverker és az iPon az első mert azokat tartom a legjobbaknak azon belül is inkább az iPon-t. Használtan is nagyon fontos, hogy valamelyik nagyobb kiskerhez szóljon a garancia többek között a PCX-et is ezek közé soroltam de ezek után kiesik az tuti. Bár biztos van valaki aki rögtön lekontráz az iPon-nal kapcsolatban akit pont az a cég károsított meg....

Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu

(#28) ytmusic válasza mickemoto (#26) üzenetére


ytmusic
újonc

Az az alaplap már nem volt náluk, és azóta nincs is. Szándékosan csinálták! :((
atomanti19: Próbáld ki hogy új email címről írsz nekik egy olyat hogy vásárolni szeretnél náluk, még aznap fogsz kapni választ. :DD

(#29) ytmusic válasza mickemoto (#26) üzenetére


ytmusic
újonc

Ja és engem nem hívtak fel/nem küldtek emailt hogy másikat küldenek helyette, és hogy amit rendeltem az igazából nincs is. :C

[ Szerkesztve ]

(#30) Dany007 válasza teratti (#27) üzenetére


Dany007
veterán

Az a gond - ha visszaolvasol - az iPon-ról is elég sok a negatív kritika. Főleg garanciális kérdésekben. Bár nekem nincs személyes tapasztalatom, neked van velük garanciális téren?
Mert rendeltem már tőlük csomó mindent, de szerencsére eddig gariztatni semmit nem kellett.

E-digitálban volt olyan, hogy megrendeltem egy egeret karácsonyra még november elején(!!!) és februárban sem hozták meg! Pedig direkt e-mailen meglett kérdezve, hogy karácsonyig ideér-e? Hát nem ért ide. Utána folyamatosan lett telefonálva meg egyeztetve és végig csak a hitegetés ment... hogy jövőhéten megjön stb.. Majd bő 3 hónap után szépen lemondtam a p...ba. Majd megrendeltem a Computermode-tól (asszem) és 2 napra rá meg is jött a cucc.
Szóval nem gond ha nincs, de akkor legalább mondják meg. Mert ez így nem más, mint szopatás, mivel amíg hitegetnek nem fogom megrendelni máshol...

(#31) ytmusic válasza Dany007 (#30) üzenetére


ytmusic
újonc

Az iponról még nem rendeltem, eddig mindig a pcx-től vásároltam és nem is voltak gondok, mert nekem sem kellett garanciázni, de most ezzel jól megszívattak. :DDD De a végén ők fognak rosszul járni, mert én is megyek rendőrségre és ahova kell, mert nem hagyom magam. :K De már interneten nem fogok semmit rendelni, inkább megveszem boltban kicsit drágábban. Ott nem bújnak el a garancia alól. És ha egy pc-s boltban rendszeresen vásárolsz, egy idő után engednek az árból stb., szóval ez sokkal biztosabb így. A vásárlást szeretik, de a garanciázást nem. ;]

Én <********@gmail.com>

15:12 (22 órája)

címzett: pcx
Hello! Egy számítógép konfigurációt szeretnék önöknél vásárolni, tudnának ebben segíteni? Nem értek hozzá hogy ilyen alkatrészeket kellene választanom.
PCX Ügyfélszolgálat

18:38 (18 órája)

címzett: saját magam
Kedves Érdeklődő!

Amennyiben kicsit bővebben kifejti igényeit, abban az esetben talán tudunk előbbre lépni.

Üdvözlettel:

Hegedűs László
PCX Ügyfélszolgálat
www.pcx.hu
Tel.: 061/787-76-67

2013.11.19. 15:12 keltezéssel, ytmusic írta:

[ Szerkesztve ]

(#32) teratti válasza Dany007 (#30) üzenetére


teratti
senior tag

Nincs semmi tapasztalatom szerencsére nem csak az iPon-tól, sehol nem volt még garanciás ügyem. Így csak reménykedni tudok, hogy nem futok bele semmibe. Én biztos nem vettem volna át az egeret....megjegyzés rovatba mindig beleírom ha óhajom-sóhajom van ettől ha eltérnek köszönöm nem tartok igényt a kérdéses árúra.

Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu

(#33) djculture válasza atomanti19 (#19) üzenetére


djculture
félisten

Úgynéz ki csak megoldódik a dolog:

PCX webáruház Többször cseréltük a kártyát, pontosabban az Asus importőr cserélte felénk. Tekintve, hogy elhúzódott az ügymenet, így visszafizetjük a kártya árát.

