Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21) Dany007 válasza mqm (#15) üzenetére


Dany007
veterán

Vettem már én is onnan, volt, hogy komplett gépet egyik munkatársnak. Semmi gond nem volt. Pontosak, korrektek voltak. De garanciális ügyem még nem nagyon volt.

Igazából a legtöbben a netes tapasztalatok alapján próbálnak tájékozódni, mert a személyes nagyon kevés a döntéshez.
Csak ugye én is épp azon akadtam ki, hogy már szinte az összes webshopról lehet jót és rosszat is olvasni. Vegyesen. És nem mindegyik júzer error. Sőt, elég megdöbbentők is vannak amik elveszik az ember kedvét az egésztől. Az iPonról is van bőven. Itt a blogouton is van pár bejegyzés, de van külön topikja ott is van bőven panasz... Persze főleg garanciális a dolog. Amiről nem mindig az üzlet tehet ez tény. De akkoris az üzlet dolga megoldani.

Én is ügyfelekkel foglalkozok napi szinten és ha épp egy melónál alvállalkozót használunk akkor azt is az én dolgom cseszegetni. A megrendelő pedig engem cseszeget és nem küldhetem el a fenébe. Nekem kell az ő nevében cseszegetni az alvállalkozót, mert végső soron tőlünk rendelték meg a munkát. Hogy mi hogy oldjuk meg az a mi dolgunk. Sőt, kifejezetten tilos az ügyfélnek említeni az alvállalkozót. És minden esetben készségesnek kell lenni, mert ő fizet. Jó persze ez árnyaltabb na, de a cikkben említett sok sok hónap után visszakapja az eredeti hibás használt kártyát majd utána se szó se beszéd... Ez felháborító. Szar ügy a garancia, de ha nem tudja megoldani a bolt akkor ne vállaljon rá garanciát.

@punk17:

PCX-szel eddig nem volt gond. Igaz nem is volt garanciális ügyintézés szerencsére. Többnyire jókat hallottam róluk, valamint a PH!-val is kooperálnak, adnak nekik tesztcuccokat meg több cikkben is ajánlja őket a PH!, ezért is gondoltam hogy akkor nem lehet gagyi...
De ha már ebben sem lehet bízni akkor ennyi erővel a legutolsó sufni webshopból is rendelhetnék...

@[Prolixus]:

Egyetértek. Teljesen így gondolom én is. Mindenki hibázhat, mindenhol lehetnek bakik, mindenkinek lehet rossz napja. De ettől függetlenül a vállalt kötelességet el kell végezni. Minden megbocsájtható ha jó a vége. De hónapokon át szivatni egy vásárlót az kissé túlzás. Azt a 40k-t amúgy simán lenyelhette volna a cég.
Nálunk is van olyan, amikor elcseszünk valamit és csak úgy tudjuk megoldani ha újat csinálunk, újat rendelünk az adott dologból. Aminek a költsége természetesen a mienk. De benyeljük pont azért, hogy az ügyfél ne távozzon rossz szájízzel, mert az rosszabb nekünk mintha bukuk 40-50k-t azon a melón.
Pont ezért amibe most a PCX is futott, hogy terjed a rossz híre a neten aminek köszönhetően v.színűleg jóval több potenciális vevőt veszít, mintha benyelte volna azt a 40 ezret. Meg amúgyis, mennyibe telne nekik ott helyben kipróbálni az adott kártyát? Ha már hónapokon át vesződnek az üggyel, meddig tart berakni a kártyát ráindítani egy furmarkot azt megnézni mivan... ? ?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.