(#34) Krugszvele válasza djculture (#33) üzenetére


Krugszvele
aktív tag

Nekem ugyancsak ma írt a pcx, hogy pénteken szállítják a másfél hónapja náluk lévő memóriát.
Mi történhetett? :)

(#35) atomanti19 válasza Krugszvele (#34) üzenetére


atomanti19
aktív tag

A "hit" ereje ;)

djculture Igen felkerestek! Köszi a közbenjárást :)

[ Szerkesztve ]

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#36) teratti válasza atomanti19 (#35) üzenetére


teratti
senior tag

Szerintem olvasták, hogy jól bánsz szúró-vágó fegyverekkel és egy kicsit "megenyhültek". :K Lényeg, hogy oldódjon meg a dolog....

Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu

(#37) atomanti19 válasza teratti (#36) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Igen, így van! :K

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#38) djculture válasza atomanti19 (#35) üzenetére


djculture
félisten

Nincs mit én már régi vásárló vagyok ott és sose volt velük bajom, Igazság szerint hozzá nem értő tapasztalatlan kolléga került a gépezetbe azt írták, így nem kell leírni őket csak kellett némi idő míg rájöttek.

[ Szerkesztve ]

(#39) atomanti19 válasza djculture (#38) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Én is így értesültem :) Soha nem volt semmivel problémám velük, de ez kiverte a biztosítékot. Nem is a helyzet, inkább az ex kolléga bánásmódja,hozzá(nem) állása. Bőven 6 számjegyű az összeg amit elköltöttem náluk, nem vagyok PCX párti hogy csak náluk vásárolnék de a vásárlás színvonalával nem volt gondom, a garancia a bibis.

[ Szerkesztve ]

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#40) djculture válasza Krugszvele (#34) üzenetére


djculture
félisten

A megfelelő ember intézkedett az ügyekben gondolom:)

(#41) ytmusic válasza djculture (#40) üzenetére


ytmusic
újonc

Én linkeltem nekik ezt e-mailben, és azóta kezesbárányok lettek, holnap jönnek az alaplapért. :) De ne bízzátok el magatokat! Ezek után bármi megtörténhet. Fotózzatok le mindent, és majd írjátok meg a fejleményeket. :)

(#42) ytmusic válasza ytmusic (#41) üzenetére


ytmusic
újonc

Eddig még nem jött a futár, de még nincs vége a napnak. Ha ma nem jönnek, akkor holnap rendőrség. :)

(#43) atomanti19 válasza ytmusic (#42) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Azért a rendőrségre ne menj, nekik semmi közük hozzá :U
Hozzám jött a futár a megbeszéltek szerint.

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#44) ytmusic válasza atomanti19 (#43) üzenetére


ytmusic
újonc

Csak azért mert biztosan jobban tudja hogy mit lehet tenni. :) És el fogok menni ha ma nem jön, vártam már eleget... :(( És amit kiírtak a facebookra nem túl hihető szöveg, és volt egy hozzászólás amit töröltek. :DDD De még jöhet a futár, és hogy nálad már voltak az már egy kicsit megnyugtató, mert eddig le se sz@rtak. És örülök neki. A pénzt már visszautalták?

[ Szerkesztve ]

(#45) atomanti19 válasza ytmusic (#44) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Gondolom azt majd akkor utalják ha megérkezik a kártya, hozzájuk. Az valószínű holnap lesz.

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#46) Dany007 válasza ytmusic (#42) üzenetére


Dany007
veterán

Szerintem azert ez becsulendo na! :)
Foleg ha tenyleg lesz valtozas.
Tegnap en is kaptam toluk egy csomagot, minden korrekt volt szokas szerint.
Jo araik vannak... kar lenne ertuk.

Legalabb elismertek a hibat. Sajnos ma mar ez is ritka.
Meg van 1-2honap egy nagyobb osszegu vasarlasomig, meglatjuk mi lesz akkor a helyzet.

(#47) [Prolixus] válasza Dany007 (#46) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Ja, ez szerintem is nagyon pozitív. Persze semmi garancia nincs rá, hogy be is tartják amit ígérnek, de a legtöbb bolt idáig sem megy el, csak a szervizre, a vásárlóra, a futárra stb. mutogat, meg kifogásokat keres. Szóval a sok fekete pont után egy nagy piros is jár a PCX-nek.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#48) ytmusic


ytmusic
újonc

Még mindig nem jött a futár, de már szerintem nem is fog, jellemző. :W

[ Szerkesztve ]

(#49) ytmusic válasza ytmusic (#48) üzenetére


ytmusic
újonc

Szétrobbanok az idegességtől! :WGratulálok PCX! Egy napot nyertek ezzel, de maguk fogják a rövidebbet húzni, és így legalább jóval többe fog kerülni maguknak ez az egész ügy! :C Tudom hogy ezt is látják, mert maguk olyan ügyesek hogy odafigyelnek a dolgokra. ;]

[ Szerkesztve ]

(#50) mqm válasza ytmusic (#49) üzenetére


mqm
senior tag

Van baj!

Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html

(#51) djculture válasza ytmusic (#49) üzenetére


djculture
félisten

Esetleg leirhatnád hogy a te eseted miről szól, mert mindennel vagdalkozol de még nem tudjuk mi a probléma a te esetedben.

(#52) atomanti19 válasza [Prolixus] (#47) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Én továbbra is azt gondolom hogy mint bolt megfelelően üzemel, versenyképes árak gyors szállítás.
De nem folyamatos a kommunikáció, valószínű a nagy forgalom miatt több ember is végzi ugyanazokat a feladatokat felváltva, együtt vagy egymás után. Így lehetséges az ilyen mértékű információvesztés.De amikor szemtől szembe félrevezetik az embert, na az ami nem helyénvaló. Tudom hogy az csak az a kolléga volt akinek ugye fel is mondtak de akkor is az ő felelősségük. Megjegyzem hogy a szervizes vagy nem tudom ki ugyan akkora szemét volt velem...

Már jóba vagyok a futárral is, az új kolléga(aki felkeresett) is meglepő módon szimpatikus, továbbra is gyorsak és minden akkorra érkezik amikorra kell. De ezt nem szabad hagyni hogy így elharapóddzon a kapcsolat az ügyfelekkel!

djculture: Ez a helyzet vele.

[ Szerkesztve ]

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#53) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

Nekem megérkezett a futár az ígért időpontban, úgy tűnik a memória is működik... legalább a youtube nem szaggat be, ha új tartalmat töltök be egy másik böngészőfülre, akinek ez a baja 4 gb rammal, próbálja meg 8-cal :)
(win7 en/64 CeleronG550 msi h61m-p20 (g3))

(#54) Krugszvele válasza Krugszvele (#53) üzenetére


Krugszvele
aktív tag

A memória sorozatszámából gyanús volt, hogy ugyanazt küldték vissza, de most már biztos: a gép ugyanúgy újraindulgat véletlen időközönként.
Már kétszer volt garis cserén a ram, az árát ráköltöttem.

Nem örülök

(#55) djculture válasza atomanti19 (#52) üzenetére


djculture
félisten

Asrock lap?

Krugszvele: írj nekik kérd vissza az árát.

[ Szerkesztve ]

(#56) ytmusic válasza ytmusic (#49) üzenetére


ytmusic
újonc

Ma megérkezett a futár, és kiderült hogy mégis létezik a címem. :) Végre kaptam tőlük egy korrekt választ is, és ennek nagyon örülök. :R Remélem már megoldódnak a dolgok, és nem :( lesznek újabb hibák.

(#57) djculture válasza ytmusic (#56) üzenetére


djculture
félisten

Alakul a helyzet facebookon is rengeteg panaszos írt mindegyikre válaszoltak...

(#58) atomanti19 válasza djculture (#57) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Azt nemtudom, YTmusic milyen lapot vettél már nem emlékszem.

Hozzám tegnap jött 10 órára a futár. Elvitte a VGA-t. Azt ma délelőtt biztos megkapták.Erről természetesen nem értesítettek de a pénzt sem utalták.Jön a hétvége nem is tudják majd átutalni....
Hívnám szerencsétleneket, de képzelhetitek mi megy most náluk.

Kb 17:00 óta percenként hívom őket. Mindig foglaltat jelez.Kizártnak tartom hogy ennyi idő alatt nem tudok egyszer sem vonalba jutni, ez is kibaszottul érdekelne hogy lehet!!! De ez eddig is így volt.

[ Szerkesztve ]

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#59) ytmusic válasza atomanti19 (#58) üzenetére


ytmusic
újonc

Igen Asrock 960GM-GS3 FX lap volt, és egy V (VGS3 FX)betű különbség volt köztük. Szóval a "V" betűset küldték nekem saját választásuk alapján. Igaz nem az a nagyon drága cucc, nemrég vettem, és nem azért hogy itt meghaljon nekem, és még ki sem cserélik. Képes voltam volna érte a végsőkig is elmenni. ;] Egyébként elnézést hogy alig válaszolok, csak még alig tudok eligazodni az oldalon, de lassan belejövök. Próbálj meg e-mailt írni nekik, de már úgyis jövőhét lesz belőle.:( Ha hétfőn sem válaszolnak, akkor megint lesz@rnak.

[ Szerkesztve ]

(#60) djculture válasza ytmusic (#59) üzenetére


djculture
félisten

A 960gm-gs3 fx van nekem is a gépbe amúgy pcx.től szintén, úgy 1,5 éve vettem.

[ Szerkesztve ]

(#61) Dany007 válasza atomanti19 (#58) üzenetére


Dany007
veterán

Azért ne ess túlzásba. :) Azért mert ma 10-kor elvitték a kártyát még egyáltalán nem biztos, hogy délelőtt meg is kapta a cég. Gondolom az a futár se csak miattad ment ki... gondolom van még pár másik címe is... Majd a nap végén megy vissza a központba, illetve lehet hogy másnap meg ki kézbesíteni.

Másrészt meg azért, mert egyből nem hívnak még nem kell kiakadni... :U Azért más melójuk is van. :) 1-2 napot ilyenkor reális várni.

Szóval na, okés a cikkben leírt és hasonló esetek tényleg durvák. De az, hogy 10 kor elvitte a futár a kártyát, majd még délután se írtak vissza... Na az azért szvsz még nem tragédia. Péntek van a hétvége hétvége mindenkinek... Pech hogy így jött ki, de majd jövőhéten úgyis felgyorsulnak. Szerintem. 1-2 (munka)napos válaszidő bőven a normális kategóriába esik.

Más.

Ha tényleg olvassák a PCX-esek az oldalt, akkor azt szeretném kérni, hogy a webshop legyen Ipon-hoz hasonló kereshetőségű. Ez az egy gondom van a webshopban hogy nem nagyon lehet szűrni a menüpontoknál. Okés, gyártót kitudok választani, de arra van szükség legkevésbé. iPon-ban viszont elég részletes szűrést lehet beállítani szinte minden kategóriában.

(#62) ytmusic válasza djculture (#60) üzenetére


ytmusic
újonc

Azt kellett volna nekem küldeniük, de 960GM-VGS3 FX alaplapot küldtek. Szerintem nem rossz alaplap, és a kettő között kb. 0 különbség van, arra lehet IDE-s dolgokat rákötni, de a "V" alaplapra nem lehet.

Dany007: Én úgy tudom már tegnap elvitték a kártyát tőle, és ma már tényleg adhattak volna valami reagálást, esetleg pénzt. :DDD

Az ár szerinti rendezés szerintem is jó lenne, de most egyáltalán nem ezzel vannak elfoglalva ;] , és talán emailban jobb lenne megírni ezt nekik, mert úgy szerintem adnak is rá választ, hogy lesz-e ilyen a közeljövőben.

(#63) atomanti19 válasza Dany007 (#61) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Nem túlzok, a futárral beszéltem.Nem irkálnék csak úgy a levegőbe. Délelőtt 10 kor átvette, aznap este vagy a munkanap végén letette a központban, másnap vitte a csomagokat tovább az illetékes futár. Ezt vele beszéltem meg. Kiakadva nem vagyok ez nem tudom miből jött le, ha még is mérgesnek tűnök elnézést, nem áll szándékomban bárkit megsérteni :( 10 felé nyit a PCX legjobb tudomásom szerint valamivel előtte már rendezik a futárokkal a dolgokat.Arról sincs információm hogy az elküldött adataimmal rendelkeznek e, megvan e az email.(számlainfók stb az utalás miatt) Meg kellett hogy kapják, eddig is így ment másnap nyitásra ott volt minden amit küldtem.(ugyanígy visszafelé, 100km Pestről Szolnok; szinte mindig személykocsival jön a futár) És igen, ahogy írtam én is, tuti hogy elfoglaltak. Várni kell nincs mese.

[ Szerkesztve ]

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#64) djculture válasza ytmusic (#62) üzenetére


djculture
félisten

Az már sajnos kifutó széria az van helyette amit neked küldtek.. Nekem az ide miatt csak ez lenne jó szintén mert renegeteg ide vinyóm van

[ Szerkesztve ]

(#65) Dany007 válasza ytmusic (#62) üzenetére


Dany007
veterán

Ja én azt hittem mai napról volt szó. Sorry.

Áh e-mailt nem írok. Annyira nem fontos, csak jó lenne. Mostanpában azt csinálom, hogy az iponon kinézem amit akarok és a PCX-en megrendelem. :D Így ott már nem kell keresni.

@atomanti19:

Jólvan, azt hittem mainapról volt szó. Sorry neked is. Mondjuk ilyen esetekben én írnék egy e-mailt az adatokkal, csatolva a korábbi e-mailezést és megemlíteni hogy ekkor és ekkor leadtad a futárnak, összefoglalni a storyt pár mondatban stb...
Tehát úgymondván próbálsz csak hivatalos lenni és egy alap tájékoztatást adni, miközben azért ez rejtve arra való utalás, hogy foglalkozzanak vele és valamit reagáljanak rá. Mégsem vagy bunkó és mégsem írod direktbe a dolgokat. De mégis jelzed hogy mi történt és ott lesz a "szálka a szemükben" hogy akkor várják az adott kártyát.... Majd mikor meghozza a futár, akkor tudat alatt is eszükbe fog jutni hogy hoppá te pont erről a kártyáról írtál nekik...

(#66) pityeszka


pityeszka
őstag

Nálam most telt be a pohár. Csütörtök óta nem hajlandóak válaszolni egy rendelésre. Régebben volt ű, hogy 2. nap itt volt a termék. Egész délelőtt hívom őket foglalt, amikor meg nem akkor nem veszik fel...Tehetnek egy szívességet. Megy mail, hogy nem kell a cucc.

Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<

(#67) [Prolixus] válasza pityeszka (#66) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Ha rendelésre sem válaszolnak, akkor valszeg azért van, mert nagy most a kavarodás náluk. Csak magukkal basznak ki, ha nem foglalkoznak már azzal sem, ami nekik pénzt hoz. :) Szóval egy-két hátig nem érdemes rendelni tőlük úgy tűnik...jobban jársz ha visszamondod a rendelést szerintem is.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#68) Freiherr


Freiherr
őstag

De mi lett ezekkel?Régebben többször rendeltem tőlük,de nemrég egy hétfői rendelést leghamarabb szombatra(!) ígérték. :F Természetesen mondtam is le a picsuba,pedig raktáron lévő cucc volt,és nem egy párezer ft-os vacakról beszélünk.

XXX

(#69) pityeszka válasza [Prolixus] (#67) üzenetére


pityeszka
őstag

Megtörtént mert SoS-be kell valami. Sajnálom, hogy ez van jelenleg. Több éve rendelek tőlük és ilyen még nem volt soha.

Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<

(#70) djculture válasza Freiherr (#68) üzenetére


djculture
félisten

Felvettek egy hozzá nem értő embert aki jó bekeverte a szrt, most kapkodnak hogy helyrehozzanak egy mázsa ügyet...

(#71) mickemoto válasza ytmusic (#62) üzenetére


mickemoto
őstag

Nem tudom nálad hogy van, de nálam alapból ár szerint növekvő rendezésben van minden a pcx oldalon.

Most küldtek kör-emailt amiben írják hogy szerencsétlenkednek mostanság meg hogy új lehetőséget vezetnek be cseregarancia néven ami az alap vételár 4%-a és független a garanciafutártól valamint egy évig érvényes és minden termékre külön vonatkozik.

Nem tudom, talán most egy ideig tényleg nem érdemes tőlük rendelni.Rosszkor jött ez nekik így az ünnepek előtt. :)

(#72) Dany007 válasza mickemoto (#71) üzenetére


Dany007
veterán

Én is megkaptam. Azért ez a cseregarancia dolog nem rossz! Már régóta várok egy ilyenre.
Ha úgy van ahogy leírják akkor az igen hasznos tud lenni. Ha valamelyik termékkel bármi gond van, akkor visszaküldöd a p...ba ők meg küldenek egy másikat azt kész. Azért ez így nem rossz.

(#73) pityeszka válasza Dany007 (#72) üzenetére


pityeszka
őstag

Vagy nem küldenek... :U

Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<

(#74) AtHoS válasza Dany007 (#72) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Azért jogilag meg lehetne vizsgálni az általuk kreált cseregarancia feltételeit:
"Az értékegyeztetés alapja a termékek aktuális értéke"

read-only mode on the forum

(#75) Dany007 válasza AtHoS (#74) üzenetére


Dany007
veterán

Ja hát ez a PC piacon nem épp egy szerencsés dolog. 1 év alatt pont a felére mehetne le az árak akár...
No, de itt igazából annyi fontos számomra, hogyha megveszem és beszarik egy héten belül akkor nem kell a 3 hetes szervizkörutat kivárni.
Mert azért az orbitális szopás. Itt is meg máshol is hallani, hogy akinek VGA problémája van, visszaküldi aztán min. 3 hétig nincs gépe ugyebár.

(#76) djculture válasza Dany007 (#75) üzenetére


djculture
félisten

Legtöbb újabban eladott gépben azért már van igp amivel játszani ha nem is lehet működik azért agép..

(#77) Dany007 válasza djculture (#76) üzenetére


Dany007
veterán

Aki IGP-set vesz. De ha én direkt játékra rakok össze gépet dVGA-val akkor véletlenül se fogok igp-s procit választani. :)

(#78) Freiherr válasza Dany007 (#77) üzenetére


Freiherr
őstag

Szinte az összes Intel-ben van IGP,azoknál jobb procit pedig nehezen tudsz mutatni gamer konfigba,úgyhogy ez elég nagy ellentmondás részedről.

XXX

(#79) Dany007 válasza Freiherr (#78) üzenetére


Dany007
veterán

ott az fx szeria, a 8 magosok... de vam tobb is. Plusz vannak regebbi i5-ok is amikben nincs igp. Intelnel is csak az iponon van legalabb 4-5 fele a nem tularazott kategoriaban....

Kar ezen vitazni mert mindenkepp szopas ha 3+ hetet kell varni egy gariztatott cuccra.
Lehet az egy vinyo is ssd stb...

(#80) djculture válasza Dany007 (#77) üzenetére


djculture
félisten

Nemsokára nemn lesz más csak igp-s a boltokban, intelbe is bennevan évek óta az asztali procikban is meg minden új amd-ben is... Gariztatás meg csak itthon kínszenvedés jobb helyeken már itthon is egyböl kapsz másikat ha a plusz azonnali cseregarancia árát vásárláskor kifizeted...
Persze úgy nem lehet elmondani hogy a legolcsóbban vetted de nincs is vele gond, bedöglik beviszed szervizes kolléga megnézi kapsz helyette másikat.

[ Szerkesztve ]

(#81) lugosi111


lugosi111
csendes tag

Az a szomorú, hogy kicsiny országunkban nem találsz már olyan üzletet, ahol ne fürdött volna be valaki a garancia kapcsán.
A rendszerváltáskor emlegették mennyivel jobb lesz minden a kapitalizmusban, mert az ilyen kereskedő nem él meg, belebukik, ha így viszonyul a vevőhöz.
A bökkenő, hogy ha mindegyik így viszonyul, nem lesz hova menni. Illetve ha valaki átpártol egy másik üzlethez sebaj, majd a másiktól idejön, aki ott járt pórul...

(#82) lugosi111


lugosi111
csendes tag

Még vagy 10 éve jártam hasonlóan. Egy ....-Chip KFT. nevű társasággal . Gari-idő lejárta előtt 1-2 hónappal észrevettem, hogy az ATI RADEON 9600 256 MB kártyám TV-kimenete nem működik. Elvittem hát a boltba (150 méter), ahol be is vették, hogy elküldik szervizbe. Kérdeztem mennyi időre számítsak, azt mondták 1-2 hét, de majd értesítenek.
Eltelt a két hét - semmi. Bementem érdeklődni, mondták még semmi hír. Vártam tovább, úgy hetente bementem, de mindig ugyanazt a választ kaptam: még semmi. :N
40!!! nap után azt kértem, hogy amíg nem dől el mi lesz kérem vissza az eredeti kártyát, hiszen az, leszámítva a TV-kimenetet működött. Annyit megtudtam, hogy ők is megállapították a kártya működésképtelenségét, csak még várják a cseredarabot a gyártótól...
A rossz kártyát másnap visszaadták a garancialevél fejében!!! A papírt látványosan darabokra tépve a kukába dobta...(Addigra 4 másolatom volt...) :F
Biztosítottak, hogy amint megérkezik az új kártyám értesítenek.
Eltelt még 60 nap! Bementem, de újra csak kifogásokat kaptam.
Felhívtam a fogyasztóvédelmet, de ott csak azt tanácsolták, indítsak polgári pert a cég ellen! A törvény ugyanis csak arra kötelezte a forgalmazót, hogy "törekedjen a 15 napon belüli ügyintézésre". Ők persze törekedtek... (Azóta a fogyasztóvédelmi törvényt módosították, a Hivatalt hatósági rangra emelték. )
Taktikát váltottam. Nem mentem egyedül, vittem a lemásolt garancialevelet és olyan balhét csaptunk hogy ihaj! Kiabáltunk, fenyegetőztünk perrel, sajtóval, ők visszafenyegettek, hogy hitelrontásért perelnének, mondtuk "ha per, úgymond, hadd legyen per!" asztalt csapkodtunk, főnököt követeltünk, aki hogy-hogy nem volt elérhető. Annyit nagy nehezen elnyögtek, hogy a csere a nagykernél akadt el, mert az üzlet nem fizetett ki egy korábbi szállítmányt, és addig míg a számlát nem rendezik, nem küldenek semmit.
Na elvoltunk így vagy egy órát, újabb ígéret - holnap a Főnök felhív.
Fel is hívott, felajánlott kegyesen egy cserekártyát saját költségére... :W
100 nap, pont mint Napoleon Csak én győztem Waterloonál... :C

(#83) ytmusic


ytmusic
újonc

Sziasztok!
Már majdnem 2 hete elvitték az alaplapot, és még nincs róla semmi hír, kíváncsi vagyok mi fog kisülni ebből. Látom közben megkerült a VGA ára, ennek örülök. :)

[ Szerkesztve ]

(#84) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Én most próbálok majd egy téves? rendelést kijavítani.

Megmernék esküdni, hogy 1600-os modulokat raktam a kosárba... De most néztem meg 1333-asok...

Kis probléma, de ha az a hozzászólás eltűnt az oldalról, az én kosaramba is beletúrhatnak... :U

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#85) ytmusic válasza ytmusic (#83) üzenetére


ytmusic
újonc

Sziasztok!
Szeretném én is megírni a történetem. Hogyan írhatnák én is blogot? Szeretném ha mindenki látná ami nálam megy e-mailben, és tudná mindenki a teljes történetet. :W

[ Szerkesztve ]

(#86) Superhun válasza ytmusic (#85) üzenetére


Superhun
addikt

Eddig hűséges vásárló voltam a PCX-nél, de most elszakadt a cérna. 3 napja próbálom átvenni a rendelésemet a Népfürdő utcai ügyfélszolgálatukon, sikertelenül. Hogy miért? Nem lehet bejutni az üzletbe, mert akkora a sor. Megértem én, 17 óra után vannak a legtöbben, mert akkor ér ki mindenki a munkából, de ez számomra akkor is elfogadhatatlan. Nem fogok ezért több 10 percet fagyoskodni kint a járdán. A vicc az egészben az, hogy szerintem már megrendelni sem tudom sehol máshol a termékeket karácsony előtti átvétellel. Bepróbálom még az iPont, ők legalább tuti beszerzik a termékeket a következő munkanapra, és 20 óráig is nyitva vannak. :U

edit: nem válasz akart lenni, félrenyomtam...

[ Szerkesztve ]

(#87) tajcsi


tajcsi
senior tag

Elég bátor vagy, hogy ilyen kijelentéseket teszel..megértem a felháborodásod, de ezért elég csúnyán póruljárhatsz...

MAXIMUS VI Extreme, Z87-WS, 3970X és sok más fimomság nálam...

(#88) Superhun válasza tajcsi (#87) üzenetére


Superhun
addikt

Ezt kinek írtad?

(#89) tajcsi válasza Superhun (#88) üzenetére


tajcsi
senior tag

A cikk szerzojenek.

MAXIMUS VI Extreme, Z87-WS, 3970X és sok más fimomság nálam...

(#90) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

Jön a Gestapo és elhurcolja?

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#91) XtremLor


XtremLor
őstag

A antisztatikus zacskos vga-nal nekem szakadt volna a cerna :DDD

"Legen...Wait for it...Dary"

(#92) otps


otps
aktív tag

Azt valaki elmesélhetné, hogy csinálták, hogy amikor SSD-t vettem, direkt körülnéztem pár EU-s országban (virtuálisan: Anglia, Németország, Szlovákia), ahol ugye az ÁFA mind kevesebb, mint 27% és mégis a PCX-nél volt a legolcsóbb ugyanaz az SSD?

(#93) Victoryus94


Victoryus94
őstag

Sziasztok!
Tudnátok tanácsot adni?
Asrock 970Pro-m van, de elromlott.
Május 13-án vitte el az egyik futár (24 órás kézbesítési idővel), háztól-házig garival.
Május 19-én kaptam egy levelet, hogy az alaplapot a gyártóhoz szállították javításra.
Érdeklődtem, hogy végülis mikorra kapom meg az új/javított lapot, mivel érettségire kellene tanulnom, és alaplap nélkül nem használható a gép sem. Erre válaszoltak, hogy ők igyekeznek, de a gyártó végzi a javítást, ők abba nem tudnak beleszólni.
Kérdésem az lenne, mit tudnék tenni? Az Asrockot nem érem el (weboldalon nincs ilyen info), a PCX csak annyit tud mondani, hogy az Asrocknál a lap. Mennyi idő után reklamálhatok, vagy van bármi jogszabály, hogy "márpedig én most kérek egy alaplapot", vagy valami?
Esetleg van valakinek egy asrockos e-mail címe?
Egyáltalán hol a fenébe van az Asrock szervize?

(#94) donjohnson


donjohnson
addikt

örülök, hogy végül pozitívan zárult a sztori. egyik ismerősöm sokat vásárol a pcx-ben, már majdnem figyelmeztettem, hogy inkább ne tegye.

[ Szerkesztve ]

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#95) #31600896


#31600896
törölt tag

Ha előre utal az ember kicsit "ráérősebbek" a szállítás lebonyolításával. Utánvéttel napokkal hamarabb megkaptam a dolgokat.

(#96) dodopek


dodopek
addikt

Tudja valaki mit jelent PCX-éknél a 12+24 hó gari?

(#97) Spancho


Spancho
őstag

De jó olvasni ezeket a dolgokat.
Ma viszek vissza egy vga-t amit itt Giannitól vásároltam , és elvileg a PCX-hez szól a gari...
Jó lesz ha 1 hónapig ülnek majd rajta ,és megállapítják ,hogy semmi baja -.-
Gyakorikérdéseken is jókat irnak a gariztatásról.

A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?

(#98) r3dsnake válasza Spancho (#97) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Azóta fejlemény?

(#99) Fame válasza r3dsnake (#98) üzenetére


Fame
csendes tag

Sziasztok!

Sajat elmeny,sohatobbet pcx! :(

Tegnap vetttem at toluk postapontos csomagomat.

Nagyon alaposan bebagyulalt cumo vagy 3 percig tekertem a foliat rola.Mondtam magamban :ezek tudnak csomagolni,nem sajnálták a foliat :)

Superflower tap kinyit,minden oke. Johet cpu cooler.

Enermaxek egyik szep gyermeke, 12k magyar forintocskaert,gondolna az ember nagyon szar nem lehet!

Doboza viseltes,mint amit a kutya szajaboll rangattak ki, hatalmas "pecset" a fedele belso oldalan,erdekes mod pont akkora,mint amikor a hutot rarakom allitva.

Atnyalazva a doboz tartalmat,hianyzik egy kabel,neveztesen amiert korulbelul ezt a hutot valsztottam a fan rpm reduction adapter.

Oke kezd a vernyomasom emelkedni.

Atnezve a hutot, hutopaszta maradekok vegig az egesz feluleten ,a hocsoveknel. A polirozott felulet egy mero karc(dobok screeneket).

No ez volt az a pont ,ahol elgurult a gyogyszerem.

Elso korben panaszlevel elkuldve, ramutatva mely jogszabalyoknak nem felelt meg az eladaskor az oldal
(baratosnom termekmanager, ebbol el,irja a kis buzi kisbetusoket biztositasokhoz) .

Ez a ma reggeli allapot ,majd meg jon update.

Nyilvan visszarus ,hasznalt cumot probaltak teljesen aron elsozni.

Lehet olvassak ,nem fog menni ,azonnaii vasarlastol elallas megtortent a panaszlevelben.

Szamukra korulbelul egyetlen ut maradt,hogy visszautaljak a penzemet es elviszik a szarjukat ahova akarjak:)

Ha nem, nyilvan a nav-t erdekelni fogja a szekhelyuk,meg egyeb nyalanksagok. A fogyasztovedelemt az also hangon korulbelul 10-15 jogszabalyellenes altaluk alkalmazott gyakorlat:)

Konkluzio: SOHA tobbet PCX!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.